Ράλι Ακρόπολις: Κυριαρχία Λάτβαλα τη 2η μέρα

O Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της Volkswagen Motorsport ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της δεύτερης ημέρας του 59ου Ράλι Ακρόπολις! O Φινλανδός που δεν έχει κερδίσει ποτέ στη χώρα μας, πρώτευσε με το Polo R WRC στις μισές από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας. Εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα του Ευγένι Νόβικοφ που χτύπησε μία πέτρα στην τέταρτη ειδική του αγώνα (Γυμνό 1) με αποτέλεσμα να έχει κλαταρισμένο ελαστικό και προβλήματα στην ανάρτηση του Fiesta WRC που του κόστισαν πολύ σε χρόνο, ο Λάτβαλα πήρε τα ηνία και σιγά-σιγά έχτισε διαφορά από τους διώκτες του.


Η διαφορά αυτή ξεπέρασε στο τέλος της ημέρας το ένα λεπτό, χρίζοντας τον 28χρονο το μεγάλο φαβορί για τη νίκη – αν και στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι το φινάλε και της τελευταίας ειδικής.
Ένα λεπτό και τρία δεύτερα πίσω του είναι το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC του Ντάνι Σόρντο που προσπάθησε να ακολουθήσει τον Λάτβαλα, πήρε μία ειδική αλλά δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ίδιο ρυθμό στη συνέχεια. Μάλιστα έχει παραδεχθεί πως ακολουθεί πλέον συντηρητική προσέγγιση, αρκούμενος στους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης.

Άλλα 39 δευτερόλεπτα πιο πίσω, βρίσκεται ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με το Fiesta WRC της Qatar M-Sport. Μετά το βάθρο στο Μεξικό, είναι έτοιμος να επαναλάβει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC. Σήμερα διαχειρίστηκε τη κατάταξη αφού ούτε απειλεί αλλά ούτε απειλείται.
 O Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της Volkswagen Motorsport ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της δεύτερης ημέρας του 59ου Ράλι Ακρόπολις!
O Φινλανδός που δεν έχει κερδίσει ποτέ στη χώρα μας, πρώτευσε με το Polo R WRC στις μισές από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας. Εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα του Ευγένι Νόβικοφ που χτύπησε μία πέτρα στην τέταρτη ειδική του αγώνα (Γυμνό 1) με αποτέλεσμα να έχει κλαταρισμένο ελαστικό και προβλήματα στην ανάρτηση του Fiesta WRC που του κόστισαν πολύ σε χρόνο, ο Λάτβαλα πήρε τα ηνία και σιγά-σιγά έχτισε διαφορά από τους διώκτες του.
Η διαφορά αυτή ξεπέρασε στο τέλος της ημέρας το ένα λεπτό, χρίζοντας τον 28χρονο το μεγάλο φαβορί για τη νίκη – αν και στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι το φινάλε και της τελευταίας ειδικής.
Ένα λεπτό και τρία δεύτερα πίσω του είναι το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC του Ντάνι Σόρντο που προσπάθησε να ακολουθήσει τον Λάτβαλα, πήρε μία ειδική αλλά δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ίδιο ρυθμό στη συνέχεια. Μάλιστα έχει παραδεχθεί πως ακολουθεί πλέον συντηρητική προσέγγιση, αρκούμενος στους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης.
Άλλα 39 δευτερόλεπτα πιο πίσω, βρίσκεται ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με το Fiesta WRC της Qatar M-Sport. Μετά το βάθρο στο Μεξικό, είναι έτοιμος να επαναλάβει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC. Σήμερα διαχειρίστηκε τη κατάταξη αφού ούτε απειλεί αλλά ούτε απειλείται.
Πίσω του υπήρξε μεγάλη μάχη, με τον Αντρέας Μίκελσεν να αντιμετωπίζει από τη Ζήρια προβλήματα με τα φρένα του Polo R WRC. Αυτό επέτρεψε στον Νάσερ Αλ-Ατίγια με το Fiesta WRC της Qatar M-Sport να τον προσπεράσει και να παραμείνει στην τέταρτη θέση μέχρι το τέλος της ημέρας παρά την αντεπίθεση του Νορβηγού στις τελευταίες ΕΔ.

Στην έκτη θέση επέστρεψε μετά τα χθεσινά προβλήματα ο Μαντς Όστμπεργκ με άλλο ένα Fiesta WRC, μπροστά από τoν Μάρτιν Πρόκοπ (Fiesta WRC) και τον Μίκο Χίρβονεν. Ο Φινλανδός είχε εφιαλτικό ξεκίνημα στον αγώνα, με προβλήματα στο τιμόνι του εργοστασιακού DS3 WRC, που του κόστισαν 6 λεπτά. Στο δεύτερο σκέλος πάτησε γκάζι και παρότι δεν κέρδισε κάποια ειδική, με σταθερά καλούς χρόνους άρχισε να σκαρφαλώνει στη κατάταξη.
Στο ίδιο μοτίβο και οι δύο οδηγοί που συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, ο Νόβικοφ και ο Σεμπαστιέν Οζιέ που στη τελευταία ειδική της ημέρας, σημείωσε και τη παρθενική του πρωτιά στο φετινό Ακρόπολις. Ο Γάλλος που εγκατέλειψε στη πρώτη ειδική του αγώνα, επέστρεψε σήμερα στη δράση χάρη στο σύστημα Rally2 και από την 23η θέση στη κατάταξη, βρέθηκε δέκατος στο τέλος του σκέλους.
Η ανάκαμψη του πρωτοπόρου της κατάταξης έβγαλε εκτός βαθμών τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός πρώην αστέρας της Formula 1, στη μόλις δεύτερη συμμετοχή του σε αγώνα του WRC, εντυπωσιάζει με τη θέληση του και προηγείται με μεγάλη διαφορά στη κατηγορία WRC-2.

Πρώτος Έλληνας ο Θέμης Χαλκιάς που βρίσκεται στην 22η θέση της γενικής κατάταξης ενώ σε ότι αφορά στους συμμετέχοντες του πρώτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος (οι αυριανές 4 ειδικές θα αποτελέσουν τον δεύτερο γύρο), πρώτευσε ο Λάμπρος Κύρκος.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του εθνικού μας αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές. Στις 10.23 ξεκινά η ΕΔ11 (Πίσια – 11.47km), στις 10.42 η ΕΔ12 (Λουτράκι 1 – 30.14km) και επαναλαμβάνονται στις 13.37 και 13.56 αντίστοιχα, με την τελευταία να λογίζεται και ως power stage. Ο τελετή του τερματισμού είναι προγραμματισμένη για τις 15:00, στο service park στο Λουτράκι.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...