Audi A3 Sportback S-Line Vid-foto.

Σπορ, ευέλικτο και λειτουργικό - Audi παρουσίασε το νέο Α3 Sportback. Το συμπαγές πεντάθυρο μοντέλο με ευρύχωρο χώρο αποσκευών είναι groundbreakingly φως χάρη στην εξαιρετικά ελαφριά τεχνολογία. Οι κινητήρες είναι ισχυρό και πολύ αποδοτικό. Το infotainment με την έξυπνη τεχνολογία και σύνδεση των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι διαθέσιμο στο νέο Audi A3 Sportback θέσει νέα πρότυπα στη μικρομεσαία premium κατηγορία.
Η συνολική σχεδιαστική γλώσσα επικεντρώνεται στα ουσιώδη, με κάθε στοιχείο του σχεδιασμού κάνει μια σίγουρη αισθητική δήλωση.

Εξωτερική σχεδίαση

Το νέο Audi A3 Sportback είναι μακρά και άπαχο. Ενώ το μήκος (4.310 χιλιοστά [14,14 ft]), το πλάτος (1.780 χιλιοστά [5,84 ft]) και το ύψος (1.425 χιλιοστά [4,68 ft]) είναι μόνο ελαφρώς μεγαλύτερη από ό, τι το προηγούμενο μοντέλο, το μεταξόνιο είναι τώρα πολύ περισσότερο σε 2.636 χιλιοστά (8,65 ft), μια αύξηση 58 χιλιοστά (2,28 ίντσες). Η συνολική σχεδιαστική γλώσσα του νέου Audi A3 Sportback επικεντρώνεται στα ουσιώδη, με κάθε επιμέρους στοιχείο του σχεδιασμού κάνει μια σαφή και αυτοπεποίθηση αισθητική δήλωση. Το μπροστινό μέρος είναι χαμηλή? Η αψίδα οροφή εκτείνεται σε ένα θόλο που εκτείνεται πέρα ​​από τη λεπτή αεροτομή οροφής στο τέλος μυϊκή ουρά. Η αναλογία της επιφάνειας του μετάλλου στα παράθυρα είναι τα δύο τρίτα και το ένα τρίτο - ένα τυπικό μέρος για την Audi.

Ο σχεδιασμός με τα τρία πλευρικά παράθυρα είναι τεντωμένη, με κάθε λεπτομέρεια και ακρίβεια εκφραστική. Οι καμπύλες επιφάνειες τεντωμένη, η απότομη ώμο του σώματος και το σχετικά στενό, έντονη κλίση κολόνας C δώσει το νέο Audi A3 Sportback τυπικό χαρακτήρα του. Η γραμμή που ορίζεται απότομα ανεμοστρόβιλος αρθρώνει το πλευρό κάτω από τα παράθυρα και προκαλεί ένα ισχυρό ώμο. Η δυναμική γραμμή πάνω από το μαρσπιέ τρέχει προς τα πάνω προς τα πίσω. Τα μεγάλα, ακριβώς ορίζεται πηγάδια τροχό και η λεπτή αεροτομή οροφής υπογραμμίζουν τα σπορ φιλοδοξίες του νέου Audi A3 Sportback. Το ίδιο ισχύει και για τους εξωτερικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας LED, το οποίο, όπως με ένα σπορ αυτοκίνητο είναι τοποθετημένα στις πόρτες.

Το ιδιαίτερο στοιχείο της εμπρός άκρο είναι το διακριτικό, Stone Gray ενός καρέ μάσκα με τις υπό γωνία άνω γωνίες. Οι οριζόντιες ράγες του και τα δαχτυλίδια της Audi τόνισε σε τρεις διαστάσεις. Ένα λεπτό, επιχρωμιωμένο πλαίσιο περιβάλλει το πλέγμα. Μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά υπαινιγμό στην υπέρτατη δύναμη των κινητήρων.

Οι προβολείς είναι επίπεδη έργα τέχνης από την υψηλότερη τεχνική ακρίβεια και να δώσει το νέο Audi A3 Sportback μια αποφασιστική βλέμμα. Είναι διακοσμημένα σε σχήμα σφήνας, και τα κατώτερα άκρα τους περίγραμμα σε ένα ελαφρά κύμα. Στις προαιρετικές ενότητες συν xenon, τα φώτα ημέρας LED αποτελούν σαφές, οπτικά ενιαίο περίγραμμα των φώτων στα άνω και κάτω άκρα, τα οποία δείχνουν το σχήμα φρυδιού. Τα φώτα φλας βρίσκονται στο αιχμηρή γωνία του προβολέα πίσω από το «φτερό» - ένα στενό, επιχρωμιωμένο πτερύγιο που είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό της Audi.

Ως επιλογή, η Audi μπορεί να παρέχει το νέο Α3 Sportback με τον βοηθό μεγάλης σκάλας, και - σε συνδυασμό με προβολείς xenon plus - με προσαρμοζόμενο φωτισμό. Ενσωματώνει μια ειδική λειτουργία φωτισμού στροφών, στις στροφές και διασταύρωση και μπορεί να συμπληρωθεί με μεταβλητή ρύθμιση ύψους δέσμης φώτων. Λειτουργεί σε συνδυασμό με την κάμερα στο μπροστινό μέρος για να ρυθμίσετε το φως-σκοτάδι όριο των προβολέων αυτόματα σε απάντηση οχήματα που πλησιάζουν ή τα προπορευόμενα οχήματα. Full LED προβολείς θα προσφέρονται κάπως αργότερα.

Το πίσω μέρος είναι γλυπτά, και τα φώτα πίσω διάσπαση υπογραμμίζουν το πλάτος του. Audi προσφέρει LED πίσω φώτα σε συνδυασμό με τη προβολείς Xenon plus? LED αγωγοί φωτός φαίνεται να σχηματίζουν μια συνεχή καμάρα. Η προσαρμοστική φως φρένων, το οποίο παλμούς σε υψηλή συχνότητα κατά τη διάρκεια απότομη πέδηση, είναι στάνταρ. Μια απότομη πτυχή πυροδοτεί το διαχύτη. Ανάλογα με τον κινητήρα, το σύστημα εξάτμισης τερματίζεται σε ένα ή δύο απολήξεις στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου. Από την Ambition και Ambiente είναι επιχρωμιωμένη.

Η γραμμή S εξωτερικό πακέτο οξύνει περαιτέρω την εμφάνιση του premium compact αυτοκίνητο. Η ενιαία τραπεζοειδής μάσκας είναι βαμμένο σε γυαλιστερό μαύρο, κηρήθρα-look με οθόνες φώτα ομίχλης γεμίσουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, που συνορεύει με ισχυρά άκρα. Προτεινόμενη εισόδους αέρα που εκτείνονται προς τους τροχούς δημιουργία ενός ξεχωριστού οπτική τόνους. Η μαρσπιέ έχουν διακριτικό add-on ταινίες. Η αεροτομή οροφής έχει επιμηκυνθεί, ο προφυλακτήρας έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα, η πλατίνα γκρι διαχύτης περιλαμβάνει μια κηρήθρα-πρότυπο ένθετο, και οι απολήξεις της εξάτμισης του συστήματος είναι επιχρωμιωμένη.

