Σε προνομιακή της, η Saab δεν θα μπορούσε να αποτύχει να ανάψει η μετά-καυστήρες από οποιονδήποτε με μια προτίμηση για τον πραγματικό της χαρακτήρα, την ταχύτητα, την καινοτομία, την ευφυΐα, και ακόμη και σέξι εμφάνιση (κατά καιρούς). Καθόλου άσχημα για μια εταιρεία που ποτέ σχεδιαστεί μια φορά το καθαρό φύλλων νέο κινητήρα και δανείστηκε περισσότερες πλατφόρμες από Heidi Klum . Αλλά όταν είσαι μικρός και από τη Σουηδία, η επινοητικότητα είναι απαραίτητη: Saab finagled μια ύπαρξη σε αυτό το βάναυσο βιομηχανία πολύ περισσότερο από ό, τι θα περίμενε κανείς. Αλλά τώρα που ενώνει μια ομάδα τον Αύγουστο του άλλου πέσει αυτοκινήτων ήρωες σε Valhalla: Borgward, Panhard, Tatra, Kaiser, Glas, TVR, Jowett, κλπ ... καλύτερα ότι τότε πορνεία τον εαυτό της σε μια άλλη πλούσια ευεργέτη. Αλλά η ιστορία της Saab αξίζει επανάληψη.
Ξεχάστε το "Born Από Jets" γραμμή ετικέτα? Ήταν έλικες έτσι κι αλλιώς. Και στην πραγματικότητα, η Saab γεννήθηκε από την ανάγκη, όπως τόσα άλλα στο τέλος του πολέμου Χτίσαμε το εργοστάσιο, τώρα τι κάνουμε Κάντε ό, τι όλοι οι άλλοι ήταν να κάνει:.;.; Οικοδομήσουμε ένα αυτοκίνητο και πόσο πιο εύκολο στα λόγια από ό, τι γίνει. Αντίθετα με ατελείωτες προσπάθειες να αποδείξουν το αντίθετο , δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα κοινό μεταξύ των δύο. Λοιπόν, πού να αρχίσετε;
Τι λέτε για αυτό; Η Saab δεν θα ήταν οι μόνοι που ψάχνουν να DKW για έμπνευση . Και τι μια λαμπρή αυτοκίνητο DKW F9 για πρωτότυπο ήταν, ειδικά το 1939. Ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό αμάξωμα και δίχρονος κινητήρας του εμπρός τροχούς. Το αυτοκίνητο της μεταπολεμικής μέλλον. Τι να μην αρέσει;
Αρχικά, τα δεκαέξι Saab αεροπορίας μηχανικοί (εκ των οποίων μόνο δύο είχαν άδεια οδήγησης) ανατεθεί η εργασία που ήρθε με κάτι λίγο πιο ριζοσπαστική και avaition-όπως, όπως και σε όλα τα ανοίγματα στο αυτοκίνητο που τόνισαν τα μέλη, όπως στόμια αεροπλάνο. Δεν είναι πρακτικό. Έτσι πλυμένα Μάντρες άχρηστων υλικών, και αγόρασε μερικά νέα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης της DKW. Το πιο λειτουργικό τελικό αποτέλεσμα, το 92001, ή Ursaab, σίγουρα πληρώνει φόρο τιμής στους F9 καθώς και ατέρμονο κυνήγι τους από ένα ακόμα χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας.
Το πρωτότυπο ήταν τροφοδοτείται από μια πραγματική μηχανή DKW και μετάδοσης, ένα δίχρονο δίδυμο που παράγει 18 HP. Με ένα (αγ) ισχυρίστηκε Cd 0.30, το 92001 αναμφίβολα το μεγαλύτερο μέρος εκείνου του μέτρια δύναμη. Ή τουλάχιστον έμοιαζε με αυτό. Και σπάνια έχει μια εταιρεία αυτοκινήτων (εκτός VW) είχε μια πιο εικονική γέννηση-κινητό.
