Είχε σχέση ο Νίκος Γαλανός με την Αλίκη; Απαντάει ο ίδιος

Με σοβαρότητα και ουσιαστικά λόγια, ο Νίκος Γαλανός, ξεκαθάρισε τη σχέση του με την Αλίκη. Όσο για τον Π.Κωστόπουλο που το διέρρευσε; Δεν έχει απαντήσει ακόμα.
Όταν άρχισε να κυκλοφορεί η φήμη ότι ο Νίκος Γαλανός διατηρούσε σχέση με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, έγινε θέμα συζήτησης-απόλυτα αναμενόμενο.
Ο άνθρωπος που διέρρευσε την είδηση δεν ήταν άλλος από τον Πέτρο Κωστόπουλο. Τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσει ο εν ζωή πρωταγωνιστής αυτής της «σχέσης», ο Νίκος Γαλανός και να απαντήσει.
Ο Νίκος Γαλανός, καλεσμένος της εκπομπής «Τα Καρντάσιανς» έβαλε στη θέση του τον Πέτρο Κωστόπουλο, με προσεκτικό τρόπο και χωρίς να «ανάψει τα αίματα».

 «Σαχλαμάρες τώρα, εντάξει. Είχε πει ότι ήταν στον από πάνω όροφο και ερχόταν η Αλίκη σε μένα ξημερώματα και μας άκουγε. Εμείς οι άντρες γινόμαστε λίγο γραφικοί, λίγο σαχλαμάρες. Δηλαδή όταν ακούς έναν άντρα να λέει "εγώ σήμερα με την κοπέλα μου, εφτά φορές, δέκα φορές" και κάτι τέτοια, εγώ ανατριχιάζω. Δεύτερον, δεν μιλάς ποτέ για έναν άνθρωπο που έχει φύγει από τη ζωή. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι σεβασμός. Και σε τελευταία ανάλυση δε συνέβαινε αυτό, δεν έμενα εγώ κατ' αρχάς εκεί. Νομίζω κάπου είχε μπερδευτεί ο Πέτρος, κάποιο άλλο ζευγάρι θα άκουσε. Είναι συμπαθέστατος ο Πέτρος. Έχουμε βρεθεί, αλλά δεν το έχουμε συζητήσει», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Γαλανός, διαψεύδοντας τον Πέτρο Κωστόπουλο.

 
Μπείτε στα ανάκτορα της Αλίκης στη Στησιχόρου [εικόνες] 1

Μπείτε στα ανάκτορα της Αλίκης στη Στησιχόρου [εικόνες]


Η ιστορία του σπιτιού που «έζησε» μαζί με τη μεγαλύτερη Ελληνίδα σταρ, την Αλίκη Βουγιουκλάκη μία ενδιαφέρουσα ζωή. Οι εικόνες ευτυχίας και λάμψης.


«Οι μισοί μου φίλοι, μου έκοψαν το άλλο πρωί την "καλημέρα". Απέκτησα φανατικούς εχθρούς».Η Ρούλα Πατεράκη εξομολογείται τις συνέπειες της σχέσης με τη Βουγιουκλάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...