Υπάρχουν δώδεκα χρώματα βαφής από την οποία να επιλέξει. Τα στερεά φινίρισμα που ονομάζεται Αμάλφι Λευκό, Κόκκινο και λαμπρό λαμπρό μαύρο. Τα μεταλλικά φινιρίσματα είναι Beluga Brown, Dakota Gray, Ice Silver, Glacier White, Monsoon Gray, Scuba Μπλε και Κόκκινο Shiraz. Η περλέ τελειώνει Phantom Black and Red Misano γύρω από την επιλογή. Το προαιρετικό γυαλιστερό πακέτο προσφέρει μικρά τονίζει στην περιοχή των πλευρικών παραθύρων (στάνταρ με τη γραμμή Ambiente).

Εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Audi A3 Sportback χαρακτηρίζεται από ένα κομψό, καθαρό και ελαφρύ σχεδιασμό. Οι δυναμική του εξωτερικού, επίσης, πλήρως μεταφερθεί εδώ? Οι γραμμές και οι επιφάνειες είναι δυναμική και τεντωμένη. Στο στυλ του μεγαλύτερου σειρά μοντέλων Audi, μια μεγάλη αψίδα που ονομάζεται wrap-γύρω τρέχει κάτω από το παρμπρίζ. Ο πίνακας οργάνων με κάμπτοντας μπροστά του είναι λεπτή και μικρή. Μαζί με την κεντρική κονσόλα προσανατολισμένη ελαφρώς προς τον οδηγό, φαίνεται να επιπλέουν ελαφρώς.

Τα καθαρά εργονομία είναι ένα κλασικό δύναμη Audi. Το λειτουργικό σύστημα MMI με την εξουσία-αναδιπλούμενη οθόνη είναι διαθέσιμη με το ραδιόφωνο MMI και άνω. Η κονσόλα κεντρικό τούνελ, πλαισιώνεται από τις δύο πλευρές με επιγονατίδες στο στυλ του αυτοκινήτου ΤΤ σπορ, παρουσιάζει ένα καθαρό, καλά οργανωμένη εμφάνιση. Χάρη στο νέο ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, δεν υπάρχει πλέον κανένα μοχλό φρένων? Αυτό έχει δημιουργήσει χώρο για τον τερματικό σταθμό της προαιρετικής διεπαφής χρήστη MMI. Το μπράτσο είναι ρυθμιζόμενη σε μήκος και το ύψος.

Τα καθίσματα του οδηγού σε ένα κομψό τιμόνι. Ανάλογα με την έκδοση, θα έχει τρεις ή τέσσερις ακτίνες, με επίπεδο πυθμένα χείλος, μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Τα μεγάλα μέσα κλήσης μπορεί εύκολα να διαβαστεί με μια ματιά. Το σύστημα πληροφόρησης του οδηγού, το οποίο είναι διαθέσιμο με μια προαιρετική έγχρωμη οθόνη, εμφανίζει χρήσιμα στοιχεία σχετικά με ένα 3,5-ιντσών οθόνη. Αυτά περιλαμβάνουν τέτοια πράγματα όπως το τρέχον ραδιοφωνικό σταθμό ή τον τίτλο του τραγουδιού, την ταχύτητα, την εξωτερική θερμοκρασία και το χρόνο, καθώς και τις πληροφορίες από την πλοήγηση και συστήματα υποστήριξης οδηγού, αν υπάρχουν. Η επί του σκάφους υπολογιστή παρέχει πληροφορίες για την κατανάλωση καυσίμου, η μέση ταχύτητα και το χρόνο και οδηγείται απόσταση. Επιπλέον, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα αποδοτικότητας υποστηρίζει ένα οικονομικό στυλ οδήγησης.

Ένα ελαφρύ αυτοκίνητο αποτελεί προϋπόθεση για σπορ και την αποτελεσματικότητα. εξαιρετικά ελαφριά τεχνολογία της Audi μειώνει το βάρος του νέου Audi A3 Sportback από όσο 90 κιλά (£ 198,42) σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση. Εξοπλισμένο με τον κινητήρα 1.4 TFSI, το πεντάθυρο μοντέλο έχει απόβαρο (χωρίς οδηγό) από μόλις 1.205 κιλά (2,656.57 lb). Τα καυτά σχήματος χάλυβες που χρησιμοποιούνται στο κύτταρο ένοικο του νέου Α3 Sportback να μειωθεί το βάρος. Το πλήρες κύτταρο επιβατών είναι 37 κιλά (£ 81,57) ελαφρύτερο συνολική σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Σημαντικές μειώσεις βάρους επιτυγχάνεται επίσης στο εσωτερικό και με τους κινητήρες. Audi, η παγκόσμια πρωτοπόρος στην ελαφριά κατασκευή, έχει αντιστραφεί η σπείρα βάρος και πάλι νέο ρεκόρ.

Το σώμα του νέου Audi A3 Sportback είναι μακρά και άπαχο. Ενώ το μήκος (4.310 χιλιοστά [14,14 ft]), το πλάτος (1.780 χιλιοστά [5,84 ft]) και το ύψος (1.425 χιλιοστά [4,68 ft]) του νέου μοντέλου είναι μόνο ελαφρώς μεγαλύτερη από ό, τι το προηγούμενο μοντέλο, το μεταξόνιο είναι τώρα σημαντικά άνω, σε 2.636 χιλιοστά (8,65 ft), μια αύξηση 58 χιλιοστά (2,28 ίντσες).TDI κινητήρες

Οι κινητήρες TDI της Audi έχουν τη θέσπιση προτύπων για δεκαετίες. Στέκονται για ένα σύγχρονο, έξυπνο είδος του σπορ - παρουσιάζουν ένα αρμονικό μείγμα του υπέρτατη εξουσία, υψηλή ροπή, εντυπωσιακή απόδοση και ομαλή λειτουργία ιδιότητες.

1,6 TDI

Το 1,6 TDI είναι ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην γκάμα μοντέλων της Audi. Η συμπαγής κινητήρας ντίζελ, το οποίο εκτοπίζει 1.598 cc (διάμετρος x διαδρομή 79,5 x 80,5 χιλιοστά [3,13 x 3,17 σε]) εντυπωσιάζει με τη συστηματική ελαχιστοποίηση των εσωτερικών τριβών. Βελτιώσεις επιτεύχθηκαν μέσω της ενσωμάτωσης των θερμικών μέτρα διαχείρισης στους βρόχους λαδιού και ψυκτικού, η επιλογή των υλικών για τους δακτυλίους του εμβόλου και του πείρου του εμβόλου, και στη διαδικασία της παρασκευής με τη χρήση μιας ειδικής διαδικασίας για τις ακόνισμα στροφαλοθάλαμο κυλίνδρου βαρέλια.

Τα μπεκ ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα του κοινού σιδηροδρομικού συστήματος μπορεί να εκτελέσει έξι ξεχωριστές εργασίες έγχυσης ανά κύκλο εργασίας, η οποία ωφελεί καύσης και καυσαερίων ποιότητας, καθώς και την ομαλότητα του κινητήρα. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η πολλαπλή εισαγωγής ενσωματωμένη intercooler αέρα επιβάρυνση για τους κινητήρες ντίζελ. Αυτό οδηγεί σε μια εξαιρετικά συμπαγή διαδρομή αέρα υπερπλήρωσης, πράγμα που βελτιώνει την ανταπόκριση του κινητήρα σημαντικά. Μια υπερσυμπιεστή εξάτμισης με ρυθμιζόμενη γεωμετρία τουρμπίνας και την πρόσληψη unthrottled και φόρτισης του συστήματος αέρα γύρω από την γενική ιδέα.

Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο, ο 1.6-λίτρων TDI επιταχύνει το Audi A3 Sportback από μηδέν στα 100 km / h (62,14 μίλι/ώρα) σε 10,9 δευτερόλεπτα καθ 'οδόν προς την τελική ταχύτητα των 195 km / h (121,17 μίλια/ώρα). Ο πετρελαιοκινητήρας καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 3,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 km (61.90 ΗΠΑ mpg), που αντιστοιχεί σε 99 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (159.33 g / μίλι).

2.0 TDI

Δύο εκδόσεις του νεοαποκτηθέντα 2.0 TDI είναι διαθέσιμα για το νέο Audi A3 Sportback. Στοιχεία απόδοσης για την έκδοση με 100 kW (150 hp) και 320 Nm (£ 236.02-ft) είναι: 8,7 δευτερόλεπτα για το σπριντ από στάση στα 100 km / h (62,14 μίλια/ώρα) και τελική ταχύτητα από 216 km / h (134,22 mph). Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,2 λίτρα ανά 100 km (56.00 ΗΠΑ mpg), που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 108 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (173.81 g / μίλι).

Η πιο ισχυρή έκδοση του 2.0 TDI να ακολουθήσει λίγο αργότερα προσφέρει 135 kW (184 hp) και 380 Nm (£ 280.27-ft) της ροπής. Τα βασικά στοιχεία (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς): μηδέν στα 100 km / h (62,14 μίλια/ώρα) σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα των 232 km / h (144,16 μίλια/ώρα), μέση κατανάλωση καυσίμου των 4,4 λίτρων ανά 100 km ( 53,46 mpg ΗΠΑ) και 114 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (183.47 g / μίλι).

Το 2,0 TDI με 1.968 cc της μετατόπισης (διάμετρος x διαδρομή 81,0 x 95,5 χιλιοστά (3,19 x 3,76 σε)) συστηματικά σχεδιαστεί για χαμηλές απώλειες τριβής. Ο οδοντωτός ιμάντας στην ελαιολεκάνη κινεί τις αντλίες πετρελαίου και κενό, τα οποία βρίσκονται σε ένα περίβλημα, μέσω του στροφαλοθαλάμου. Οι δύο άξονες εξισορρόπησης, που μεταφέρθηκαν από το κάρτερ λαδιού στο στροφαλοθάλαμο, τοποθετημένο στο ρουλεμάν και χρησιμεύουν για να ισορροπήσει τις δυνάμεις της ελεύθερης μάζας.

Οι Περίτεχνα έδρανα βελόνα που χρησιμοποιείται στο σύστημα κίνησης για τις εκκεντροφόρους καθώς και. Τα συναρμολογημένα άτρακτοι τοποθετούνται σε ένα ξεχωριστό πλαίσιο και ζευγάρωσαν απευθείας σε αυτή αρθρωτή συνιστώσα. Η νέα μονάδα αμαξοστοιχίας βαλβίδας χαρακτηρίζεται από υψηλή ακαμψία και χαμηλό βάρος. Σε αντίθεση με την προηγούμενη μηχανή, η κεφαλή κυλίνδρου έχει ένα περιστραφεί διάταξης βαλβίδας αστέρι? Κάθε μία από τις δύο εκκεντροφόροι ενεργοποιεί μία βαλβίδα εισαγωγής και μία βαλβίδα εξαγωγής ανά κύλινδρο.

Στα έμβολα, μείωσε το άγχος για τα αποτελέσματα δαχτυλίδια στην ομαλή λειτουργία? Στην κατασκευή του κινητήρα, μια διαδικασία λείανση σε λεπτή κατεργασία των χιτωνίων εγγυάται την υψηλή ακρίβεια. Η αντλία λαδιού, με δύο στάδια ελέγχου, απαιτεί πολύ λίγη ενέργεια κίνησης. Το μπλοκ των κυλίνδρων και της κεφαλής κυλίνδρου καθένα έχει ξεχωριστές βρόχους κυκλοφορία του ψυκτικού. Η αντλία για κυκλοφορία μπλοκ μπορεί να απενεργοποιηθεί κατά τη διάρκεια της φάσης προθέρμανσης, έτσι ώστε μόνο ο κύλινδρος βρόγχο κυκλοφορίας κεφαλή είναι ενεργή.

Το κοινό σύστημα έγχυσης σιδηροδρομικών αναπτύσσεται μέχρι 1.800 bar πίεση του συστήματος, το οποίο θα ανέλθει σε 2.000 bar στην έκδοση με 135 kW (184 hp) για να ακολουθήσουν αργότερα. Το καύσιμο ψεκάζεται μέσω οκτώ-θύρας ακροφύσια. Ο υπερσυμπιεστής λειτουργεί με ρυθμιζόμενα πτερύγια των οποίων η πνευματική οδηγός ενεργοποίησης έχει βελτιωθεί περαιτέρω. Ο ψύκτης είναι ενσωματωμένη εντός του σωλήνα επαγωγής - αυτός ο τύπος κατασκευής οδηγεί σε σύντομες διαδρομές αερίου, υψηλής ποιότητας ελέγχου και πολύ καλές αποδόσεις του κινητήρα. Η νέα χαμηλής πίεσης καυσαερίων σύστημα επανακυκλοφορίας είναι επίσης πολύ συμπαγής και έχει ρυθμιστεί για χαμηλές απώλειες ροής. Το σύστημα ελέγχου εκπομπών βρισκόταν κοντά στον κινητήρα και έχει ήδη προετοιμαστεί για το μέλλον των εκπομπών Euro 6 πρότυπο.










Κινητήρες TFSI

Ο TFSI σύντμηση αντιπροσωπεύει το συνδυασμό της βενζίνης άμεσου ψεκασμού και υπερσυμπίεση, μια τεχνολογία που η Audi ήταν η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στον κόσμο να εισαγάγει. Ο συνδυασμός των δύο αποτελεσμάτων τεχνολογίες στον υψηλής ισχύος και υψηλής ροπής καθώς και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

1.2 TFSI

Η entry-level κινητήρα βενζίνης είναι το εντελώς νέο 1.2 TFSI, που θα πλαισιώσουν τη σειρά κινητήρας για το νέο Audi A3 Sportback κάπως αργότερα. Η μονάδα αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα τη φιλοσοφία του downsizing και έχει σχεδιαστεί για χαμηλό βάρος. Ο κινητήρας ζυγίζει μόλις 99,6 κιλά (£ 219,58), χωρίς add-on μέρη. Ο 1.2 TFSI έχει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και εκτοπίζει 1,197 cc (διάμετρος x διαδρομή 71 x 75,6 χιλιοστά [2,80 x 2,98 σε]). Οι δακτύλιοι του εμβόλου με χαμηλή προένταση τους και συμπαγής κύριες και έδρανα της μπιέλας του στροφαλοφόρου άξονα βελτιστοποιημένη για χαμηλή τριβή.

