Μπόλονι: «Θα μπορούσε να ‘ταν 6-1, αλλά και 0-1»

Ικανοποιημένος από την απόδοση των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ στο ντέρμπι με τον Αρη, έμεινε ο Λάζλο Μπόλονι, παρά το γεγονός ότι δεν μετουσίωσαν τις ευκαιρίες τους σε γκολ (0-0)..


«Θα προσευχηθώ για περισσότερη τύχη. Παιχνίδια σαν το σημερινό μπορείς να τα κερδίζεις με 6-1 ή και να τα χάνεις με 0-1», μια από τις ατάκες του Ρουμάνου τεχνικού μετά το τέλος του ματς.


Αναλυτικά, όσα δήλωσε στην συνέντευξη Τύπου:


«Νομίζω ότι ήταν ένα καλό και όμορφο παιχνίδι και είμαι περήφανος για την παρουσία των παικτών μου. Δεν είμαι χαρούμενος για το αποτέλεσμα, αν και δεν είναι κακό. Γι’ αυτό που μου έδειξαν οι παίκτες όμως είμαι περήφανος. Λέω αυτό το πράγμα επειδή είδα πολλές όμορφες επιθετικές ενέργειες, κάτι που δεν είδαμε στην Ιταλία (κόντρα στην Ουντινέζε). Είδα σωστές αλλαγές πλευράς. Η ένταση υπήρχε ακόμη και χωρίς το γκολ, γι’ αυτό πιστεύω ότι ήταν καλό το θέαμα. Η ομάδα μας τεχνικά ήταν καλύτερη, μόνο στο δεύτερο μέρος κάναμε κάποια λάθη στο χώρο του κέντρου.


Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...