Και όπως η VW, ήταν μετά βίας πρωτότυπο. Αλλά τι αυτοκίνητο είναι; Πρωτοτυπία είναι σε μεγάλο βαθμό υπερτιμημένες ούτως ή άλλως. Όπως και με κάθε γέννηση, αυτό που μετράει είναι η αρμονική σύγκλιση των γονιδίων. Και παρόλο που η Ursaab ήταν πιο έμβρυο από τους απογόνους, θα ενσωματώνονται τα χαρακτηριστικά που θα καθορίσει, ως εκ τούτου (πραγματικό) Saabs: θηλυκή, δημιουργική, έξυπνη, αιλουροειδής, εκκεντρικός, διακριτικό, προοδευτική.
Δεν Saabs θαύμα ήρθε να αγκαλιαστεί από αυτά έλκονται από εγγενών ιδιοτήτων τους, στο βαθμό που να είναι στερεότυπες ως αυτοκίνητο ένας καθηγητής κολεγίου. Όπως περιορισμένη, δεδομένου ότι μια τέτοια γενίκευση είναι ποτέ, ότι η έκφραση δεν σημαίνει κάτι περισσότερο από μια φορά σήμερα. Ή το έκανε; Είναι το αυτοκίνητο του Prius ένας καθηγητής κολεγίου;
Ίσως είναι πιο εύκολο να καθορίσουν εγγενή προσωπικότητα της Saab με την αντιπαράθεση που στην άλλη σουηδική εταιρία αυτοκινήτων Volvo. Οι δύο είναι σχεδόν τέλεια συμπληρώνει. Volvo χρονολογείται από το 1927, και τα αυτοκίνητά της που, παραδοσιακά, καλά, τα παραδοσιακά. Σταθερά αγκάλιασε από την πιο συντηρητική σύνολο, υπάρχει ένα ρητό που αποτυπώνει τη θέση της στη σουηδική νοοτροπία τέλεια: Volvo, βίλα, vovve (Volvo, το σπίτι, το σκυλί). Δεν υπάρχει αμφιβολία Volvo ήρθε να είναι διάσημη για τα βαγόνια τους, όπως το θρυλικό Duett .
Ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο της Volvo για την μεταπολεμική εποχή, το PV444, μπορεί να έχουν υιοθετήσει ένα κομμάτι της καμπούρα που υποστηρίζεται από aero-προσποίηση, αλλά ήταν ουσιαστικά ένα τούβλο σε σύγκριση με το Saab. Και χτισμένο σαν ένα πάρα πολύ: σκληρός, αρρενωπός, συμβατικά στη διαμόρφωση και την εκτέλεση. Μια σταθερή και αξιόπιστη δημότης.
Βέβαια, ήταν λίγο διαφορετική στα κράτη, όπου η Volvo ήταν ένας από τους δεκάδες μάρκες εισαγωγής, και έφτασαν να συνδέονται με το κολέγιο καθηγητές καθώς και τους μηχανικούς και τους γονείς με παιδιά σε σχολεία Waldorf. Αλλά αυτό είναι όλα τα σχετικά? Και ακόμη και στις ΗΠΑ, Saabs ήταν πάντα ένα ή δύο βήματα για την ιδιόμορφη πλευρά της Volvo. Και ποια εταιρεία είναι ακόμα εν ζωή, ακόμα και αν ανήκουν οι Κινέζοι;
Μετά από μερικά χρόνια της φινέτσας και της επιτήδειος χέρι του χαρισματικού βιομηχανικό σχεδιαστή Sixten Sason, το Saab 92 άρχισε την παραγωγή το 1949. Ο κινητήρας DKW έδωσε τη θέση της στην ερμηνεία δική της Saab από αυτό: 746 cc, 25 hp, θερμοσιφωνικά ψύξης, καθώς και τριών ταχυτήτων με μετατόπιση στήλης. Τελική ταχύτητα: 64 mph (105 χλμ/ώρα). Ώρα να πάτε: απροσδιόριστη.