Το αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο έχει το δικό του κύκλωμα ψυκτικού του ξεχωριστά από την κυλινδροκεφαλή. Μια ρυθμιζόμενη αντλία νερού εξασφαλίζει ότι το νερό στο μπλοκ δεν κυκλοφορεί αμέσως μετά την εκκίνηση του κινητήρα, επιτρέποντας στον κινητήρα να έρθει σε θερμοκρασία πιο γρήγορα. Η κοινή μονάδα σιδηροδρομικού διοχετεύει το καύσιμο σε έως και 150 bar πίεση στους θαλάμους καύσης. Ο υπερσυμπιεστής διαθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήρα που ενεργοποιεί το πτερύγιο θυρίδα διαφυγής, ιδιαίτερα γρήγορα και με ακρίβεια. Ενισχύστε την πίεση αναπτύσσεται αυθόρμητα και η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται υπό μερικό φορτίο.

Ο 1.2 TFSI παράγει 77 kW (105 hp) και 175 Nm (£ 129.07-ft) της ροπής. Επιταχύνει το Audi A3 Sportback από μηδέν στα 100 km / h (62,14 μίλια/ώρα) σε 10,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 193 km / h (119,92 μίλια/ώρα).

Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,9 λίτρα ανά 100 km (48,00 mpg ΗΠΑ), που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 114 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (183.47 g / μίλι).

1.4 TFSI

Ο 1.4 TFSI με κυβισμό 1.395 cc (διάμετρος x διαδρομή: 74,5 x 80,0 χιλιοστά [2,93 x 3,15 σε]) είναι μια μηχανή που είναι νέο από το μηδέν. Στροφαλοθάλαμο του είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο αντί του γκρι χυτοσίδηρο από τον προηγούμενο κινητήρα. Ζυγίζει μόνο 18 κιλά (£ 39.68), αντί του 33 kg (£ 72,75). Άλλες αλλαγές, π.χ. στο στροφαλοφόρο άξονα και μπιέλες, συμβάλλουν στην επίτευξη των νέων 1.4 TFSI επίτευξη βάρος μόλις 107 kg (£ 235,89). Οι 21 kg (£ 46,30) μείωση αποδίδει επίσης σημαντικά οφέλη από πλευράς κατανομή φορτίου άξονα.

Μια άλλη καινοτομία είναι η ενσωμάτωση της πολλαπλής εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή. Φέρνει γρήγορα το ψυκτικό υγρό σε θερμοκρασία μετά από κρύα εκκίνηση? Μόνο τότε έχει ένα θερμοστάτη στη νέα μονάδα αντλίας νερού δυνατότητα ψύξης του στροφαλοθαλάμου. Σε πλήρες φορτίο - π.χ. κατά τη διάρκεια της πολύ γρήγορη οδήγηση αυτοκινητόδρομο - το χιτώνιο ψύξης μειώνει τη θερμοκρασία των καυσαερίων. Αυτό εξαλείφει την διαδικασία εμπλουτισμού το μίγμα καυσίμου-αέρα που διαφορετικά θα ήταν απαραίτητο - η οποία βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου.

Τα έμβολα αλουμινίου επανασχεδιαστεί? Η σχεδόν επίπεδη σχεδίαση των κεφαλών του εμβόλου είναι ακριβώς συντονίζεται με τις αυλούς εισαγωγής που έχουν επίσης επανασχεδιαστεί. Το σύστημα common rail λειτουργεί με πιέσεις μέχρι 200 ​​bar, και πέντε οπών μπεκ του μπορεί να προσφέρει έως και τρεις ενέσεις ανά κύκλο λειτουργίας.

Ο υπερσυμπιεστής έχει ρίξει 1,8 kg (3,97 λίβρες) του βάρους σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα. Νεοαποκτηθέντα ηλεκτρικό wastegate ρυθμιστής του λειτουργεί πολύ γρήγορα και με ακρίβεια, το οποίο βελτιώνει σημαντικά την απόκριση του κινητήρα. Ο ψύκτης, το οποίο είναι επίσης ενσωματωμένο στο σωλήνα επαγωγής, επιταχύνει την συσσώρευση πίεσης φορτίου - με τρόπο παρόμοιο με το 2.0 TDI.

Στην TFSI 1,4, οι απώλειες τριβής μειωθεί έως και 20 τοις εκατό σε σύγκριση με την προηγούμενη μηχανή. Βελτιώσεις έγιναν τα ελατήρια του εμβόλου και το παιχνίδι τους, όταν τοποθετούνται στα μανίκια γκρι χυτοσίδηρο κυλίνδρους, μειωμένη διάμετρος τους στο έδρανο στροφαλοφόρου, μικρότερου βάρους βαλβίδες και οδοντωτοί ιμάντες για το χρονοδιάγραμμα και τις βοηθητικές μονάδες έχουν σχεδιαστεί για να κρατήσει τη ζωή του κινητήρα . Η πίεση-ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού συμβάλλει επίσης στην αποτελεσματικότητα.

Όπως και ο 2.0 TDI, ο 1.4 TFSI έχει μια μονάδα με τρένο βαλβίδα χαμηλής τριβής ρουλεμάν εκκεντροφόρου - με τη διαφορά ότι οι άξονες ενσωματωθεί άμεσα στο κάλυμμα της βαλβίδας. Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής μπορεί να ρυθμιστεί πάνω από 50 μοίρες γωνία του στροφάλου.

Ο νέος 1.4 TFSI κινητήρας παράγει 90 kW (122 hp) και 200 ​​Nm (£ 147.51-ft) της ροπής, επιταχύνοντας το A3 Sportback από μηδέν στα 100 km / h (62,14 μίλια/ώρα) σε 9,5 δευτερόλεπτα με τον τρόπο του την τελική ταχύτητα των 203 χλμ/ώρα (126,14 mph). Μέση κατανάλωση καυσίμου του είναι 5,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 km (44.38 ΗΠΑ mpg), το οποίο αντιστοιχεί σε 123 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (197.95 g / μίλι).

Μια δεύτερη εκδοχή του 1,4 TFSI να ακολουθήσει λίγο αργότερα παράγει 103 kW (140 hp) και 250 Nm (£ 184.39-ft) της ροπής. Διαθέτει την καινοτόμο κύλινδρο on demand (COD), το οποίο απενεργοποιεί το δεύτερο και το τρίτο κυλίνδρους σε χαμηλή έως μέτρια φορτία και ενώ ακτοπλοία. Μέση κατανάλωση καυσίμου του ισχυρό κινητήρα 1,4-λίτρων είναι έτσι 4,7 λίτρων καυσίμου ανά 100 km (50.05 ΗΠΑ mpg)? Εκπομπές CO2 με την S tronic είναι μόλις 110 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (177.03 g / μίλι). Η απόδοση είναι ισχυρή, με χρόνο 8,4 δευτερόλεπτα για το πρότυπο σπριντ και τελική ταχύτητα από 213 km / h (132,35 μίλι/ώρα).

1,4 TCNG

Μια TCNG κινητήρα με 81 kW (110 hp) κάνει το ντεμπούτο του στο νέο Audi A3 Sportback. Έχει συστηματικά σχεδιαστεί για λειτουργία σε Audi e-αερίου. Καταναλώνει μόλις 3,6 kg φυσικού αερίου ή Audi e-φυσικού αερίου, το οποίο παράγει η ίδια η Audi με βιώσιμο τρόπο, ανά 100 km (65.34 ΗΠΑ mpg). Με δύο καύσιμα, εκπομπές καυσαερίων CO2 είναι λιγότερο από 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (160.93 g / μίλι).

