Μαρία Κορινθίου «Ο Γιάννης είναι λίγο ελέφαντας»

Η 32χρονη ηθοποιός χαρακτήρισε το 2011 μια «δύσκολη χρονιά» ενώ συνέχισε: «Αγχώδης αλλά εντάξει μια χαρά. Με το παιδάκι μου και τον άντρα μου..
Αγχωνόμουν για το τι θα κάνω, γιατί η δουλειά μας είναι "σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε" (...). Αισθάνθηκα ότι όλα γίνονταν με πολύ κόπο και πόνο. Από την άλλη πλευρά είμαστε πιο δημιουργικοί. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου έχει δοθεί δουλειά που να μην το έχω προσπαθήσει (…) Αισθάνομαι τυχερή μέσα από τον κόπο και τον πόνο που έχω ρίξει. Δεν αισθάνομαι ότι ποτέ μου έχει χαριστεί κάτι. Είναι και κάτι που το χαίρομαι, δεν μου αρέσουν τα εύκολα».
Πώς αισθάνεται όμως όταν ανάμεσα στους θεατές της παράστασης που πρωταγωνιστεί, βρίσκεται ο σύζυγός της, Γιάννης Αϊβάζης; «Πιο πολύ άγχος θα έχω αν έρθετε εσείς παρά όταν είναι ο Γιάννης από κάτω» τόνισε ενώ είπε: «Ο Γιάννης είναι πολύ αυστηρός στην κριτική του για μένα».
Βέβαια η Μαρία Κορινθίου δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την κόρη της, Ισμήνη: «Ο Γιάννης την κακομαθαίνει. Είμαι αυστηρή μητέρα, βάζω όρια. Ο Γιάννης λέει, “τι το μαλώνεις το παιδί;”» ενώ παραδέχτηκε: «Το παιδί μου άλλαξε όλη μου την κοσμοθεωρία. Όλα έρχονται και παρέρχονται. Ωραία και τα φώτα, ωραία και η δουλειά μας. Όμως δεν βάζω τίποτα πάνω από την οικογένειά μου». Ακόμα, για τη σχέση της με τον σύζυγό της, αποκάλυψε: «Ο Γιάννης είναι λίγο ελέφαντας. Μπορεί κάτι να έχει γίνει πριν 5 χρόνια και να το θυμάται. Και να στο χτυπήσει εκείνη την ώρα αλλά… […] Αυτό τον άνθρωπο τον λατρεύω».


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...