Η nattering δίχρονους ξέρασε ένα λοφίο του μπλε καπνού στην επιτάχυνση, και blubbered σε υπέρβαση του χρόνου. Λίγο ειρωνικό στη συνέχεια, ότι η stinky, καπνιστή Saabs ήταν τόσο ευνοημένο από το προοδευτικό σύνολο. Αλλά η ιδέα των δίχρονων ήταν συναρπαστικός σε ορισμένα μυαλά. Μόνο επτά κινούμενα μέρη του κινητήρα! Ακριβώς το πράγμα για να καυχηθεί για πάνω από Chianti με ταυτόχρονη ακρόαση της combo τζαζ. Αυταρέσκεια γεννιέται από (RAM) πίδακες: Δεν υπάρχουν κινούμενα μέρη σε όλα!
Όμως, τα δύο εγκεφαλικά επεισόδια είναι πολύ δεκτικοί σε συντονισμό. Με το 1952, η Saab 92 (τώρα με 35 hp) έφερε στο σπίτι η πρώτη από τις πολλές νίκες στο Μόντε Κάρλο, copping το Coupe des Dames εκεί, με την Γκρέτα Molander στο τιμόνι. Ένα λεπτό προτύπωση της μεγαλύτερης πραγμάτων για να έρθει.
Οι φούστες ήταν πραγματικά αρθεί για την Sonett Ι, Saabs πρώτα δοκιμαστικά επιδρομή σε γνήσια σπορ αυτοκίνητα. Αναπτύχθηκε σε ένα αχυρώνα με λίγα ενθουσιώδες, η Sonett είχε 57,5 hp έκδοση νέων τρικύλινδρο της Saab δίχρονων. Με βάρος περίπου £ 1300, αυτό ήταν ένα γρήγορο μικρό Barchetta καλό για 100 χιλιόμετρα την ώρα, τίποτα για να φτερνιστεί σε το 1955. Racing θα είχε το σκοπό του στη ζωή, είχαν οι κανόνες δεν άλλαξε ξαφνικά. Παρά το γεγονός ότι μόνο μια χούφτα χτίστηκαν, δεν ήταν ξεχασμένη. Πώς θα μπορούσε να είναι;
Το Saab ήταν καλά ανασχεδιασμένη για το 1955, ονομάζεται τώρα 93. Το νέο τρικύλινδρο απέφερε 33 hp, ακόμα σίτιση μέσω τριών ταχυτήτων, με την υπέρβαση του χρόνου. Το πρώτο Saab που θα εξαχθούν, έφτασε στις ΗΠΑ όπως και η μεγάλη δεκαετία του πενήντα έκρηξη των εισαγωγών ήταν πραγματικά να πάρει σε εξέλιξη. Ναι, αυτά είναι αυτό που χρησιμοποιείται για να δούμε ως ένα παιδί φυσώντας τον καπνό γύρω από το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα πανεπιστημιούπολη , επιβεβαιώνοντας στερεότυπο τους.
Και ένα από τα παιδιά στην τάξη σχολική τάξη μου, οδήγησε σε μία από αυτές. Η μαμά του ήταν τουλάχιστον τόσο όμορφος όσο αυτή. Αν και το Type 95 είχε μια απόλυτα λειτουργική μέτωπο προς τα πίσω τρίτο κάθισμα παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, θα προτιμούσε να κάθεται στη δεύτερη θέση, ακριβώς πίσω της. Το πίσω μέρος του λαιμού της μύριζε πολύ καλύτερη από την εξάτμιση αντιγράψει από το ανοιχτό παράθυρο πίσω.
Το οριστικό πρώτης γενιάς Saab ήταν το 96, που χτίστηκε για περίπου είκοσι χρόνια, μέχρι το 1980. Μια πιο εμπεριστατωμένη write-up μπορεί να βρεθεί εδώ , αλλά ας πούμε Saab έκανε ένα VW κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών, με την μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται το 1967, όταν η επικείμενη regs εκπομπών σκότωσε το δίχρονο μια για πάντα. Ειρωνικές, ότι ένας Αμερικανός-σχεδιασμένο κινητήρα θα είναι το μόνο πράγμα για να χωρέσει κάτω από την κουκούλα μπροστά από τον άξονα γραμμής.