Η ισορροπία του φυσικού αερίου του θερμοκηπίου είναι ακόμη πιο ελκυστικό σε μια ανάλυση well-to-wheel που αντιπροσωπεύει για όλους τους παράγοντες από την πηγή καυσίμων για τους τροχούς του αυτοκινήτου. Όταν το A3 Sportback TCNG τροφοδοτείται από Audi e-φυσικού αερίου, όχι περισσότερο απελευθερώνεται CO2 από ό, τι ήταν χημικά εισόδου στην παραγωγή της εκ των προτέρων - τη δημιουργία ενός κλειστού βρόχου. Ακόμη και αν η ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή του e-εγκατάσταση φυσικού αερίου και ανεμογεννήτριες περιλαμβάνεται σε μια συνολική ανάλυση, οι εκπομπές CO2 είναι ακόμα λιγότερο από 30 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (48.28 g / μίλι) στο συνολικό ενεργειακό ισοζύγιο

Ο κινητήρας βασίζεται στον νεοαποκτηθέντα 1.4 TFSI. Βασικά τροποποιήσεις αφορούν στην κυλινδροκεφαλή και υπερσυμπίεση? Το σύστημα έγχυσης και καταλυτικός μετατροπέας είναι ειδικά σχεδιασμένα για λειτουργία με φυσικό αέριο, καθώς και. Το 1,4 TCNG είναι δισθενής, το οποίο σημαίνει ότι παρά την βελτιστοποίηση της μηχανής για λειτουργία με φυσικό αέριο, να εξάγει την ίδια δύναμη και ροπή όταν λειτουργεί με βενζίνη. Όταν η πίεση στη δεξαμενή αερίου πέσει κάτω από ένα ορισμένο όριο, το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα αλλάζει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης.

Το Audi A3 Sportback TCNG έχει μια σειρά πάνω από 400 χιλιόμετρα (248,55 μίλια), όταν λειτουργεί με φυσικό αέριο, και μπορεί να καλύψει επιπλέον 780 χιλιόμετρα (484,67 μίλια) με βενζίνη, εάν είναι απαραίτητο. Αυτό προσθέτει μέχρι μια συνολική αυτονομία ισοδύναμη με εκείνη ενός Audi A3 Sportback TDI. Δύο δείκτες στον πίνακα οργάνων ενημερώνει τον οδηγό για τα επίπεδα της δεξαμενής καυσίμου με μια ματιά. Οι σωλήνες πλήρωσης τοποθετείται κάτω από μια κοινή πόρτα καυσίμων.

Στο πλαίσιο του έργου Audi e-φυσικού αερίου, η μάρκα με τους τέσσερις κύκλους είναι η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων στον κόσμο για να δημιουργήσει μια ολόκληρη αλυσίδα των βιώσιμων φορέων ενέργειας. Τελικών προϊόντων της είναι υδρογόνο και το συνθετικό Audi e-αερίου. Το Audi e-αερίου εγκατάσταση που αυτή τη στιγμή χτίζεται σε Werlte στην περιοχή Emsland θα λειτουργεί με ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας (π.χ. από την αιολική ενέργεια και την ηλιακή ενέργεια).

1.8 TFSI

Ο νέος 1.8 TFSI - το πιο ισχυρό κινητήρα στο νέο Α3 Sportback με το λανσάρισμα στην αγορά - υψηλής τεχνολογίας αρμοδιότητα προθήκες της Audi με καινοτόμες λύσεις σε πολλούς τεχνικούς τομείς. Καμπύλη ροπής του είναι σαν του TDI - τη μέγιστη ροπή των 250 Nm (£ 184.39-ft) είναι ήδη διαθέσιμα σε 1.250 σ.α.λ., και παραμένει σταθερή μέχρι και 5.000 rpm. Η δύναμή της είναι 132 kW (180 hp).

Μια σημαντική καινοτομία στο 1,8 TFSI είναι η προσθήκη των έμμεσων ένεση. Συμπληρώνοντας FSI άμεση έγχυση καυσίμου, είναι ενεργή σε μερικό φορτίο? Διοχετεύει το καύσιμο στο τέλος του σωλήνα επαγωγής στη γειτονία των πτερυγίων στεγνωτηρίων, όπου ανακατεύονται εντατικά με τον αέρα.

Η βελτίωση που θα προκύψει σχηματισμός μίγματος ενισχύει την οικονομία καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων. Άμεσος ψεκασμός καυσίμου FSI, με τη μέχρι πίεση 200 bar, μπαίνει στο παιχνίδι στη φάση εκκίνησης και σε υψηλότερα φορτία.

Μηχανικοί της Audi έχουν ανακαλύψει νέες βαθμούς ελευθερίας στην πλήρωση των θαλάμων καύσης. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής είναι ρυθμιζόμενο? Στην πλευρά εξαγωγής, το σύστημα Audi valvelift ποικίλλει επίσης τις κινήσεις των βαλβίδων για την ελαχιστοποίηση περαιτέρω χρέωση αλλάζει απώλειες.

Το καινοτόμο σύστημα θερμικής διαχείρισης ελέγχεται από δύο περιστροφικές βαλβίδες, οι οποίες συνδυάζονται σε μία λειτουργική μονάδα και κινείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα μέσω ενός μηχανισμού ατέρμονα κοχλία. Εξασφαλίζουν ότι το λάδι του κινητήρα θερμαίνεται γρήγορα, και να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού μεταξύ 85 και 107 βαθμούς Κελσίου, σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Σε όλα τα φορτία και τις στροφές του κινητήρα να επιτευχθεί η βέλτιστη δυνατή ισορροπία μεταξύ ελάχιστη τριβή και υψηλή θερμοδυναμική απόδοση.

Όπως και στην 1.2 TFSI και 1.4 TFSI, η πολλαπλή εξαγωγής των 1,8 TFSI είναι ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή, όπου ψυκτικό κυκλοφορεί. Αυτή η λύση μειώνει τη θερμοκρασία των καυσαερίων, η οποία βελτιώνει την οικονομία καυσίμου σε πλήρες φορτίο. Ο υπερσυμπιεστής είναι, επίσης, μια νέα εξέλιξη? Χτίζει ψηλά σχετική πίεση του φορτίου μέχρι 0,8 bar πολύ δυναμικά. Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι ένα ηλεκτρικό wastegate ρυθμιστή, ο οποίος ρυθμίζει την πίεση υπερπλήρωσης γρήγορα και με ακρίβεια, και ένας τροχός τουρμπίνα από ένα νέο κράμα που μπορεί να χειριστεί τα καυσαέρια τόσο ζεστό όσο 980 βαθμούς Κελσίου.

Παρ 'όλα των νέων τεχνολογιών του, ο 1,8 TFSI ζυγίζει μόνο λίγο πάνω από 140 κιλά (£ 308,65) - μια τιμή που επιτυγχάνεται από τα μέτρα αυτά η μείωση πάχος τοιχώματος ελαφρώς στο στροφαλοθάλαμο γκρι χυτοσίδηρο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Τα τοιχώματα είναι μόνο περίπου τρία χιλιοστά (0,12 ίντσες) σε πάχος, εξοικονομώντας περίπου 2,4 kg (5,29 lb). Τα έμβολα αποτελούνται από ένα νέο κράμα υψηλής αντοχής. Η λεκάνη ελαίου αποτελείται από ένα ελαφρύ πλαστικό, και πολλές βίδες στον κινητήρα είναι από αλουμίνιο.

