Στον τελικό του ακοντισμού προκρίθηκε ο Σπύρος Λεμπέσης

Απευθείας πρόκριση για τον τελικό του ακοντισμού, με την δεύτερη καλύτερη επίδοση στο α' προκριματικό γκρουπ, πήρε ο Σπύρος Λεμπέσης. Ο πρωταθλητής του Τρίτωνα, με βολή στα 82 μέτρα 40 εκατοστά, ξεπέρασε το όριο πρόκρισης των 82 μέτρων και έτσι θα βρεθεί στον τελικό του αγωνίσματος που θα γίνει το Σάββατο, προτελευταία ημέρα των 30ων Ολυμπιακών Ολυμπιακών Αγώνων «Λονδίνο 2012»..
Η επίδοση του Λεμπέση επιτεύχθηκε στη δεύτερη βολή, ενώ η πρώτη ήταν στα 81.80μ.
Την καλύτερη επίδοση από το α' προκριματικό γκρουπ σημείωσε ο Νορβηγός «χρυσός» Ολυμπιονίκης σε Αθήνα και Πεκίνο, αλλά δεύτερος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Νταεγού το 2011, Αντρέας Τόρκιλντσεν με 84 μέτρα 47 εκατοστά.
Οι τρεις αθλητές που έπιασαν το όριο των 82 μέτρων από το α' προκριματικό γκρουπ:
1. Αντρέας Τόρκιλντσεν (Νορβηγία) 84.47μ.
2. Σπύρος ΛΕΜΠΕΣΗΣ (Ελλάδα) 82.40
3. Στούαρτ Φαργκουχάρ (Νέα Ζηλανδία) 82.32
Την 2η πρόκριση σε τελικό μέσα από τη διαδικασία των προκριματικών (η πρώτη με τον Κώστα Φιλιππίδη στο επί κοντώ) πήρε ο ελληνικός στίβο με τον Σπύρο Λεμπέση στον ακοντισμό. Ο Έλληνας πρωταθλητής με 82 μέτρα και 40 εκατοστά έκανε το όριο πρόκρισης στη 2η βολή του (η πρώτη ήταν στα 81.80μ) και τώρα αντιμετωπίζει τον τελικό με άλλο αέρα, αφού είναι μέσα στις δυνατότητές του ακόμη και μία θέση στο βάθρο.
«Για μένα ήταν αναμενόμενη η εμφάνιση αυτή. Ήμουν πολύ καλά και στο ζέσταμα έριχνα 83,00μ και πάνω. Μπήκα στον αγώνα χωρίς άγχος και όταν άκουσα το χειροκρότημα του κόσμου στην πρώτη μου βολή αυτό με γέμισε ψυχικά και με έκανε να ρίξω ακόμη περισσότερο, δηλαδή 82.40μ και να πάρω απευθείας την πρόκριση. Ο τελικός είναι ένας διαφορετικός αγώνας», τόνισε ο Έλληνας ακοντιστής.
Όσο για τον τελικό είπε: «Εγώ θα κατεβώ χωρίς άγχος, θα ρίξω τα μέτρα που μπορώ και επειδή έχω τις δυνατότητες, ελπίζω να κάνω ατομικό ρεκόρ με το οποίο θεωρώ ότι μπορώ να έχω ένα μετάλλιο. Πιστεύω ότι το επίπεδο του ακοντισμού είναι πεσμένο σε σχέση με αυτό των προηγούμενων χρόνων και εκτός του νικητή, το ασημένιο και το χάλκινο μετάλλιο θα παιχτούν σε βολές από 83.00μ-84.50μ».
Για τις δύσκολες συνθήκες που διαβιούν οι περισσότεροι Έλληνες αθλητές, αλλά και ο ίδιος προσωπικά επεσήμανε: «Ότι κάνω το κάνω με την ατομική μου προσπάθεια και μόνο και με τη βοήθεια των δικών μου ανθρώπων. Δυστυχώς με τις συνθήκες που ξεκίνησα, τις πολύ δύσκολες από το χωριό μου, συνεχίζω και τώρα, χωρίς καμία απολύτως βοήθεια ούτε από την Πολιτεία, ούτε από κάποιους χορηγούς και φυσικά δεν ξέρω πόσο θα μπορώ να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση. Ωστόσο οφείλω να πω πως αν ξεπεραστεί το οικονομικό πρόβλημα μπορώ να ρίχνω άνετα και μετά τα 35 χρόνια μου σε πολύ υψηλό επίπεδο, δηλαδή κοντά στα 85.00μ. Έχω γενικά υψηλές βλέψεις και πίστη, αλλά δυστυχώς αυτά δεν επαρκούν από μόνα τους».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...