Όλγα Πολίτη. Ήταν ξανθιά, τώρα εμφανίζεται ως κοκκινομάλλα

Όλγα Πολίτη. Ήταν ξανθιά, τώρα εμφανίζεται ως κοκκινομάλλα όμως παρά τη ριζική αλλαγή στο χρώματα των μαλλιών της παραμένει μόνη αν και κατά καιρούς έχει εμφανιστεί ως αγαπημένη...διάσημων αντρών..

Πέρσι το καλοκαίρι μία φωτογραφία της στην παραλία μαζί με τον Γιάννη Λάτσιο και την παρέα του είχε πυροδοτήσει φήμες για σχέση του ισχυρού άντρα του ΑΝΤ1 με την ανερχόμενη ηθοποιό. Η σχέση δεν αποδείχθηκε ποτέ και η Όλγα Πολίτη συνέχισε...τον αγώνα της προς την αναγνώριση, και όχι τη διεΠριν από λίγες εβδομάδες πάλι μία φωτογραφία της με τον Κώστα Σόμμερ αυτή τη φορά που ανέβασε στη σελίδα της στο twitter έκανε όλους να μιλούν για τη νέα σχέση του γνωστού ηθοποιού. Σχέση βέβαια που ποτέ δεν υπήρξε.
Έτσι η Όλγα Πολίτη παραμένει μόνη και αναζητά τον άντρα της ζωή της. «Είμαι άνθρωπος που μου αρέσουν οι μόνιμες σχέσεις και οι άνθρωποι που με γνωρίζουν το ξέρουν αυτό. Είμαι μόνη αυτό το διάστημα. (...) Είμαι ανοιχτή στο να κάνω σχέση, θέλω να ερωτευτώ. Είμαι υπέρ των μακροχρόνιων σχέσεων» είπε στο περιοδικό Ciao η Όλγα Πολίτη.





ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...