Εσωτερικής τριβής είναι χαμηλή, καθώς και - οφείλεται σε ένα νέο είδος της επικάλυψης για τις φούστες εμβόλου, χαμηλής τριβής έδρανα για τους δύο άξονες εξισορρόπησης και ένα μειωμένης διαμέτρου κύριο έδρανο για τον στροφαλοφόρο άξονα που είναι 1,6 kg (3,53 lb) ελαφρύτερο και απαιτεί μόνο τέσσερα αντίβαρα. Η ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού απαιτεί λίγη ενέργεια η ίδια, καθώς και ένα υψηλής ακρίβειας σύστημα ελέγχει τις ηλεκτρικές κεφαλές εμβόλων με πίδακες του πετρελαίου.

Βασικά στοιχεία των επιδόσεων του 1.8 TFSI με S tronic και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς: από μηδέν στα 100 km / h (62,14 μίλια/ώρα) σε 7,3 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα των 232 km / h (144,16 μίλι/ώρα) και μέση κατανάλωση καυσίμου των 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (42,00 mpg ΗΠΑ), που αντιστοιχεί σε 130 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (209.21 g / μίλι).

Μελλοντικές μηχανές

Audi θα επεκτείνει γρήγορα την γκάμα κινητήρων για το A3 Sportback. Περιλαμβάνει ένα δυναμικό μοντέλο S και επιπλέον υψηλής απόδοσης, χαμηλής εκπομπές παραλλαγές. Το Audi A3 Sportback e-tron με ένα ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης θα ακολουθήσει το 2014.














Μετάδοσης ισχύος

Στο λανσάρισμα του νέου A3 Sportback, η Audi αντιστοίχιση των 1,4 TFSI και το 2,0 TDI με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο. Μετατοπίζεται εύκολα και με ακρίβεια πάνω σύντομες διαδρομές και διακρίνεται από υψηλή απόδοση. Όπως σε όλες τις μεταδόσεις της Audi, η διαφορά είναι μεγάλη ταχυτήτων - οι χαμηλότερες ταχύτητες έχουν σχετικά κοντές σχέσεις μετάδοσης, ενώ η τελευταία ταχύτητα είναι συγκριτικά πολύ για να μειώσει τις στροφές του κινητήρα. Το S tronic είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή με όλους τους κινητήρες. Ανάλογα με την έκδοση, τα διπλού συμπλέκτη μεταδόσεις αλλάζει εξαιρετικά γρήγορα και σχεδόν ανεπαίσθητα μέσα από έξι ή επτά ταχυτήτων.

Το νέο Audi A3 Sportback 1.8 TFSI διατίθεται στάνταρ με ένα επτατάχυτο S tronic? Ενώνει την άνεση του ένα κλασικό αυτόματο με τις δυναμικές επιδόσεις και την αποτελεσματικότητα ενός μηχανικού κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται το S tronic μέσω του επιλογέα ή με τα προαιρετικά χειριστήρια στο τιμόνι. Σημεία Shift είναι κάπως υψηλότερες σε λειτουργία το αυτόματο S, D λειτουργία ενώ δίνει προτεραιότητα ψηλότερο σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Όταν συνδυάζεται με το σύστημα Audi drive select δυναμική του συστήματος (στο πρότυπο Ambition), το S tronic περιλαμβάνει μια ελεύθερης περιστροφής λειτουργία σε κατάσταση λειτουργίας της αποτελεσματικότητας που μειώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου.

Το επτατάχυτο S tronic αποτελείται από δύο υπομονάδες? Δύο πολυ-πλάκα συμπλέκτες υπηρεσία τα γρανάζια. Το μεγάλο Κ1 συμπλέκτη που βρίσκεται στο εξωτερικό κατευθύνει τη ροπή μέσω ενός στερεού ατράκτου προς τους τροχούς ταχυτήτων για τα γρανάζια 1, 3, 5 και 7. Είναι συνδεδεμένο με την μικρότερη συμπλέκτη Κ2, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο εσωτερικό μεγαλύτερο αδελφό του, και το οποίο επενεργεί επί των οδοντωτών τροχών για εργαλεία 2, 4 και 6, καθώς και αντίστροφη.

Αμφότερες αυτές οι δομές μετάδοσης είναι συνεχώς ενεργός, αλλά μόνο μία από αυτές είναι συνδεδεμένο με τον κινητήρα σε οποιοδήποτε χρόνο. Για παράδειγμα, όταν ο οδηγός επιταχύνει στην τρίτη ταχύτητα, η τέταρτη ταχύτητα έχει ήδη ασχολούνται με το δεύτερο τμήμα μετάδοσης. Οι αλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται με την αλλαγή των συμπλεκτών. Αυτό διαρκεί μόλις μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου και γίνεται χωρίς αισθητή διακοπή στην προωθητική ενέργεια.

Το επτατάχυτο S tronic, το οποίο είναι περίπου 37 cm (14,57 ίντσες), είναι πολύ συμπαγής και μόνο ζυγίζει περίπου 70 κιλά (£ 154,32). Οι δύο μηχανισμοί συμπλέκτη δεν απαιτούν την παροχή πετρελαίου, η οποία ενισχύει περαιτέρω την ήδη εντυπωσιακή απόδοση τους. Μια ρυθμιζόμενη ηλεκτρική αντλία πετρελαίου παρέχει το συμπλέκτη και ενεργοποιητές ταχυτήτων.

quattro μόνιμη τετρακίνηση

Το εγχειρίδιο εξατάχυτο κιβώτιο και το επτατάχυτο S tronic στείλετε την ισχύ στους εμπρός τροχούς του νέου Audi A3 Sportback. Audi θα προσφέρει το A3 Sportback λίγο αργότερα με την προαιρετική quattro μόνιμη τετρακίνηση, η οποία χρησιμοποιεί ένα νέο πολύδισκος συμπλέκτης. Το υδραυλικά ενεργοποιούμενο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συνιστώσα, η οποία μπορεί να στείλει την ισχύ από τον εμπρόσθιο προς τον οπίσθιο άξονα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου, ζυγίζει σημαντικά λιγότερο από την προηγούμενη μονάδα.

Προς το συμφέρον της καλύτερη κατανομή φορτίου άξονα, ο συμπλέκτης βρίσκεται στο τέλος του άξονα της προπέλας, μπροστά από το πίσω διαφορικό. Μέσα είναι ένα πακέτο των πλακών που περιστρέφονται σε ένα λουτρό ελαίου. Οι δακτύλιοι τριβής μετάλλου διατεταγμένα πίσω από το ένα το άλλο σε ζεύγη - ένα δακτύλιο από κάθε ζεύγος είναι άκαμπτα εμπλέκεται με το περίβλημα, το οποίο περιστρέφεται μαζί με τον άξονα της προπέλας? Ο άλλος δακτύλιος εμπλέκεται με την άτρακτο εξόδου στο διαφορικό του πίσω άξονα.

Κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης, ο συμπλέκτης στέλνει το μεγαλύτερο μέρος ισχύ του κινητήρα στους μπροστινούς τροχούς. Εάν έλξης μειώνεται εκεί, ο συμπλέκτης μπορεί να μεταφέρει ροπή μεταβλητά στον πίσω άξονα μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου, πιέζοντας τα σύνολα των πλακών μαζί υπό έλεγχο. Μια δεξαμενή πίεσης βοηθά το ηλεκτρικό παλινδρομικό εμβολοφόρο αντλία να αναπτύξει την απαραίτητη πίεση λαδιού, το οποίο μπορεί να φτάσει πάνω από 100 bar.

Σασί

Το εξελιγμένο σασί του νέου Audi A3 Sportback είναι ισόρροπη, αρμονική και σπορ. Η τέλεια ισορροπημένη κατανομή φορτίου άξονα είναι η βάση για αυτό. Το μπροστινό άξονα έχει μετατοπιστεί προς τα εμπρός με 40 χιλιοστά (1,57 in) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, μειώνοντας την προεξοχή αντίστοιχα.

Το μπροστινό άξονα του Audi A3 Sportback είναι μια κατασκευή McPherson με ψαλίδια και ελαφρύ αλουμίνιο ρουλεμάν άξονα. Το υποπλαίσιο με το οποίο συνδέονται είναι επίσης κατασκευασμένο από ελαφρύ μέταλλο. Η εμπρός ανάρτηση έχει ένα κομμάτι από 1.535 χιλιοστά (60,43 in). Όπως και στην πίσω ανάρτηση, η αντιστρεπτική δοκός χρησιμοποιείται εδώ.

Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, των οποίων ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ακριβώς πάνω στην κρεμαγιέρα, εντυπωσιάζει με την υψηλή απόδοση του. Διεύθυνσης αναλογία της μετάδοσης του 15.3:1 είναι άμεση, και υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης μεταβάλλεται ως συνάρτηση της ταχύτητας του οχήματος. Ο κύκλος στροφής μόλις μέτρα 10,9 μέτρα (35.76 πόδια). Το τιμόνι συνεργάζεται στενά με διάφορα συστήματα και αισθητήρες επί του σκάφους το νέο Α3 Sportback. Αυτό περιλαμβάνει επίσης την τυπική λειτουργία υπόλοιπο σύσταση στο σύστημα πληροφόρησης οδηγού και το προαιρετικό σύστημα Audi lane assist ενεργό και υποβοήθησης στάθμευσης.

Η ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων πίσω έχει ένα κομμάτι από 1.506 χιλιοστά (59,29 in). Υστερούντες βραχίονες του απορροφούν τις δυνάμεις κίνησης και δυνάμεις πέδησης, τα έδρανα του και είναι μεγάλο μέγεθος για να ενισχύσει την οδηγική άνεση.

Από την άλλη πλευρά, οι τρεις ψαλίδια ανά τροχό, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την απορρόφηση πλευρικές δυνάμεις, άκαμπτα συνδεδεμένο με το υποπλαίσιο να βελτιωθούν τα χαρακτηριστικά χειρισμού.

Οι πίσω συνδέσεις είναι κατασκευασμένα από υψηλής αντοχής ποιότητες χάλυβα, και με quattro τετρακίνηση οι αναστολές τροχός από χυτό αλουμίνιο. Τα αμορτισέρ και συμπαγής ελικοειδή ελατήρια τοποθετημένα ανεξάρτητα το ένα του άλλου - αυτό είναι πλεονεκτικό για ένα μεγάλο χώρο αποσκευών και σαρμοσμένες απόκριση. Μια βελτιστοποιημένου βάρους ημιάκαμπτο άξονα πίσω ανάρτηση χρησιμοποιείται εδώ στο 1,2 TFSI. Audi προσφέρει ένα προαιρετικό σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το σώμα 15 χιλιοστά (0,59 ίντσες). Με το πακέτο S line σπορ το ποσό είναι 25 χιλιοστά (0,98 ίντσες).

Το νέο Audi A3 Sportback κυλά στο πρότυπο 16-ιντσών ατσάλινες ζάντες (Αξιοθέατο) ή ζάντες αλουμινίου (16-ιντσών με Ambiente και 17-ιντσών με φιλοδοξία και τη γραμμή S πακέτο άθλημα). Audi quattro GmbH και προσφέρουν επίσης τροχούς έως και 18 εκατοστά σε διάμετρο σε πολλά σχέδια - με γυαλισμένο στοιχεία, δίχρωμα ή σε γυαλιστερό. Μεγέθη ελαστικών είναι 205/55, 225/45 και 225/40.

Όλα τα ελαστικά διακρίνονται από χαμηλή αντίσταση κύλισης τους, χωρίς συμβιβασμούς σε δυναμικές επιδόσεις. Η πίεση των ελαστικών δείκτης παρακολούθησης είναι στάνταρ, όπως είναι το κιτ επισκευής ελαστικών. Ένα εφεδρικό τροχό ανάγκης είναι διαθέσιμο ως επιλογή? Τροχοί χειμώνα μπορεί επίσης να παραγγελθεί σε 16 έως 18-ιντσών μεγέθη.

Τα ισχυρά φρένα του νέου Audi A3 Sportback μπορεί να μετρηθεί με μεγάλη ακρίβεια. Η αίσθηση του πεντάλ είναι αυθόρμητη και σταθερή. Οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός μετρούν 288 ή 312 χιλιοστά (2.0 TD) σε διάμετρο (11,34 ή 12,28 in)? Οι πίσω δίσκοι μετρούν πάντα 272 χιλιοστά (10.71 in). Το νέο ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, το οποίο λειτουργεί από το κουμπί δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων ή μοχλός επιλογής, είναι ενσωματωμένη στο σύστημα πέδησης της πίσω ανάρτησης. Χρησιμεύει επίσης ως φρένο έκτακτης ανάγκης, εάν είναι απαραίτητο. Το προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης αναμονή διατηρεί την πίεση πέδησης για ορισμένο χρονικό διάστημα μετά ο οδηγός έχει το πόδι από το πεντάλ, η οποία ενισχύει την κίνηση-off άνεση.

Στο Α3 Sportback με κίνηση στους εμπρός τροχούς, η ΟΚΕ σταθεροποίηση έλεγχος προσφέρεται στάνταρ με το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Όταν ο κινούμενος τροχός εμπρός στο εσωτερικό της καμπύλης δείχνει ανεπαρκή φόρτωση, η μονάδα ελέγχου ενεργοποιεί ένα μικρό και ακριβές παρέμβαση πέδησης στον τροχό.

Η επέμβαση προκαλεί την υπερβολική ροπή να ρέει προς τα έξω τροχό. Ταυτόχρονα, η διαφορά στη προωθητικών δυνάμεων εξασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε καμπύλη - η οποία είναι χρήσιμη για το μηχανοδηγό. Αυτο-διεύθυνσης συμπεριφορά παραμένει ουδέτερη πλέον, καθιστώντας πιο ακριβή χειρισμό, ευέλικτη και σταθερή.

