Πανελ. Πρωτ. Ράλι: Οι Κύρκος - Πολυζώης προηγούνται μετά την 1η ημέρα!

Άρωμα Ακρόπολις και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι, καθώς το Σάββατο 1/6 ολοκληρώθηκε η πρώτη από τις δύο ημέρες που ο εθνικός μας αγώνας προσμετρά στο Πρωτάθλημα, με ξεχωριστή όμως βαθμολογία για κάθε ημέρα.

Τα 31 εθνικά πληρώματα που ξεκίνησαν σήμερα το πρωί από το Λουτράκι αγωνίστηκαν σε τέσσερις ειδικές διαδρομές (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρεια) συνολικού μήκους 74,78 χλμ., αλλά και ιδιαίτερης δυσκολίας.
Έτσι, μόλις τα 19 από αυτά κατάφεραν να επιστρέψουν επιτυχώς στη βάση του αγώνα ξεπερνώντας τα «εμπόδια» ειδικών διαδρομών που απαιτούσαν συνδυασμό γρήγορης αλλά και προσεκτικής οδήγησης.
Ταχύτεροι για την πρώτη ημέρα ήταν οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO IX. Οι Πρωταθλητές Ελλάδας 2011 σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε τρεις από τις τέσσερις ε.δ. και βρίσκονται στην κορυφή με σημαντική διαφορά (1:17.4) από τους Δημήτρη Ψύλλο - Κώστα Κόντο, που ακολουθούν με Mitsubishi Lancer EVO X.
Οι Ψύλλος - Κόντος, που κέρδισαν μία ειδική διαδρομή, είχαν ένα τετ-α-κε στην 3η ειδική διαδρομή, ενώ στην τελευταία ειδική της ημέρας (Ζήρεια 1) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο του αυτοκινήτου τους.
Την πρώτη 3άδα συμπληρώνουν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας, οι οποίοι σημειώνεται ότι συμμετέχουν στο σύνολο των ειδικών διαδρομών του Ράλι Ακρόπολις.
Στην κατηγορία F2 ταχύτεροι είναι οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 206 Kit Car. Οι Πρωταθλητές της κατηγορίας το 2012 τέθηκαν από την αρχή επικεφαλής και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος της ημέρας. Τους πρωτοπόρους ακολουθούν οι Γιάννης Γιώτης - Γιώργος Βότσης, παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν με το Hyundai Accent.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγονται αυτές των Πρωταθλητών Ελλάδας 2012, Γρηγόρη Νιώρα - Κώστα Κακαλή, από πρόβλημα στην ανάρτηση του Subaru Impreza Ν12, των Γιώργου Κλουβάτου - Ανδρέα Βλαχογένη από σπασμένο ψαλίδι στο Mitsubishi Lancer EVO IX, καθώς και των Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη - Μάριου Τσαούσογλου από πρόβλημα στην ανάρτηση του Peugeot 206 Kit Car.
Η πρώτη ημέρα του ελληνικού αγώνα προσέλκυσε πολλούς θεατές στις ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχη ή και μεγαλύτερη προσέλευση αναμένεται την Κυριακή, στο καταληκτικό σκέλος του Ράλι Ακρόπολις 2013, το οποίο αποτελείται από δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Πίσσια, Λουτράκι), συνολικού μήκους 83,22 χιλιομέτρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...