Το μικρό 60 μοιρών V4 αρχικά προοριζόταν για το VW μαχητή της Ford στα τέλη της δεκαετία του πενήντα, ο Καρδινάλιος ματαιώθηκε. Το αυτοκίνητο και η μηχανή απεστάλησαν από την Κολωνία της Γερμανίας, όπου ο V4 και έξι κυλίνδρων της παρακλάδι τροφοδοτείται εκατομμύρια ευρω-Fords, πριν από τον τρόπο του πίσω στο σπίτι σε εκατομμύρια Explorers και τέτοια. Και φυσικά Saab 96s, όπου έγινε δημοφιλές με το καλωσόρισμα βάσεις του κινητήρα. Μια σειρά από άλλες μηχανές έχουν δοκιμαστεί, αλλά η Ford ήταν σωστό μέγεθος και το δικαίωμα τιμές. Απλά δεν είναι σωστό που ακούγονται, καθώς είναι σχεδόν-σχεδόν αδύνατο να κάνει μια V4 ακούγεται σαν να μην του λείπει ένα κύλινδρο ή δύο. Αλλά για το 96, αυτό ακριβώς ήταν ακριβώς μια άλλη συνέχιση της εκκεντρικότητες του: από τον κινητήρα blubbering να τραύλισμα κινητήρα.
Saab που χάραξαν μια εντυπωσιακή γωνιά του κόσμου των αγώνων από την προσκόλληση ως επί το πλείστον σε ράλι, αν όχι και στους τέσσερις τροχούς. Το υψηλών επιδόσεων GT 850 Μόντε Κάρλο δίχρονος, και η μετέπειτα V4s βασάνισε μέχρι νίκες επαναλάβει στο Μόντε Κάρλο και αλλού, ειδικά στα χέρια του θρυλικού Erik Carlsson.
Η Sonett επανεμφανίστηκε το 1966 αυτή τη φορά, ως coupe και έτοιμη για παραγωγή, με τις ΗΠΑ ως την προβλεπόμενη προνομιακή αγορά. Κάντε χώρο για το V4 μόνο αμφισβήτησε ουσιαστικά σε κίνδυνο τις γραμμές του περαιτέρω. Ήταν ένα από τα πιο εκκεντρικά σπορ αυτοκίνητα ποτέ, τουλάχιστον από μια μάζα-παραγωγός των αυτοκινήτων. Υπήρχαν πολλοί Βρετανοί περιορισμένης παραγωγής πλαστικών-σωματικά weirdos τότε, αλλά που ποτέ πραγματικά είδε μια Fairthorpe ή Sport Berkeley ; Sonetts, ναι. Καλύτερα να είναι μέσα σε αυτό από ό, τι το αντίστροφο.
Η προσπάθεια να εξομαλύνει βολβώδη μύτη του για την Sonett III ήταν κάπως επιτυχημένη. Αλλά με τις αφίξεις, όπως η φθηνότερη και απείρως πιο ισχυρό και όμορφος Datsun 240Z , λίγοι αγοραστές του Sonett ήταν σοβαρές Saabistas, ειδικά αφού είχε όλα τα 65 hp. Μια Karman Ghia χωρίς την ιταλική στυλ. Αλλά αυτός δεν ήταν damensportwagen? Ήταν οζώδης λίγο συρτή, και των πελατών του δεν ήταν σίγουρα χρειάζονται για τις δημόσιες εκφράσεις του ανδρισμού τους.
