Σουηδική απώλεια: Ερλαντ Γιόζεφσον (1923- 2012) Ταυτίστηκε με τον κινηματογράφο του Μπέργκμαν και πέρασε από το «Βλέμμα του Οδυσσέα» του Αγγελόπουλου

Ο Ερλαντ Γιόζεφσον υπήρξε σπουδαία μορφή του θεάτρου και του κινηματογράφου της πατρίδας του της Σουηδίας Είναι σχεδόν ειρωνικό που στις 25 Φεβρουαρίου, μία ημέρα πριν από την απονομή των 84ων βραβείων Οσκαρ, στα οποία ο 82χρονος σουηδός ηθοποιός Μαξ φον Σίντοφ ήταν υποψήφιος στην κατηγορία του Β' ανδρικού ρόλου για το «Υπερβολικά δυνατά, απίστευτα κοντά»..
ο συμπατριώτης του Ερλαντ Γιόζεφσον άφησε την τελευταία πνοή του στη γενέτειρά του, τη Στοκχόλμη. Ο Γιόζεφσον ήταν 88 ετών και ένα από τα κοινά στοιχεία του με τον Φον Σίντοφ ήταν ότι στον κινηματογράφο ταυτίστηκαν με τις ταινίες ενός άλλου κορυφαίου συμπατριώτη τους, του σκηνοθέτη Ινγκμαρ Μπέργκμαν. Ταυτίστηκαν όμως σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.
 Ο Γιόζεφσον (δεξιά) στα γυρίσματα της θυσίας του Αντρέι Ταρκόφσκι (αριστερά). Στο μέσον διακρίνονται η ηθοποιός Σούζαν Φλίτγουντ και ο διευθυντής φωτογραφίας Σβεν Νίκβιστ
 Με την Ούλμαν και πάλι πολλά χρόνια μετά το «Σκηνές από ένα γάμο» στο «Saraband» που είναι το κύκνειο άσμα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν
 Ο Ερ. Γιόζεφσον με τον Χάρβεϊ Καϊτέλ σε σκηνή από το «Βλέμμα του Οδυσσέα» του Θόδωρου Αγγελόπουλου 
 Ο Ερ. Γιόζεφσον με την Λιβ Ούλμαν σε σκηνή από την τηλεοπτική σειρά «Σκηνές από ένα γάμο» 
 Ο Ερλαντ Γιόζεφσον υπήρξε σπουδαία μορφή του θεάτρου και του κινηματογράφου της πατρίδας του της Σουηδίας 
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...