Brooke Shields: Ο... Superman μου πήρε την παρθενιά -Στα 22 της χρόνια ξάπλωσε για πρώτη φορά σε κρεβάτι με άντρα

Ο Dean Cain, ο τηλεοπτικός Superman, ήταν εκείνος που έκανε γυναίκα την πανέμορφη ηθοποιό
Γυρίζοντας το χρόνο πίσω, στο 1985, θα βρει κανείς δηλώσεις της Brooke Shields - μέσα από το βιβλίο που είχε γράψει - να προτρέπει τις έφηβες να διατηρήσουν την παρθενιά τους μέχρι και το γάμο.



Αλλά, στην πραγματικότητα, ακόμα και η ίδια, είχε την πρώτη της σεξουαλική εμπειρία πολύ πιο πριν, σε ηλικία 22 ετών - δέκα χρόνια πριν από το γάμο της με τον άσσο του τένις, Andre Agassi.

Μάλιστα, η μελαχρινή καλλονή αποκάλυψε και πώς αντέδρασε όταν έχασε την παρθενιά της από τον... τηλεοπτικό superman, τον ηθοποιό Dean Cain, με τον οποίο ήταν συμμαθητές στο Πρίνστον.

«Μετά την πράξη ήμουν τόσο συγκλονισμένη που πήδηξα από το κρεβάτι μου. Πραγματικά, πετάχτηκα και άρχισα να τρέχω», έγραψε στο «There Was A Little Girl». «Άρχισα να τρέχω γυμνή στο διάδρομο, λες και μόλις με είχαν κλέψει», συνέχισε.

«Ο Dean πετάχτηκε και αυτός και άρχισε να τρέχει από πίσω μου τυλιγμένος με το πάπλωμα. Με αγκάλιασε σφιχτά και με ρώτησε πού πάω. Φοβήθηκα ότι θα άφηνα τη μητέρα μου», εξομολογήθηκε και πρόσθεσε: «Δεν ήξερα από πού ξεκίνησα και πού ήταν η μητέρα μου και πώς θα το διαχειριζόμουν όλο αυτό».

Έχοντας βγει στο προσκήνιο από την τηλεοπτική της μητέρα Τέρι, η Brooke είχε «τρομοκρατηθεί από τη φυσική επαφή με τα αγόρια» και είπε: «Πιστεύω ότι η μαμά μου ήθελε να μείνει παρθένα για όσο το δυνατόν περισσότερο».

Η ηθοποιός, που υποδήθηκε την πόρνη στην ταινία του 1978 «Pretty Baby» και τη ναυαγισμένη  Emmeline το 1980 στοη «Γαλάζια λίμνη» Blue Lagoon, ένιωθε καθόλη τη διάρκεια της ζωής της, πολύ έντονα την παρουσία της μητέρας της, ειδικά τότε που έβγαινε με τον Cain, που τότε είχε ξεκινήσει να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά «Lois & Clark: Οι νέες περιπέτειες του Σούπερμαν».

«Ήταν απίστευτα υπομονετικός μαζί μου, όσον αφορά στο σεξ», θυμάται η Brooke. «Αλλά ακόμη και όταν η μαμά μου δεν ήταν γύρω, ένιωθα ότι με έβλεπε. σαν να έβλεπε. Κρατούσε πάντα ο ένας το χέρι του άλλου και προσπαθούσαμε να βρούμε τρόπους για να μείνουμε μόνοι και να φιληθούμε, αλλά τον καημένο τον είχα κάνει να περιμένει και να περιμένει και η μαμά μου τα έβλεπε όλα».

Αφού χώρισε με τον Dean, η Brooke έκανε σχέση με τον Liam Neeson, ενώ ανάμεσα στα ειδύλλιά της είναι ο JFK Jr και ο John Travolta. Είχε ακόμα και μια φιλία με τον Michael Jackson τον οποίο  συνάντησε όταν ήταν 13.

«Νιώθαμε απλά ασφαλείς ο ένας με το άλλο» θυμάται και συνεχίζει: «Δεν ήθελα τίποτα από αυτόν. Βλέπαμε ταινίες και τρώγαμε γλυκά και γελάγαμε με την τρέλα γύρω μας. Άρεσε πολύ ο ένας στον άλλον, αλλά αυτό που είχαμε  δεν ήταν καθόλου ρομαντικό. Ήταν σαν ένα μικρό παιδί που ρώτησε ερωτήσεις για τις σχέσεις. Κανείς δεν του είχε πει τίποτα για το θέμα. Ήταν τρομοκρατημένος».

Μετά από μια θυελλώδη σχέση με τον Agassi, που κατέληξε σε διαζύγιο, μετά από δύο χρόνια γάμου, η 49χρονη πλέον Brooke ξαναπαντρεύτηκε το 2001 τον τηλεοπτικό συγγραφέα Chris Henchy με τον οποίο απέκτησε δύο κόρες, τη 10χρονη Rowan και την 7χρονη Grier.
pηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...