Ο χθεσινός αγώνας στο Ιντερλάγος τα είχε όλα: Ανατροπές, δράμα, απρόβλεπτη εξέλιξη και grand φινάλε με έξαλλους πανηγυρισμούς.
Ο Φέτελ που εκκινούσε από την 4η θέση είχε έναν δύσκολο αγώνα.
Στην 4η στροφή βρέθηκε τελευταίος καθότι τον χτύπησε από πίσω ο Μπρούνο
Σένα..
Ήταν ευτύχημα πως κατάφερε να συνεχίσει. Δεν το έβαλε κάτω
αντεπιτέθηκε και κατάφερε να επανέλθει στην 5η θέση πίσω από τον Αλόνσο
προτού βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με τις διαφορές στο μηδέν τα
πράγματα έδειχναν απλά για το Γερμανό αλλά φυσικά δεν ήταν. Τα ελαστικά
του δεν άντεχαν μπήκε άλλαξε και δυο γύρους μετά ξαναμπήκε για να βάλει
ενδιάμεσα καθώς η βροχή δυνάμωσε. Έτσι έχασε πολύτιμο έδαφος και βρέθηκε
ξανά στην 11η θέση, λίγους γύρους πριν το τέλος. Ο Αλόνσο στο μεταξύ
είχε ανέβει 2ος οπότε ο Φέτελ έπρεπε να φτάσει στην 7η θέση για να πάρει
τον τίτλο. Τελικά τερμάτισε 6ος!
Ο πρώτος που τον συνεχάρη ήταν ο Μ.Σουμάχερ, ο επτά φορές
παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο τελευταίος οδηγός που πέρασε ο Φέτελ για
ν’ ανέβει στην 6η θέση.
Αφού βρήκε τις αναπνοές του ο Φέτελ δήλωσε: «Είναι
δύσκολο να φανταστείτε τι περνά από το μυαλό μου τώρα, κατακλύζομαι από
αδρεναλίνη! Ήταν ένας απίστευτος αγώνας, όλα όσα θα μπορούσαν να συμβούν
για να κάνουν το έργο μας πιο δύσκολο, συνέβησαν! Με χτύπησαν στη
τέταρτη στροφή και βρέθηκα ανάποδα στο δρόμο. Ήμουν τυχερός που δεν
έπεσε πάνω μου κάποιο άλλο μονοθέσιο. Το δικό μου είχε ζημιές και χάναμε
σε τελική ταχύτητα στις ευθείες, ειδικά όταν το οδόστρωμα άρχισε να
στεγνώνει. Ευτυχώς η βροχή επέστρεψε. Όλο το τριήμερο υπήρχε μία τάση
που έλεγε πως αν έβρεχε στον αγώνα, θα ήμασταν εμείς αυτοί που θα είχαμε
πρόβλημα. Όμως αποδείξαμε πως οι αγώνες σε βρεγμένο οδόστρωμα, μας
αρέσουν όσο κι εκείνοι σε στεγνό! Είμαι πολύ χαρούμενος. Το
σημαντικότερο ήταν πως συνεχίζαμε να πιέζουμε όλη τη σεζόν. Κάποιοι
προσπαθούν να παίξουν παιχνίδια αλλά σε κανένα σημείο δεν χάσαμε τον
προσανατολισμό μας. Όλοι στο Milton Keynes αλλά και εδώ στην πίστα,
δούλεψαν σκληρά και συνετέλεσαν τα μέγιστα ώστε να βελτιωθούμε τόσο στο
δεύτερο μισό της σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα μας αλλά
και όλους στη Renault. Η κατάκτηση του τρίτου παγκόσμιου τίτλου, ειδικά
εδώ, στον τόπο καταγωγής του Άιρτον Σένα που είναι ένας από τους ήρωες
μου, γεννά συναισθήματα που δύσκολα εκφράζονται. Έκλαιγα στο μονοθέσιο
αλλά ο ασύρματος μου δεν λειτουργούσε. Ευτυχώς! Ίσως αργότερα να μπορώ
να πω περισσότερα αλλά αυτή τη στιγμή, δεν έχω λόγια».
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ
που μαζί με τον τεχνικό διευθυντή Άντριαν Νιούι ήταν οι πρώτοι που
φόρεσαν τα μπλουζάκια με το 3 αντί για το πρώτο «Ε» V3TTEL τόνισε: «Ένα
απίστευτο τέλος σε μία φανταστική σεζόν. Ξέραμε πως αυτό το πρωτάθλημα
θα κρινόταν στο νήμα αλλά νομίζω πως κανείς δεν περίμενε ένα τόσο
συγκλονιστικό αγώνα. Η κατάκτηση τριών νταμπλ είναι κάτι εξωπραγματικό.
