Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος σε μια διαφορετική συνέντευξη «Πέρυσι έδινα συνεντεύξεις λόγω συμβολαίου»

Καλεσμένος στην εκπομπή του MTV, «MTV Everyday Girls», βρέθηκε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, ο οποίος έθεσε έναν όρο: να μην τον ρωτήσουν τίποτα..
από όσα τον έχουν ρωτήσει δεκάδες φορές οι δημοσιογράφοι. Ο λόγος;
«Βαριέμαι να απαντάω στα ίδια και στα ίδια γιατί πέρυσι έκανα πάρα πολλά πράγματα που δεν ήθελα. Συνεντεύξεις, φωτογραφήσεις… Το έκανα λόγω των αιτημάτων που υπήρχαν στο Mega και επειδή υπήρχε ένα συμβόλαιο και έπρεπε να το κάνω. Τι σημαίνει αυτό: ότι ό,τι είχα να πω θεωρούσα ότι το είχα εξαντλήσει! Το ότι με ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια (γιατί δεν έχω κουζίνα, γιατί δεν έχω τηλεόραση κτλ.) γίνεται γιατί υπάρχει έλλειψη ευρηματικότητας ή απλά βαριούνται. Φέτος ξέρω πώς να το κουμαντάρω, ενώ πέρυσι υπήρχε και λίγος φόβος γιατί ήταν και καινούργιο και δεν ήξερα που πήγαινα. Φέτος λέω πολλά "όχι"», είπε ο γνωστός σεφ.
«Εγώ είμαι ένας απλός μάγειρας δεν μπορώ να κρίνω», απάντησε στην ερώτηση για το ποια από τις παρουσιάστριες του «Master Chef» προτιμάει. Ευγενία Μανωλίδου, Μαίρη Συνατσάκη ή Μαρία Μπεκατώρου; «Είναι τρεις διαφορετικές παρουσιάστριες. Και οι τρεις έχουν το δικό τους στιλ. Δηλαδή η Ευγενία ήταν η παρουσιάστρια που το ξεκίνησε και χάραξε ένα δρόμο, έχει το δικό της στιλ. Αυτή είναι η Ευγενία, την αγαπάμε, ήταν σούπερ, ήταν επαγγελματίας, ήταν στην ώρα της, ήξερε τα λόγια της. Η Μαρία είναι το πιο αυθεντικό παιδί της ελληνικής τηλεόρασης, το λέω με το χέρι στην καρδιά. Και η Μαίρη είναι η νέα γενιά. Είναι το μέλλον της ελληνικής τηλεόρασης είτε το θέλουμε, είτε όχι. Είναι τρεις διαφορετικοί άνθρωποι που δεν έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα. Αν μου έλεγες με ποιον θα έκανα παρέα έξω; Τώρα μου βάζετε δύσκολα. Και με τις τρεις θα έβγαινα αλλά κολλητή κολλητή παρέα δεν θα έκανα με καμία», είπε στη συνέχεια.
Όσο για την οικονομική κρίση, ο γνωστός σεφ και κριτής έδωσε τη δική του απάντηση: «Όταν ο Έλληνας συνειδητοποιήσει ότι ποτέ δεν είχε λεφτά,  τότε θα αλλάξει νοοτροπία. Ούτε εγώ είχα ποτέ λεφτά, ξεκίνησα από φτωχή οικογένεια και ό,τι έκανα το έκανα μόνος μου, στηρίζομαι στα δικά μου πόδια από πάρα πολύ μικρός. Σε όλες τις δεκαετίες ο Έλληνας δεν είχε λεφτά, πάντα δανεικά ήταν… Όλους τώρα τους έχει πιάσει μια μαυρίλα και αυτό είναι κάτι που με τσαντίζει. Ποτέ δεν είχαμε λεφτά… το ότι έπαιρνες ένα δάνειο για να βγεις δε σημαίνει ότι είχες».

Δείτε το βίντεο, όπως μεταδόθηκε από την «Πρωινή Μελέτη»..

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...