Πιο σέξι από ποτέ η Ελένη Φουρέιρα

Κάνοντας μια από τις πιο σέξυ και εντυπωσιακές φωτογραφήσεις της, η Ελένη Φουρέιρα μιλάει στο περιοδικό “Hello!” για τον έρωτα και για τα επαγγελματικά της.
Μετά από μία επιτυχημένη σεζόν, με συνεργασία της με τον Σάκη Ρουβά, η τραγουδίστρια βλέπει τα όνειρα της να γίνονται πραγματικότητα!..

«Ηδη ένα μεγάλο μου όνειρο το έχω κάνει πραγματικότητα: να γίνω τραγουδίστρια! Ο κόσμος ακούει και διασκεδάζει με τα τραγούδια μου, έρχεται στις συναυλίες μου και μου δείχνει την αγάπη του, όλα αυτά είναι η πραγματοποίηση των αρχικών μου στόχων».
Όσο για την προσωπική της ζωή, αποκάλυψε ότι δεν έχει βρει ακόμη το μεγάλο έρωτα: «Δεν ξέρω. Ίσως είμαι μικρή ακόμα και προφανώς δεν έχω ζήσει αυτό το οποίο λένε “μεγάλο έρωτα”…» και συμπλήρωσε πως αυτό το διάστημα ο έρωτας πέρασε σε δεύτερη μοίρα: «Ναι, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι έχει βγει τελείως από το μυαλό μου».



Πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...