Audi drive select (στάνταρ με Ambition) κάνει την οδήγηση το νέο Α3 Sportback ακόμα πιο πολυτάλαντη και εμπνευσμένη εμπειρία. Ο οδηγός αποφασίζει με το πάτημα ενός κουμπιού, αν η ανταπόκριση του γκαζιού, το υδραυλικό τιμόνι και το προαιρετικό S tronic λειτουργούν με άνεση, αυτόματο, δυναμική, ατομική απόδοση ή λειτουργία. Στην τελευταία λειτουργία, η προαιρετική deluxe αυτόματο κλιματισμό και προσαρμοζόμενο cruise control, επίσης, λειτουργεί σε λειτουργία στόχο τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου.

Μια άλλη τεχνολογία που ελέγχονται μέσω του Audi drive select σε αυτόματη λειτουργία είναι το προαιρετικό σύστημα απόσβεσης ηλεκτρομαγνητικό έλεγχο Audi μαγνητική βόλτα. Κυκλοφορούν εντός των αμορτισέρ είναι ένα συνθετικό λάδι υδρογονανθράκων που περιέχει μικροσκοπικά μαγνητικά σωματίδια μεταξύ τριών και δέκα χιλιοστά του χιλιοστού σε μέγεθος. Όταν μια τάση που εφαρμόζεται από ένα σωληνοειδές, ένα μαγνητικό πεδίο δημιουργείται στην οποία τα σωματίδια επαναπροσδιορίσουμε. Μπορούν ευθυγράμμιση κάθετα προς την κατεύθυνση της ροής του λαδιού, επιβραδύνοντας έτσι τη ροή του μέσα από τα κανάλια του εμβόλου. Η μονάδα ελέγχου αναλύει συνεχώς την κατάσταση του δρόμου και το στυλ του οδηγού, επανειλημμένα την προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει έναν από τους δύο τρόπους άμεσα. Στη λειτουργία άνεσης, όταν το ιξώδες του πετρελαίου είναι υψηλή, το νέο Audi A3 Sportback προσφέρει μια καλά ισορροπημένη, άνετη οδήγηση. Σε δυναμική λειτουργία, αντίθετα - όταν το λάδι είναι λιγότερο παχύρρευστο - αποκαλύπτει μια δυναμική χαρακτήρα που εκδηλώνεται με μία σταθερή πρόσφυση στο οδόστρωμα. Η απόκριση του τιμονιού είναι να βελτιωθεί περαιτέρω, οι κινήσεις ρολό σε μεγάλο βαθμό καταστέλλεται, και στοχευμένη υποστήριξη των μεμονωμένων τροχών σε γρήγορη οδήγηση στις στροφές κάνει αυτο-διεύθυνσης συμπεριφορά του αυτοκινήτου ακόμα πιο δυναμική.

Το Audi A3 Sportback θα διατίθεται με προαιρετικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης σε μεταγενέστερο χρόνο. Η προοδευτική διεύθυνσης μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στο τιμόνι του οδηγού και παρέχει ακριβή αίσθηση του τιμονιού με καλή αίσθηση του δρόμου. Σε δρόμους με στροφές, η δυναμική είναι ακόμη πιο απτή για τον οδηγό. Η μεγαλύτερη άνεση, ως αποτέλεσμα της μειωμένης προσπάθειας τιμόνι είναι επίσης αισθητή στην πόλη κατά τους ελιγμούς και τη στάθμευση.

Τιμές και εξοπλισμός

Audi λανσάρει το νέο Α3 Sportback με μια γενναιόδωρη σειρά από βασικά χαρακτηριστικά. Το πακέτο των συστημάτων συγκράτησης, το οποίο περιλαμβάνει επίσης ένα αερόσακος γονάτου για τον οδηγό, μπορεί να συμπληρωθεί με πλευρικούς αερόσακους στο πίσω μέρος. Η ολοκληρωμένη λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει το ραδιόφωνο Audi, το διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60:40, το δάπεδο φορτίου που μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο επίπεδα, air condition, εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας LED πλευρά και μια ένδειξη πίεσης ελαστικών. Ύψος-ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα και σημεία στερέωσης Isofix παιδικού καθίσματος στο πίσω μέρος είναι επίσης στάνταρ.

Το σύστημα πληροφόρησης οδηγού με έγχρωμη οθόνη είναι στάνταρ με την φιλοδοξία και γραμμές Ambiente. Εκτός από τη λειτουργία σύσταση υπόλοιπο, περιλαμβάνει επίσης το πρόγραμμα της αποτελεσματικότητας με την ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων. Το Α3 Sportback Ambition περιλαμβάνει επίσης σπορ καθίσματα, το τριάκτινο σπορ τιμόνι, ένα σπορ ανάρτηση, 17-ιντσών ζάντες αλουμινίου και το Audi drive select σύστημα. Τα φώτα ομίχλης αλογόνου ενσωματωθεί στο μπροστινό πτερύγιο, και οι απολήξεις - μονό ή διπλό ανάλογα με τον κινητήρα - κρύβονται πίσω από χρώμιο συμβουλές.

Εκτός τεσσάρων δερμάτινο τιμόνι, Ambiente προσφέρεται στάνταρ με cruise control, πακέτο εσωτερικού φωτισμού και το πίσω σύστημα στάθμευσης. 3D γυαλί βλέμμα ένθετα δίνουν στο εσωτερικό μια αίσθηση της σύγχρονης πολυτέλειας, με επιπλέον πινελιές που παρέχονται από το γυαλιστερό πακέτο, χρώμιο είσοδο περβάζια και συμβουλές καυσαερίων, καθώς και 16-ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μια-15 ακτίνων Y.

Ατομικές επιλογές άμεσα από την κατηγορία πολυτελείας είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού γραμμές για την περαιτέρω προσαρμογή. Αυτές περιλαμβάνουν την πανοραμική γυάλινη οροφή, κλειδί ευκολία, deluxe αυτόματο κλιματισμό, θέρμανση βοηθητικό, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αυτόματα αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη με αισθητήρα φωτός και βροχής, σύστημα πληροφόρησης οδηγού σε δύο εκδόσεις οθόνη και προσαρμοζόμενο φωτισμό με προβολείς Xenon plus, το οποίο μπορεί να είναι συμπληρώνονται από τη μεταβλητή ρύθμιση ύψους δέσμης φώτων. Για τα μπροστινά καθίσματα, υπάρχουν οι οσφυϊκή υποστήριξη, θερμαινόμενα καθίσματα, ένα κεντρικό υποβραχιόνιο (στάνταρ στο Ambiente) και τα σημεία στήριξης Isofix για το κάθισμα του συνοδηγού.
Το Audi A3 Sportback είναι ένα πραγματικό all-γύρω από το ταλέντο. Σπορ, ευέλικτο και προοδευτικό χαρακτήρα του θα απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό. Σε πολλές περιπτώσεις, θα πρέπει να αγοραστεί ως ένα δεύτερο αυτοκίνητο. Η δεύτερη μεγαλύτερη ομάδα στόχος είναι μόνο αυτοκίνητο νοικοκυριά και singles μέχρι την ηλικία των 39, πολλοί από τους οποίους είναι γυναίκες.
Το νέο Audi A3 Sportback θα αρχίσουν να εμφανίζονται στα γερμανικά Διανομέων το Φεβρουάριο του 2013, με τιμές που ξεκινούν από € 23.400. Ο 1.2 TFSI θα είναι διαθέσιμο λίγο αργότερα για μια βασική τιμή των € 22.500.


























πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...