Τζέσικα Ένις έκανε τον καλύτερο και τον ταχύτερο χρόνο στον κόσμο αυτό το έτος για να κερδίσει τα 60μ εμπόδια στην Aviva Grand Prix στο Μπέρμιγχαμ.

National Indoor Arena, Birmingham
Ημερομηνία: το Σάββατο, 18 Φεβ.


Τζέσικα Ένις έκανε τον καλύτερο και  τον ταχύτερο χρόνο στον κόσμο αυτό το έτος για να κερδίσει τα 60μ εμπόδια στην Aviva Grand Prix στο Μπέρμιγχαμ..
Τζέσικα Ένις έκανε τον ταχύτερο χρόνο στον κόσμο αυτό το έτος για να κερδίσει τα 60μ εμπόδια στην Aviva Grand Prix στο Μπέρμιγχαμ.Η heptathlete έτρεξε 7,87 δευτερόλεπτα, κερδίζοντας ειδικός εμπόδια - και της Παγκόσμιας περσινό πρωτάθλημα επιλαχών - Danielle Carruthers, στη δεύτερη.Ένις ανταγωνίζεται στα εμπόδια και στο άλμα εις μήκος δεδομένου ότι προετοιμάζεται για το Παγκόσμιο Εσωτερική επόμενο μήνα πρωτάθλημα.«Είμαι κυριολεκτικά σοκαρισμενη,» είπε Ένις BBC Sport."Για να μεταβείτε '87 ήταν απίστευτη ξέρω εκπαίδευση είχε πάει καλά και είχα ασχοληθεί με εκκινήσεις μου, αλλά για να εκτελέσετε αυτήν την φορά στην Μπέρμιγχαμ -. Είμαι τόσο χαρούμενη.«Ήταν υπέροχο να έρθει εδώ, επειδή ήξερα ότι επρόκειτο να είναι ένα ισχυρό τομέα, και λειτουργεί κατά Ντανιέλ [Carruthers] έσπρωξε εδώ όλο το δρόμο και μου πήρε PB μου."Mo Farah και Ασάφα Πάουελ ηταν μεταξύ των άλλων μεγάλα ονόματα στη δράση στο Μπέρμιγχαμ το Σάββατο.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...