Μπουρούσης: «Για όσο με κρατούν τα πόδια μου θα παίζω στην Εθνική»

    Συνέντευξη του αρχηγού της Εθνικής ομάδας μπάσκετ των ανδρών, Γιάννη Μπουρούση, φιλοξενεί η επίσημη ιστοσελίδα της FIBA.

Ο Καρδιτσιώτης σέντερ δήλωσε πιστός... στρατιώτης της «επίσημης αγαπημένης», τονίζοντας ότι όσο αντέχουν τα πόδια του θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην κυριακάτικη αναμέτρηση με τη Μεγάλη Βρετανία, για την 4η αγωνιστική των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για την Εθνική ομάδα μπάσκετ:
«Για όσο με κρατούν τα πόδια μου θα είμαι μέλος της Εθνικής Ομάδας. Κάθε φορά που μπαίνω στο παρκέ θέλω να τα δίνω όλα για την Εθνική. Μου έχει προσφέρει τόσα πολλά και θέλω να της προσφέρω και εγώ πράγματα πίσω. Αυτή η ομάδα με βοήθησε στην καριέρα μου, από τότε που ήμουν νέος. Ποτέ δεν θα ξεχάσω ότι ήμουν στο ρόστερ που έφτασε στην κατάκτηση του Eurobasket 2005. Ήμουν 22 ετών τότε. Αυτή η ομάδα μου έδωσε τα πάντα και θέλω να της το ανταποδώσω».

Για τα ταξίδια του από την Κίνα για τα «παράθυρα»: «Δεν είναι ένα εύκολο ταξίδι. Είναι αρκετά κουραστικό. Αλλά μετά τον εορτασμό της πρωτοχρονιάς στην Κίνα, η ομάδα μου άναψε το "πράσινο φως", οπότε δεν υπήρξε περίπτωση να χάσω την ευκαιρία να εκπροσωπήσω τη χώρα μου».

Για την Euroleague και τις εθνικές ομάδες: «Στην καριέρα μου έπαιξα στην Euroleague και ήταν μια απολαυστική εμπειρία. Αλλά, θα πρέπει να κοιτάξουμε και το συμφέρον των Εθνικών Ομάδων. Είναι σημαντικό να το κάνουμε. Πρέπει να βρεθεί μια λύση, που να ταιριάζει στις ανάγκες των Εθνικών. Το μπάσκετ των Εθνικών Ομάδων είναι ένα πολύ σημαντικό πράγμα για να το υποτιμούν».

Για το ματς με τη Μεγάλη Βρετανία
: «Γνωρίζουμε πως η Μεγάλη Βρετανία θα είναι ένας δύσκολος αντίπαλος. Είδαμε το βίντεο του αγώνα και αναλύσαμε τα προβλήματα, που δημιουργούνται όταν μας πιέζουν σε όλο το γήπεδο. Είναι συνηθισμένοισε αυτό οι Βρετανοί και παραλίγο να χάσουμε το πρώτο ματς. Νομίζω πως είμαστε έτοιμοι για ένα ωραίο παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...