Η δισκογραφική επιστροφή της Kesha μετά τη δίκη για σεξουαλική κακοποίηση

"Το καλό πράγμα αργεί να γίνει" επισημαίνει η εταιρεία της στην ανακοίνωσή της.
Φαίνεται πως η δικαστική διαμάχη της Kesha με τον παραγωγό Dr. Luke για σεξουαλική κακοποίηση της ίδιας ανήκει στο παρελθόν, η pop star προσπαθεί να αφήσει τις κακές στιγμές που βίωσε πίσω της και να επικεντρωθεί ξανά στα επαγγελματικά της.
Είναι αλήθεια πως οι fans της έχουν πολύ καιρό να ακούσουν κάποιο νέο ή ένα καινούριο single από εκείνη, όμως η Sony με μία λακωνική ανακοίνωση προσπάθησε να καθησυχάσει το κοινό της δημοφιλούς performer. "Η δημιουργία ενός καινούριου άλμπουμ χρειάζεται χρόνο και ο στόχος όλων είναι να επιτύχουμε ένα δίσκο υψηλής ποιότητας, όπως και όλοι οι προηγούμενοι δίσκοι της Kesha. Ελπίζουμε να είμαστε σε θέση να μοιραστούμε μουσικά νέα της Kesha με τους fans της πολύ σύντομα", αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της δισκογραφικής. Δε μένει παρά να έρθουν αυτά τα νέα που θα επιβεβαιώσουν την εταιρεία και θα δώσουν ένα τέλος στην αναμονή των fans της τραγουδίστριας. 

Η Κesha απαντάει στις προσβολές για το σώμα της με με ημίγυμνη φωτογραφία

 

Όταν κάποιος χρήστης στο Instagram, σχολίασε μια φωτογραφία της Kesha με τους χαρακτηρισμούς "άσχημη" και "πόρνη", η ίδια φρόντισε να μην το αφήσει ασχολίαστο.
Η απάντησή της λοιπόν, ήταν να ανεβάσει μια νέα φωτογραφία στο Instagram, στην οποία τη βλέπουμε να ποζάρει σε μια παραλία, δείχνοντας τα οπίσθιά της.
Στη λεζάντα διαβάζουμε: "Αγαπητέ Jackknife76, βλέπω ότι θες να ξέρω πως με θεωρείς άσχημη και "πόρνη". Καταλαβαίνω ότι αυτή είναι η γνώμη σου, αλλά διαφωνώ. Δεν είμαι τέλεια, αλλά είμαι αρκετά υπέροχη κι επίσης δεν είμαι πραγματικά καθόλου πόρνη. Ακόμα, το να κάνεις bullying σε κάποιον που παλεύει δημόσια με την εικόνα του σώματός του είναι πολύ κακό. Ευτυχώς είμαι σε μια φάση της ζωής μου που νιώθω αρκετή αυτοπεποίθηση ώστε να απευθυνθώ σε σένα και τα κακά σχόλιά σου, αντί να τα αφήσω να με καταστρέψουν. Εκ μέρους λοιπόν, όλων εκεί έξω που παλεύουν με το σώμα τους και την εικόνα τους, ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ. Το κορμί μου δεν είναι δική σου δουλειά. Και για να κλείσω, μπορείς να φιλήσεις τον μαγευτικό, και όχι τέλειο πισινό μου".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...