Αλέξης Γεωργούλης: «Δε νομίζω ότι θα κάνω διεθνή καριέρα!»


Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε περιοδικό, ο ηθοποιός μίλησε για την καριέρα του στην Αμερική
Μας λείπει αφού αποφάσισε για χάρη της καριέρας του να μεταναστεύσει. Δεν του κρατάμε κακία όμως, όχι μόνο γιατί τα έχει καταφέρει, αλλά επειδή ο Αλέξης Γεωργούλης έρχεται συχνά στην Ελλάδα. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό You, ο ηθοποιός μίλησε για την καριέρα του στην Αμερική:


«Εγώ δεν έφυγα για να κάνω διεθνή καριέρα, και δεν νομίζω ότι κάνω. Ένα ταξίδι και ένα παιχνίδι που αφορά στην επαγγελματική μου ζωή κάνω και δεν το βλέπω σαν καριέρα. Το ταξίδι, όπως το λέω εγώ, μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και μου αρέσει που μου προκύπτουν και πράγματα και είναι και ωραίο. Τώρα αν πήγαινα να πάρω Όσκαρ και δεν το πήρα και έχω αποτύχει, είναι «αλλουνού παπά Ευαγγέλιο» και δεν αφορά εμένα».

Το γεγονός όμως ότι τα κατάφερε μια χαρά που οφείλεται; «Όλα αυτά που λες είναι για κάποιον που θέλει να δουλέψει, αλλά εγώ δεν τα έχω κάνει όλα όσα μου ανέφερες, ούτε ατζέντη έχω ούτε τη γλώσσα δούλεψα ούτε τίποτα. αυτό που πάω να κάνω εγώ είναι τελείως διαφορετικό και αφορά περισσότερο στις παραγωγές. Απλώς τυχαίνει μερικές φορές και συμμετέχω σε κάποιες ταινίες χωρίς, όμως, να κυνηγάω τη δουλειά».

Αλέξης Γεωργούλης: «Έκανα περισσότερο τη γραμματέα παρά τον ηθοποιό»

 

O Αλέξης Γεωργούλης, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις… Αλλά μιλάει ανοιχτά για όλα. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Marie Claire αποκάλυψε πως στο παρελθόν σκέφτηκε να παρατήσει την υποκριτική και μίλησε για το πως εύχεται να είναι η ζωή του στο μέλλον.

«Στην αρχή ήταν πάρα πολύ διασκεδαστικό με τη μεγάλη δημοσιότητα. Αργότερα, όταν άρχισα να χάνω τον έλεγχο της κατάστασης-έκανα περισσότερο τη γραμματέα που μιλούσε στα τηλέφωνα παρά τον ηθοποιό- πιέστηκα πολύ, απογοητεύτηκα, σκέφτηκα ότι δεν μου κάνει αυτός ο χώρος, και ήθελα να τα παρατήσω. Ήταν οι φίλοι μου από τα παλιά που με κράτησαν ώστε να μην χάσω τον προσανατολισμό μου και να μην απομακρυνθώ από αυτό που ήθελα να κάνω», λέει ο Αλέξης Γεωργούλης.

Διάβασε ακόμα: Αλέξης Γεωργούλης: «Είμαι ευαίσθητος και την πατάω εύκολα»

Όσο για το αν του λείπει μια σταθερή σχέση και πως φαντάζεται τη ζωή του σε μερικά χρόνια, ο ηθοποιός απαντά: «Τη σταθερή σχέση δεν τη θεωρώ κανονικότητα, και την κανονικότητα όπως οι περισσότεροι την εννοούν, δεν την μπορώ. Ούτε να έχω σταθερή δουλειά μπορώ. Αυτό που έχω ευχηθεί είναι μα βρεθώ σε ένα κτήμα. Να βλέπω την καλοκαιρινή πανσέληνο και τις κορυφές των βουνών στον ορίζοντα. Η φύση σου προσφέρει απίστευτες συγκινήσεις. Είναι σαν ένα τεράστιο λούνα παρκ».

Αλέξης Γεωργούλης: «Είμαι ευαίσθητος και την πατάω εύκολα»

 

Κορίτσια ο Αλέξης Γεωργούλης δεν δυσκολεύεται να ερωτευτεί. