Υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Renault Επιστρέφει στη Formula 1 ο Ράικονεν

Στις πίστες της Formula 1 επιστρέφει μετά από διετή απουσία ο Κίμι Ράικονεν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 υπέγραψε διετές..
συμβόλαιο με τη Renault και έτσι τη νέα σεζόν θα συνυπάρξουν στο πρωτάθλημα 6 Πρωταθλητές για πρώτη φορά στην ιστορία (Φέτελ, Σουμάχερ, Αλόνσο, Ράικονεν, Χάμιλτον και Μπάτον).
Πρόκειται ασφαλώς για έναν από τους πιο ταλαντούχους πιλότους που έχουν περάσει από τη Formula 1. Ποτέ όμως δεν έδωσε όσα θα μπορούσε, καθώς δεν φημίζεται για την εργατικότητά του, ενώ πολλές φορές έχει κατηγορηθεί για το υπέμετρο πάθος του στο αλκοόλ.
Ξεκίνησε την καριέρα του στη Sauber, όμως γρήγορα πήρε μετεγγραφή για τη McLaren. Εκεί ξεδίπλωσε το ταλέντο του, όμως είχε απάνταντί του έναν εξωπραγματικό Μίχαελ Σουμάχερ, τον οποίο αντικατέστησε στη Ferrari το 2007 και στέφθηκε αμέσως Παγκόσμιος Πρωταθλητής, πριν η καριέρα του ακολουθήσει φθίνουσα πορεία. Την τελευταία διετία συμμετείχε σε αγώνες ράλι και στο NASCAR, όμως μόλις ήρθε η πρόταση από τη Lotus Renault GP υπέγραψε με κλειστά μάτια.
Στην αρχή της σεζόν θα αντικαταστήσει τον Ρόμπερτ Κουμπίτσα. Όταν ο Πολωνός είναι έτοιμος να επιστρέψει (οι γιατροί υπολογίζουν ότι θα μπορεί να τρέξει τον Ιούνιο) θα φανεί ποιοι από τους τρεις πιλότους της ομάδας (Ράικονεν, Κουμπίτσα, Πετρόφ) θα πάρουν τις δύο θέσεις.
"Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα μετά από 2 χρόνια. Ευχαριστώ πολύ την Lotus Renault GP που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Ο χρόνος που πέρασα στο WRC ήταν πολύ χρήσιμος για την καριέρα μου ως οδηγός, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ το γεγονός πως η ανάγκη μου για την Φόρμουλα 1 έχει μεγαλώσει. Ήταν μια εύκολη απόφαση να επιστρέψω με την Lotus Renault GP, καθώς έχω εντυπωσιαστεί από την φιλοδοξία της. Είμαι έτοιμος να συμβάλλω στην ενίσχυση της ομάδας", ήταν τα λόγια του "Iceman" στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...