Μέχρι τη δεκαετία του εξήντα μέσα, η Saab ήταν τώρα είκοσι ετών, και είναι έτοιμη να αφήσει το σημάδι του στον κόσμο του αυτοκινήτου. Ήταν μια φιλόδοξη πράξη, και το πιο καθοριστικό μία. Όπως και η τελευταία πραγματικά όλα τα νέα-όλα-Saab. Το 99 έφτασε το 1967, έτοιμος να αναλάβει τη μάχη με τους όμοιούς του το μικρό BMW, Alfa Romeo Giulia, και φυσικά της Volvo, επίσης, τα νέα-140 Series.
Παρά αντανακλώντας μια πιο ευθύγραμμη κοσμοθεωρία της εποχής, οι 99 εξακολουθούν να κόβουν τον αέρα με ένα πολύ αξιοσέβαστο Cd 0,37. Ήταν άνετοι, να αντιμετωπιστεί καλά, είχε ωραία φρένα, ήταν άνετο, προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση, και τροφοδοτήθηκε από ... καλά, κανείς δεν είναι τέλειος (εκτός από BMW, φυσικά).
Η εταιρεία μηχανικών Ricardo είχε τη βοήθεια της Saab στην ανάπτυξη του δικού τους τέσσερις κινητήρα του εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά επρόκειτο να είναι πολύ ακριβά για να οριστικοποιήσει και να τεθεί σε παραγωγή. Έτσι Ricardo θέσει Saab σε επαφή με άλλο πελάτη, Triumph, που ήταν έτοιμος να θέσει το δικό του νέο SOHC "Άποψη Τέσσερις" μηχανή στην παραγωγή. Saab για άλλη μια φορά έκανε το (φαινομενικά) πρόσφορο πράγμα, και είχε μηχανές που αποστέλλονται από την Αγγλία. Δεν θα αποτελέσει έκπληξη να ακούσετε ότι αυτό δεν δούλεψε τόσο καλά. Μέχρι το 1972, η Saab άρχισε να χτίζει το δικό βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα, γνωστή σήμερα ως ο κινητήρας Β.
Όπως είναι αρκετά προφανής, Saab 99 και 900 ήταν τοποθετημένα "προς τα πίσω», με την παραγωγή και το συμπλέκτη στο μέτωπο, στη συνέχεια τροφοδοτεί με την εγκάρσια τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα, αν και με τη δική του προσφορά πετρελαίου του. Δεν πρέπει να είναι πάρα πολύ συμβατικά.
Το 1974, η Saab πρόσθεσε ένα κεκλιμένο πίσω hatchback τόσο για δύο και τέσσερα 99s της πόρτας, δημιουργώντας το coupé combi, ή Wagon Πίσω, στην Americanese. Αυτό έγινε μια καθοριστική πτυχή για τους περισσότερους Saabs ως εκ τούτου, ή τουλάχιστον φαίνεται εκείνος ο τρόπος. Και ήταν εξαιρετικά ευρύχωρο πίσω εκεί, χάρη στο χαμηλό ύψος του δαπέδου. Ήταν το πιο κοντινό Saab πήρε την οικοδόμηση μιας πραγματικής wagon σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Εν τω μεταξύ, η Volvo ήταν αναδεύει έξω από τα βαγόνια boatload.
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του εβδομήντα, όταν τα αμερικανικά αυτοκίνητα έχασαν Mojo τους, το Saab ήταν πολύ καλά ανέπαφη, και αυξανόμενη. Το 99 ξεκίνησε λογικά κινούνται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα της εποχής, αλλά αυτό ήταν απλά ένα σημείο εκκίνησης. Αυξήσεις στη μετατόπιση, έγχυση καυσίμου, καθώς και το σπορ μοντέλο ΣΠΔ αντιμετωπιστεί η τάση πειστικά. Αλλά το πραγματικό kicker ήταν τα 99 Turbo, που φύσηξε ένα φρέσκο και δύσκαμπτη νέα αύρα από την αυτοκινητοβιομηχανία τοπίο. Και έκανε εντυπώσεις ανεξίτηλες στη όσους πήρε ποτέ πίσω τροχό του.