Φέτος ο Σεμπάστιαν οδήγησε καλύτερα από ποτέ και κατάφερε να κατακτήσει
μετά από πολλές μάχες τον τίτλο. Ποτέ δεν το βάζει κάτω, το είδατε και
στο σημερινό αγώνα. Παρότι έπεσαν πάνω του και τον έστειλαν στη
τελευταία θέση, με πληγωμένο μάλιστα μονοθέσιο, κατάφερε να αναρριχηθεί
στη κατάταξη. Δεν το έβαλε κάτω, σε ένα πολύ αγχωτικό αγώνα, με βροχή,
χωρίς βροχή, με ατυχήματα, εξόδους, αυτοκίνητα ασφαλείας, πρόβλημα στην
ενδοεπικοινωνία, όλα συνέβησαν σήμερα! Όμως πρέπει να δούμε τη σεζόν
συνολικά. Σε αυτούς τους είκοσι αγώνες η ομάδα μας έκανε απίστευτη
δουλειά και ο Sebastian αξίζει πραγματικά αυτό τον τίτλο! Αντιμετώπισε
έναν εξαιρετικό αντίπαλο, τον Fernando Alonso, τον οποίο πρέπει επίσης
να εκθειάσουμε για τον τρόπο που οδήγησε φέτος. Αυτή η μάχη, έδωσε ακόμα
μεγαλύτερη αξία στον τίτλο του Φέτελ, λόγω της αξίας του αντιπάλου του.
Το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να ευχαριστήσω κάθε μέλος της ομάδας
μας, επειδή όλοι έδωσαν τα πάντα για αυτή την επιτυχία. Θέλω να
ευχαριστήσω τον ιδιοκτήτη Ντήτριχ Μάτεζιτς για την υποστήριξη, δέσμευση,
βοήθεια και ενθάρρυνση που δίνει σε όλους μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε
όλα τα μέλη της Red Bull και όλους τους συνεργάτες που πορεύτηκαν μαζί
μας σε αυτό το ταξίδι. Θα χρειαστεί χρόνος για να συνειδητοποιήσουμε τι
έχουμε πετύχει».
Ο δημιουργός της RB8, Άντριαν Νιούι συμπλήρωσε: «Όλη η
σεζόν αποτέλεσε μία φανταστική διαδρομή, αλλά ειδικά αυτή η τελευταία
παράσταση, ήταν σπουδαία. Κρίθηκε στο νήμα, μετά από τόσα εμπόδια: το
ατύχημα του πρώτου γύρου, την ανησυχία για τη ζημιά στο σασί αλλά και
τις εξατμίσεις, το γεγονός ότι λόγω των παραπάνω το μονοθέσιο έφθειρε
περισσότερο τα ελαστικά, το πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία. Τόσα πράγματα
πήγαν στραβά για εμάς και πιστεύω πως η ανάκαμψη, σε θέση ικανή να μας
χαρίσει τον τίτλο, μαρτυρά την αξία της ομάδας και του οδηγού. Δεν ξέρω
πως μπορεί κανείς να περιγράψει τη κατάκτηση τριών τίτλων από τον
Σεμπάστιαν αλλά νομίζω πως το σημείο κλειδί όλη τη χρονιά, ήταν η
επιμονή μας. Το μονοθέσιο μας υστερούσε στο ξεκίνημα της σεζόν,
προσπαθούσαμε να βρούμε τρόπους να το κάνουμε να αποδίδει παρά την
απαγόρευση της εκμετάλλευσης της ενέργειας των καυσαερίων. Η διαδρομή
από ένα υποδεέστερο μονοθέσιο στην αρχή του πρωταθλήματος, στο να
εξασφαλίσουμε τον τίτλο των κατασκευαστών πριν από μία εβδομάδα και των
οδηγών τώρα, αποτελεί κατάθεση ψυχής από όλους σε αυτή την ομάδα».
Σημειώστε τα ονόματα όσων έχουν κατακτήσει τουλάχιστον 3
παγκόσμιους τίτλους στη F1: Σουμάχερ (7), Φάντζιο (5), Προστ (4), Σένα,
Φιττιπάλντι, Πικέ, Λάουντα, Φέτελ, Στιούαρτ, Μπράμπαμ (3).
πηγη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου