Η Ιωάννα Πηλιχού, ο παντρεμένος και ο νέος «κρυφός» έρωτας

Η ηθοποιός ναι, έχει χτυπηθεί από τα βέλη του έρωτα και δεν το κρύβει, ωστόσο έχει επιλέξει να κρατήσει τη..
σχέση της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Μπορεί στο παρελθόν να είχε σχέση με παντρεμένο και να το έμαθε εντελώς τυχαία, αλλά αυτό δεν την έκανε καχύποπτη απέναντι στους άντρες.


«Εμένα μου αρέσει να είμαι καθαρή στις σχέσεις μου , γι' αυτό και θέλω να έχω δίπλα μου καθαρούς ανθρώπους», δήλωσε η ίδια.


Μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ, η ατίθαση νεαρά αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην απιστία.


«Σαν παιδιά όλοι κάναμε διάφορα πράγματα. Στην εφηβεία μου έχει συμβεί, αλλά ήταν και άλλου τύπου σχέσεις αυτές. Τώρα πια αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να μένεις κάπου αν δεν καλύπτεσαι. Καλύτερα να χωρίσεις και να βρεις κάποιον άλλο ή να μείνεις μόνη σου».

ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...