Σε μια εποχή που Ντιτρόιτ V8s έκαναν μόλις 110 hp, το δίλιτρο turbo τέσσερα συσκευασμένα όλων των 145 hp. Ακούγεται γελοίο τώρα, αλλά το 1978, ήταν μια αποκάλυψη. Ειδικά σε σύγκριση με την BMW 320i, η οποία είχε όλα τα 105 hp. Είναι όλα τα σχετικά, και το Saab Turbo βοήθησε σπίθα όλο το turbo επανάσταση. Σύντομα Dodge Τροχόσπιτα θα ήταν υπερήφανα αθλητικές turbo κονκάρδες . Η Saab 99 Turbo ήταν ένας προφήτης του τη δεκαετία του ογδόντα, όπως κακουχία έδωσε τη θέση της yuppiedom.
Η σύντομη-nosed Turbo 99 είχαν μια σύντομη ζωή, και είναι δύσκολο να βρεθεί σε άγρια κατάσταση πια. Αντικαταστάθηκε το 1979 από τη σειρά 900, το οποίο χαρακτήρισε μια πιο κεκλιμένο καπό με στόχο να καλύψει τα πρότυπα των ΗΠΑ αντίκτυπο μπροστά. Η (αρχική) 900 ορίζει ίσως η "Classic" Saab καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη. Σίγουρα περισσότερο από το Vectra με βάση το νέο-900.
Convertible, καθώς και υψηλότερα πρότυπα απόδοσης, σε συνδυασμό με μια όλο και μεγαλύτερη βελτίωση στην τεχνολογία, 16 κεφαλές βαλβίδων, ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου του κινητήρα, και τα ανήλικα σώμα τσιμπήματα φυλάσσονται τα 900 πηγαίνει σε όλη τη διαδρομή έως το 1993. Μια αξιοσημείωτη 25 χρόνια τρέχει για την οριστική Saab.
Πολύ πριν παρατεταμένη κατάρρευση των 900, το Saab ήξερε ότι έπρεπε να αντικατασταθεί. Όμως, η πολυπλοκότητα και το κόστος της ανάπτυξης νέων αυτοκινήτων ήταν πάρα πολύ, έτσι Saab ένωσε τα χέρια με τη Fiat για το είδος Τέσσερις πλατφόρμα, που θα αποτελούν το Saab 9000 του 1984, καθώς και τα πολύ παρόμοια Fiat Croma, Lancia Thema, και η συγκαλύπτεται ευκολότερα Alfa 164 . Μια αρμόδια και ευρύχωρο αυτοκίνητο, ήταν λίγο πιο αμφισβητηθεί κατά τη λήψη για το βαθιά ριζωμένη και επιτυχημένη μεσαία κατηγορία premium, όπως το Mercedes E-Series και η BMW 5-Series. Οι αγοραστές αυτής της κατηγορίας δεν ήταν τόσο εύκολα να μετακινηθεί από τα εγγενή πλεονεκτήματα του fwd και ένα hatchback. Μια έκδοση sedan ακολούθησε σύντομα, αλλά προφανώς ο Fwd ήταν εδώ για να μείνει.
