Ευγενία Μανωλίδου: Δε χωρίζω!

Μετά την πρώτη της απάντηση μέσα από το λογαριασμό της στο Twitter, η Ευγενία Μανωλίδου μίλησε στην κάμερα του Star για τις φήμες που τη θέλουν να χωρίζει με τον σύζυγό..
της, Άδωνη Γεωργιάδη.
«Αφενός έδωσα την πρώτη μου απάντηση μέσω Τwitter. Αφετέρου, βλέπω ότι το τελευταίο διάστημα έχει γίνει μακάβρια μόδα, είτε να χωρίζουν τους παντρεμένους, είτε να πεθαίνουν τους ζωντανούς. Υπάρχουν δηλαδή και φήμες για ανθρώπους που δήθεν έχουν πεθάνει, ενώ οι άνθρωποι δεν έχουν πεθάνει φυσικά. Οπότε, από το να με πεθαίνανε, καλύτερα που με χωρίσανε», είπε η ίδια η Ευγενία στην κάμερα του Star και συνέχισε: «Δεν ξέρω γιατί βγήκε η φήμη ότι χωρίζω. Δε χωρίζω. Είναι μια μόδα περίεργη, απαίσια, που θα περάσει. Κατά καιρούς με βγάζουν είτε ότι χωρίζω, είτε ότι είμαι έγκυος. Δεν είμαι, λοιπόν, ούτε έγκυος, ούτε χωρισμένη».
Όσο για το αν στενοχωρήθηκε για όλα αυτά που ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα; «Όχι, απλά ταράχτηκα γιατί άρχισε να χτυπά το τηλέφωνο συνέχεια. Κι επειδή εγώ διανύω μια φάση που θέλω να είμαι πάρα πολύ ήσυχη και ήρεμη και πρέπει να συγκεντρώνομαι πολύ, το ότι χτυπούσε το τηλέφωνο διαρκώς μου ήταν πολύ δυσάρεστο».
Όσο για το πότε θα την ξαναδούμε στην τηλεόραση; «Δεν το ξέρω ακόμη. Υπάρχουν διάφορα πράγματα που ακούγονται κατά καιρούς, όμως αυτό το διάστημα είμαι αφιερωμένη στη δουλειά μου. Να πάνε όλα καλά, να περάσουμε όμορφες γιορτές και βλέπουμε», απάντησε η μαέστρος- παρουσιάστρια.


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...