H Kelly Osbourne μέθυσε σε αεροπορική πτήση

Στις 19 Ιουνίου, μία αεροπορική πτήση προς Ατλάντα βρήκε την Kelly Osbourne μεθυσμένη, τόσο ώστε να παραπατάει και να τραυλίζει. Και ενώ το να μεθάς σε αεροπορική πτήση δεν θεωρείται παράνομο, η συμπεριφορά της Kelly Osbourne θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μάλλον αλλοπρόσαλλη, μιας και έχει βρεθεί σε κέντρα αποτοξίνωσης ήδη 4 φορές...
Το γεγονός αυτό, έκανε την οικογένεια και τους φίλους της να ανησυχήσουν για το ενδεχόμενο μήπως κυλήσει ξανά στο αλκοόλ.
Η ίδια η Kelly Osbourne δήλωσε: «Εκτός του ότι είχα άδειο στομάχι, πριν μπω στο αεροπλάνο με πλησίασε ένας κύριος και με ρώτησε πως τα πάει ο αδερφός μου. Μετά μου είπε πως και ο δικός του αδερφός πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας και μου έδωσε μία ιστοσελίδα. Κατά τη διάρκεια της πτήσης έριξα μια ματιά στην ιστοσελίδα, όπου περιέγραφε άσχημες περιπτώσεις της ασθένειας. Η μητέρα μου είχε καρκίνο στο στήθος, ο πατέρας μου  παραλίγο να πεθάνει σε ένα ατύχημα  και τώρα ο αδερφός μου, ο καλύτερος μου φίλος, υποφέρει. Τα έχασα!»
Επιπλέον, ισχυρίστηκε πως είναι «καθαρή» και πως μπορεί να πίνει έστω ένα ποτό. Άλλωστε, είναι 27 ετών.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...