Η συνήθης εξέλιξη της τσιμπήματα στυλ και ενημερώσεις των επιδόσεων προσπάθησε να κρατήσει το 9000 σχετικές και ελκυστικές. Η πραγματικότητα ήταν ότι το 9000 δεν ήταν ένα χτύπημα, και η Saab ήταν σε τουρσί. Τα 900 ήταν γερνά γρήγορα, και το 9000 δεν παρήγαγε τα κέρδη πρέπει να εξετάσουμε ακόμη και τα αυτοκίνητα διάδοχος για οποιοδήποτε από αυτά. Φιλοδοξία της Saab στον τομέα των πριμοδοτήσεων ήταν αδιέξοδο, και η μύτη έδειχνε προς την γη, επισφαλώς έτσι. Ώρα να διασώσει ή να διασωθεί. Πού είναι τα αλεξίπτωτα;
Ότι η GM θα είναι ο ένας να αγοράσει Saab δεν ήταν καλός οιωνός. Επρόκειτο προφανώς για την περίπτωση του φθόνου Jaguar, αφού η Ford αρπαχτεί ότι εξίσου απελπισμένος αυτοκινητοβιομηχανία. Αναμφίβολα, η GM θα προτιμούσε BMW, αλλά έλεγε nein Danke! Ο καθένας είχε πάρει στο παιχνίδι premium αυτοκινήτων Ευρώ, και ποτέ δεν είναι ένα που θα μείνει έξω, η GM κομμάτι όπου θα μπορούσε. Ποιος θα το φανταζόταν;
Η σκέψη δεν φαίνεται να είναι ο πρωταρχικός παράγοντας? Μοιάζει περισσότερο ο φόβος του να πάρει μείνει πίσω. Αυτός είναι ένας από τους πιο ισχυρούς οδηγούς απόφαση ποτέ, συνήθως προς το χειρότερο. Και πώς ακριβώς ήταν GM πρόκειται να διαχειριστεί επιτυχώς μια άλλη αδύναμη μάρκα; Στο τέλος της χειρότερης δεκαετία της ύπαρξής της, όταν το μερίδιο αγοράς του ήταν καταρρέουσα; Με τον συνήθη τρόπο, με την ανταλλαγή πλατφόρμα.
Ok, αλλά εκτέλεσης είναι το κλειδί, και (δυστυχώς το όνομα) της Saab νεο 900, οδηγώντας σε μια πλατφόρμα Opel Vectra, γρήγορα δει για αυτό που ήταν: το μέλλον της Saab, για την καλύτερη και για το χειρότερο. Η Saab είχε πλέον πρόσβαση σε κεφάλαια, τεχνολογία, και ευρώ-V6 κινητήρα της GM, αλλά η ποιότητα και γνήσια Saab-Νες ήταν οδυνηρή λείπει.
Μετά από πέντε χρόνια της συμμετοχής της GM και την απολύμανση, η Saab παρουσίασε τελικά ένα λειτουργικά κέρδη για το 1995. Δεν ήταν να είναι ένα χαρακτηριστικό που επανέρχονται συχνά. Όχι ότι διατηρούνται GM από την αγορά το υπόλοιπο της εταιρείας το 2000? Ήταν πολύ διαπράχθηκαν από τότε να μην. Καλώς ήρθατε στην αυξανόμενη ορφανοτροφείο GM!
Ευέλικτο 2900 πλατφόρμα της GM ήταν διευρυμένη δεόντως λίγο για να φιλοξενήσει τη μεγάλη καθυστέρηση αντικατάστασης 9000, η αμηχανία που ονομάζεται 9-5. Όπως και η 900, σύντομα θα αποτελέσει 9-3, αυτά τα αυτοκίνητα είχαν αρετές και τα πάθη τους, τους εραστές και haters. Μπορείτε να δούκας ότι από μόνοι σας, αλλά αυτό δεν μπορεί να υποστηριχθεί είναι ότι δεν κατάφεραν να σώσουν το εμπορικό σήμα, σε περισσότερους από έναν τρόπους. GM είχε την απάντηση σε αυτό το πρόβλημα πάρα πολύ: την επέκταση μάρκας, του τύπου ότι, επίσης, λειτούργησε τόσο καλά στον Κρόνο.
Έχουμε σχεδόν ξεχάσει (ή καταπιεσμένη) το Saaburu; Μοσχεύματος μια μύτη της Saab για το Subaru WRX, και είναι ... ακριβώς για το καλύτερο Saab γίνεται στις ηλικίες! Εδώ ήταν ο αληθινός διάδοχος στο πνεύμα του πραγματικού παλιά Saab. Κρίμα Subaru είχε συνεπιλεγέντος ότι δεκαετίες νωρίτερα. Subaru πιθανώς mopped περισσότερο ex-Saab και Volvo οδηγούς από οποιαδήποτε άλλη μάρκα.
