Η «βασίλισσα» Κέιτι Πέρι φωτογραφίζεται για το Cosmopolitan και προκαλεί...

Πανέμορφη με ένα σφιχτό μίνι φόρεμα που αγκαλιάζει το τέλειο σώμα της, η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Κέιτι Πέρι φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του Cosmopolitan, αλλά για πρώτη φορά θα υπάρχει το ίδιο εξώφυλλο σε 62 χώρες!
Η βασίλισσα της ποπ, Κέιτι Πέρι αποδεικνύει ότι είναι το πιο δημοφιλές θηλυκό του πλανήτη,
αφού η φωτογράφισή της για το εξώφυλλο του περιοδικού Cosmopolitan, για τον Ιούλιο, δεν έγινε μόνο για την έκδοση του περιοδικού σε μία χώρα, όπως συνηθίζεται, αλλά θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε 62 χώρες.



Η πανέμορφη Κέιτι φωτογραφίζεται φορώντας ένα στενό μίνι φόρεμα με παγέτες και πολλά χρώματα που την κάνουν να μοιάζει με λαχταριστή καραμέλα, ενώ χαϊδεύει τα ανέμελα πράσινα μαλλιά της και «φλερτάρει» με τον φακό.

Η 29χρονη Κέιτι  δίκαια θεωρείται από πολλά έντυπα ως η «βασίλισσα του κόσμου», αφού είναι ο πρώτος άνθρωπος στον πλανήτη που έχει περισσότερα από πενήντα εκατομμύρια followers στον λογαριασμό της στο Twitter.

Όσοι επιθυμούν να θαυμάσουν το αψεγάδιαστο και προκλητικό κορμί της πανέμορφης Κέιτι, το περιοδικό θα αναρτηθεί στα περίπτερα στις 3 Ιουνίου.
πηγη 


Η Κέιτι Πέρι αποκαλύπτει το νέο στήθος της!

 

Κάθε γυναίκα έχει ένα όνειρο που θέλει να πραγματοποιήσει στη ζωή της. Άλλες μικρότερα και άλλες μεγαλύτερα.Η Κέιτι Πέρι, που έχει τη δυνατότητα να ικανοποιήσει όλες τις επιθυμίες της, έκανε πραγματικότητα τη...μεγαλύτερη. Απέκτησε το στήθος που ονειρευόταν και το μοιράστηκε με όλους στο εξώφυλλο του διάσημου περιοδικού GQ.
Αν και δεν παραδέχτηκε ανοιχτά την αυξητική επέμβαση στο στήθος της, καμαρώνει και το επιδεικνύει.
Από την άλλη η 29χρονη σταρ δηλώνει ευτυχισμένη για το μέγεθος του στήθους της, διατυπώνοντας με προσοχή τα λόγια της και αποδίδοντας την... ευτυχία της στο ότι επιτέλους μεγάλωσε!
«Εσκυβα την πλάτη μου κοιτάζοντας τα πόδια μου και ένα πράγμα παρακαλούσα τον Θεό, λέγοντας: Θεέ μου δεν μπορείς να μου δώσεις στήθος τόσο μεγάλο που να μην μπορώ να βλέπω τα πόδια μου όταν σκύβω κάτω; Δεν είχα ιδέα ότι κάποια μέρα θα εμφανιζόταν στο στέρνο μου. Και είναι τελείως φυσικό. Ποτέ μου δεν έχω κάνει πλαστική. Ούτε μύτη, ούτε πιγούνι, ούτε ζυγωματικά, ούτε στήθος, τίποτε».
Ξεχνάει όμως, ότι υπάρχουν τα πειστήρια του «εγκλήματος», αφού οι σέξι φωτογραφίες της από τα προηγούμενα χρόνια εξακολουθούν να κυκλοφορύν, όπως αυτή του 2012
Η Κέιτι Πέρι ποζάροντας μόνο με το εσώρουχο το 2012. Μία από τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν τη διαφορά και την επέμβαση

Δείτε το βίντεο με τα παρασκήνια της φωτογράφησης της για το περιοδικό GQ.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...