Β. Πολύδωρας: Η ΝΔ θέλει να με εξοστρακίσει, μου φέρεται σαν να είμαι εχθρός

Δριμεία επίθεση στη Νέα Δημοκρατία εξαπέλυσε ο υποψήφιος για την προεδρία του ΕΣΡ, Βύρων Πολύδωρας μετά την απόφαση του κόμματος να μην τον στηρίξει για την θέση.
Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο υποψήφιος για τη θέση του προέδρου του ΕΣΡ, απαντώντας στην αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας που στο άκουσμα του ονόματός του σημείωσε πως δεν πληροί τις προϋποθέσεις, τόνισε: «Νιώθω σαν να θέλουν να με εξοστρακίσουν. Με διέγραψαν. Στεναχωρήθηκα από την στάση της Νέας Δημοκρατίας».

«Έχουν πυροβολεία, κέντρα δολοφονίας χαρακτήρων, τα υποκινούμενα μίντια» είπε για τις αντιδράσεις που ξέσπασαν στην είδηση της υποψήφιότητας του και τόνισε την πικρία που του άφησε η εντός 17 λεπτών απόφαση του πρώην κόμματός του να μην τον στηρίξει.
«Ειδικά για την θέση της ΝΔ εντός 17 λεπτών θέλω να σημειώσω με πικρία ότι δεν εκφράζει όλη την Νέα Δημοκρατία». «Η ηγετική ομάδα ΝΔ μου φέρεται σαν εχθρό, δεν μου μιλούν, μου επιτίθενται και με εκτελούν μέσω σόσιαλ μίντια. Θέλουν να απαξιώσουν την υποψηφιότητα μου. Από την ορμή να πράξω, αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση».
 Ο κ. Πολύδωρας συνέχισε τις εμπρηστικές δηλώσεις με την εκτίμηση πως «έπρεπε να είμαι κολλητός του Χριστοφοράκου για να έχω τα προσόντα».
Ο ίδιος έκανε λόγο τακτισμούς πίσω από την στάση της ΝΔ με σκοπό να ρίξει την κυβέρνηση. «Αυτοί κάνουν τακτικισμούς να ρίξουν την κυβέρνηση και να προχωρήσουν τις μωροφιλοδοξίες τους. Δεν τους νοιάζει για την αντίφαση που περιπίπτουν», τόνισε και υπενθύμισε ότι μέχρι στιγμής το κόμμα ζητούσε επιμόνως την σύσταση του ΕΣΡ. Όμως πολλοί είναι αυτοί και εντός της Νέας Δημοκρατίας, τον στηρίζουν.
Απαντώντας στην κύρια κατηγορία που του προσάπτουν αναφορικά με την πρόταση συνεργασίας της  ΝΔ με την Χρυσή Αυγή, ο ίδιος ανέφερε: «Είπα για την Χρυσή Αυγή ότι απαιτείται να είναι μέσα στο πνεύμα της ομοθυμίας. Δεν μπορώ να πετάξω στο πυρ το εξώτερον άνω των 500.000 που ψήφισαν Χρυσή Αυγή. Δεν παίζουμε με φετίχ και σπαστικές αντιδράσεις».
«Ο Σαμαράς και η παρέα του ήθελαν να με εξοντώσουν. Καταψήφισα τον ΕΝΦΙΑ και με διέγραψαν. Είναι σατράπης αφέντης αυτός που με διέγραψε. Και που βρίσκεται τώρα;», αναρωτήθηκε.
Αποκάλυψε το παρασκήνιο της πρότασης του πρωθυπουργού και τι ειπώθηκε στο τηλεφώνημα που δέχθηκε από τον Αλέξη Τσίπρα για να αναλάβει την θέση.
«Τι θα έλεγες Βύρωνα για πρόεδρος του ΕΣΡ», τον ρώτησε ο πρωθυπουργός, με το στέλεχος της ΝΔ να του λέει πως έχει πολλούς εχθρούς, για να λάβει την απάντηση από τον Αλέξη Τσίπρα: «Έχεις και περισσότερους φίλους» .
Αποδέχθηκε λοιπόν την «τιμητική» πρόταση του Αλέξη Τσίπρα και του Προέδρου της Βουλής, Νίκου Βούτση δηλώνοντας «ευγνώμων».
«Αποδέχομαι γιατί είναι τιμητική πρόσκληση και δεν φοβάμαι τα ρίσκα», είπε και υπογράμμισε πως δεν κυνηγά την καρέκλα και είναι έτοιμος να παραιτηθεί ακόμη και τώρα.
«Δεν είμαι γαντζωμένος, δεν θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση τον πρωθυπουργό που με πρότεινε. Έχω την ετοιμότητα να παραιτηθώ αμέσως τώρα».
Ο κ. Πολύδωρας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τόσο τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, Πάνο Καμμένο για τις «θαρραλέες» δηλώσεις του, όσο την κα Κουντουρά και τον κ. Αντώναρο.
 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...