Και ως ελκυστική ως το 9-2x θα μπορούσε να είχε με τρελό εκπτωτικές τιμές της GM κατά τη χρονική στιγμή, το τέχνασμα είχε δει για αυτό που ήταν: ένα άλλο θλιβερό ανέκδοτο στην λέσχη κωμωδίας GM σήμα-μηχανικής του. Επίσης γνωστό ως το Improv.
Αυτό ήταν μόνο η προθέρμανση πράξη. Το headliner ήταν το 9-7. Η Saab γεννήθηκε από τα πλαίσια των φορτηγών και V8s. Πιθανώς το καλύτερο SUV του είδους της GM που κατασκευάστηκε ποτέ? Τι άλλο μπορεί να ειπωθεί; Κακή Saab, τώρα μια εγχείρηση αλλαγής φύλου σε μεγάλη ηλικία του. Τι θα ακολουθήσει;
Τίποτα. Eulogy μας τελειώνει εδώ, γιατί αν αναφέρεται η πραγματική Saab ήταν ακόμα ζωντανός σε κάποιο βαθμό, στη συνέχεια, το 9-7 ήταν το τελικό άχυρο. Ό, τι συνέβη μετά είναι οι συσπάσεις και τινάγματα ενός ζόμπι. Και έχουμε επίσης και πλημμυρίζουν με τις γελοιότητες που το περιβάλλει.
Πολλοί μπορεί κάλλιστα να απολαύσει μια πραγματικά θετική εμπειρία με τους 9-5 και 9-3 λιπαρά οξέα και τέτοια, αλλά το επίπεδο του φανατισμού Saab σε αυτούς τους τελευταίους μήνες είναι αξιοσημείωτη. Φαίνεται να είναι μια αντανάκλαση της εποχής: Είμαι το δικαίωμα να έχουν Saab, γιατί έχω καρφωμένο μου αυτοπροσδιορισμό να είμαι οφείλεται Saab..
Θα ήταν πολύ πιο ευτυχισμένοι να δουν Saab πάει στο αναπόφευκτο τάφο του πριν από είκοσι χρόνια, χωρίς αυτά τα χρόνια της GM και τις πρόσφατες θεατρινισμούς. Ο θάνατος δεν είναι ποτέ ένα όμορφο πράγμα, οι εταιρείες αυτοκινήτων που περιλαμβάνονται. Μπορεί να έχουμε περάσει τα τελευταία είκοσι χρόνια χέρι-προεδρεύει ατελείωτες «τι-εάν» και «θα μπορούσε-να έχουν" σενάρια. Αλλά του είναι δύσκολο να φανταστεί ο καθένας έρχεται με μια πιο περίεργο αποτέλεσμα.
Έτσι θα έχουμε δαπανήσει τα επόμενα είκοσι χρόνια συζητώντας εναλλακτικές αποτελέσματα; Όχι εγώ. Saab ήταν αμφίβολος πρόταση από το get-go, και πραγματικά δεν υπάρχει χώρος που παραμένει στην αγορά για το τι Saab φορά που ενσωματώνονται. Άλλοι έχουν αποπτέρωση μακρά απομένουσα ωφέλιμη χαρακτηριστικά του και τους έκανε τις δικές τους. VIDEO
Αν πραγματικά δεν ήταν να είναι ένα αληθινό Saab γεννήθηκε από αεροπλάνα και σήμερα, μπορεί να μοιάζει κάτι περισσότερο σαν αυτό. Και όλοι γνωρίζουμε πως ότι αποδείχθηκε. Όλα έχουν μια σεζόν, και της Saab είναι πολύ πάνω.
Χάρη στην Ingvar Χάλστρομ για τις ιδέες
Paul Niedermeyer είναι ο Εκδότης του curbside Classic , όπου κάθε αυτοκίνητο έχει μια ιστορία
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου