Η Abbey Clancy έχει τα καλύτερα πόδια

Καμαρώνει για αυτά και τα δείχνει με τον καλύτερο τρόπο στη νέα καμπάνια γνωστής εταιρείας
Τα καλλίγραμμα πόδια της ψηφίστηκαν ως τα καλύτερα πόδια στη βρετανική showbiz. Ο λόγος για τα πόδια της Abbey Clancy.



Το 28χρονο μοντέλο και σύζυγος του Peter Crouch, που είναι το κεντρικό πρόσωπο (και τα... πόδια) των εταιρειών Veet και Scholl κέρδισε επίσης την τρίτη θέση στα βραβεία καλύτερων ποδιών, ενώ μια θέση πριν από την Abbey βρίσκεται η παρουσιάστρια Holly Willoughby.

Ονόματα όπως η Kelly Brook, η Tess Daley, η Emma Willis και η Cat Deeley είναι ονόματα που συμπληρώνουν τη λίστα των καλύτερων γυναικείων ποδιών.

Η έρευνα που έγινε από την Veet κατέληξε στο ότι μολονότι οι γυναίκες θαυμάζουν τα μακριά, λεπτά και περιποιημένα πόδια της μικροκαμωμένης Clancy, δεν νιώθουν και τόσο άνετα όταν καλούνται να... αποκαλύψουν τα δικά τους, μιας και οι περισσότερες Βρετανίδες έχουν τριχωτά πόδια, άσπρο δέρμα και σκληρές πατούσες.



«Δεν μου προκαλεί έκπληξη το ότι οι γυναίκες θέλουν να καλύπτουν τα πόδια τους και να μην δείχνουν και τόσο το γυμνό τους δέρμα. Ακόμα και εγώ, όταν δεν έχω ασχοληθεί τόσο με τα κάτω άκρα μου, έχω την τάση να τα κρύβω μέσα σε ένα skinny τζιν και ένα ζευγάρι μπαλαρίνες», είπε η Abbey και συνέχισε: «Ωστόσο, νιώθω πολύ ωραία όταν δέχομαι κοπλιμέντα για τα πόδια μου και για το πόσο τα προσέχω».



Σημείωσε δε ότι «ως μοντέλο που είμαι, έχω μάθει πώς να φροντίζω το σώμα μου και να είμαι σίγουρη ότι δείχνει πάντα ωραίο. Νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, όταν έχω κάνει αυτά που πρέπει να κάνω για την ομορφιά μου, όπως περιποίηση και αποτρίχωση».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...