O Phil Collins τα «χώνει» στην Adele: «Είναι σαν ψάρι που ξεγλιστράει»

«Αφού μου έδωσε να τελειώσω ένα κομμάτι της, δεν μου τηλεφώνησε ποτέ ξανά να μου πει αν της άρεσε ή όχι»
Ο Phil Collins σε πρόσφατη συνέντευξή του τα «έχωσε» στην Adele. Ο ίδιος υποστήριξε πως εκείνη του έδωσε ένα από τα τραγούδια που θα βρίσκονται στο τρίτο της album, ζητώντας του την βοήθειά του για να το ολοκληρώσει, επειδή όσο κι αν προσπάθησε δεν τα κατάφερε. Εκείνος το έκανε, και μάλιστα με μεγάλη του χαρά, η τραγουδίστρια όμως αμέσως μετά εξαφανίστηκε.



«Είναι σαν μικρό ψάρι που ξεγλιστράει. Αφού μου έδωσε να τελειώσω ένα κομμάτι της, δεν μου τηλεφώνησε ποτέ ξανά να μου πει αν της άρεσε ή όχι. Δεν ήξερα αν απέτυχα ή όχι στην “οντισιόν”, επειδή μετά από αυτό δεν έμαθα νέα της», δήλωσε στο περιοδικό Q.

Τελικά, ύστερα από αρκετό διάστημα επικοινώνησε μαζί του, λέγοντάς του πως το μωρό δεν της αφήνει καθόλου χρόνο και πως παράλληλα μετακομίζει. Για τους λόγους αυτούς μάλιστα, θα ανέβαλλε την κυκλοφορία του τρίτου της album.

Όμως, ο ίδιος ενημερώθηκε από έγκυρες μουσικές πηγές, πως τελικά εκείνη θα το κυκλοφορήσει και πως όλα αυτά που του είπε ήταν απλά δικαιολογίες. «Ξέρω σίγουρα πως δεν θα περιλαμβάνομαι σε αυτό το album», πρόσθεσε ο Phil Collins.


Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...