Ντόρα και Αντώναρος κατά Άδωνι για το Μακεδονικό

Στο στόχαστρο στελεχών διαφόρων πολιτικών γενεών και κατευθύνσεων της Νέας Δημοκρατίας έχει μπει ο νυν αντιπρόεδρος του κόμματος, Αδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή τις παλαιότερες θέσεις του για το Μακεδονικό.
Μιλώντας σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, η Ντόρα Μπακογιάννη είπε χαρακτηριστικά ότι «εγώ δεν είμαι περιπλανώμενη. Δεν είδα φως και μπήκα. Δεν επιθυμούμε το όνομα Μακεδονία για τα Σκόπια. Δεν είμαι γραφική, έχω διαπραγματευτεί αυτή την ιστορία.(…)».

Αντιστοίχως χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του στενού συνεργάτη του Κώστα Καραμανλή, Ευάγγελου Αντώναρου:
«Αντίθετα με κάποιους που θέλουν να ξεχάσουν και να ξεχάσουμε τι λέγανε δέκα χρόνια πριν εγώ είμαι από εκείνους που ούτε θέλουμε να ξεχάσουμε ούτε ντρεπόμαστε για όσα λέγαμε και δέκα και δεκαπέντε χρόνια πριν. Κι αυτό κάνει τη μεγάλη πολιτική και ποιοτική διαφορά ανάμεσα στους ιδεολογικά εύκαμπτους μουσαφιραίους και σε μας. Οι ιδέες δεν είναι πλαστελίνη για να τις πλάσεις ανάλογα με ποιον αφέντη υπηρετείς».
Θυμίζουμε, ότι την Τρίτη, το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού είχε δώσει στη δημοσιότητα ένα βίντεο με παλαιότερες δηλώσεις του αντιπροέδρου της ΝΔ, όπου κατηγορούσε τον Κώστα Καραμανλή για «ξεπούλημα» της Μακεδονίας. Στη συνέχεια ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε και το Μαξίμου «επέστρεψε» με νέα ανακοίνωση η οποία ανέφερε: «Ρωτήσαμε τον πρόεδρο της ΝΔ και απάντησε ο κ. Γεωργιάδης. Αμφότεροι επιβεβαίωσαν ποιος κάνει κουμάντο στη Νέα Δημοκρατία».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...