Η Rihanna δεν αντέχει άλλο τη μοναξιά της. Σιχαίνεται να είναι μόνη πια και επιθυμεί έναν άνδρα στη ζωή της: «Ναι είμαι μία γυναίκα μόνη.


Η Rihanna δεν αντέχει άλλο τη μοναξιά της. Σιχαίνεται να είναι μόνη πια και επιθυμεί έναν άνδρα στη ζωή της: «Ναι είμαι μία γυναίκα μόνη. Δεν είναι κάτι που με ευχαριστεί. Η ελεύθερη ζωή είνα υπερεκτιμημένη. Πάντα θέλεις να είσαι.. ελεύθερος όταν είσαι σε μία σχέση αλλά πιστέψτε με δεν είνα ωραίο! Έχω τόσο όμορφες εμπειρίες στη ζωή μου, αλλά δεν θέλεις να ζήσεις τη ζωή σου και μετά να συναντήσεις κάποιον. Θέλεις να μοιραστείς τη ζωή σου με κάποιον. Αυτό μου λείπει αυτήν τη στιγμή», αποκάλυψε η superstar. Ότν ρωτήθηκε αν οι άνδρες τη φοβούνται ή την αποφεύγουν λόγω φήμης, εκείνη ήταν ειλικρινής: «Ναι αλλά σ’ αυτήν την περίπτωση προφανώς δεν είναι οι κατάλληλοι για εμένα. Θα ήθελα να βρω κάποιον άνετο, αστείο και διασκεδαστικό».

Αναζητώντας τον έρωτα της ζωής της, η Rihanna εξομολογείται ότι είναι τεράστια φαν της Adele και του τελευταίου άλμπουμ της 21 με τα δακρύβρεχτα τραγούδια της. «Ήρθα στα Brits για να παρενοχλήσω την Adele. Δεν με ενδιέφεραν τα βραβεία ή η εμφάνισή μου. Ήταν απλώς για να δω την Adele ξανά. Δεν γνωρίζει το μέγεθος της λατρείας μου, απλώς την επιφάνεια. Δεν έχει ιδέα. Δεν μπορώ να επιλέξω αγαπημένο κομμάτι. Το τελευταίο άλμπουμ της μίλησε στην καρδιά μου. Σε σημείο που να πρέπει να σταματήσω να το ακούω γιατί καταθλιβόμουν βαθύτατα. Ταυτίζεσαι τόσο με τις ιστορίες, είναι κάτι που σε αφομοιώνει!».


Όσο για τις sexy εμφανίσεις της η Rihanna τόνισε ότι είναι θέμα καταγωγής! «Ποτέ δεν το καταλαβαίνω, μόνο όταν βλέπω μετά τα στιγμιότυπα και τις φωτογραφίες. Δνε καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι το βλέπουν τόσο σεξουαλικό. Επιστρέφοντας στα Μπαρμπέιντος για το καρναβάλι πέρυσι διαπίστωσα ότι πρόκειται για διαφορά πολιτισμών, είναι ο τρόπος που κινούμαστε. Είμαστε ημίγυμνοι και χορεύουμε και περνάμε όμορφα, όλα αυτά τα ωραία!».



ΠΗΓΗ: MIRROR

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...