"Η σύντροφός μου με απάτησε με τον κολλητό μου"

Μία διαφορετική εξομολόγηση έκανε στο περιοδικό PEOPLE o Κώστας Μαρτάκης αποκαλύπτοντας μία από τις πιο απογοητευτικές ερωτικές περιόδους που έζησε, όταν προδόθηκε από δύο ανθρώπους που είχαν ξεχωριστή θέση στη ζωή του..
Προδόθηκες ποτέ από σχέση σου;
Ναι. Μία φορά μου συνέβη, αλλά ήταν πολύ έντονο. Στα 19 μου, όταν εγώ ήμουν πάρα πολύ ερωτευμένος με μία κοπέλα και ενώ είχαμε ήδη σχέση για κάποιους μήνες, κατάλαβα – χωρίς να το δω ποτέ με τα μάτια μου – ότι είχε ταυτόχρονα ερωτική σχέση και με κάποιον από τους καλούς μου φίλους. Πιο πολύ είχες πληγωθεί από τη σύντροφό σου ή από το φίλο σου;
Από το φίλου μου! Ήμασταν φίλοι από το γυμνάσιο. Πίστευα πως η φιλία μας ήταν πιο πάνω από καθετί ερωτικό, αλλά δυστυχώς έπεσα έξω. Η σύντροφός μου με έπαιρνε μετά τηλέφωνο.(...) Εκείνος ούτε καν τόλμησε να μου μιλήσει. Πάλι καλά, γιατί αν τον συναντούσα ξαφνικά μπροστά μου θα τον είχα σκοτώσει!»
Tωρα είσαι ερωτευμένος;
Είμαι single. (...) Δεν μου έμενε αυτή την περίοδο χρόνος. Όταν είμαι σε σχέση θέλω να είμαι απόλυτα αφοσιωμένος. Τώρα νιώθω έτοιμος να ερωτευτώ ξανά».




πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...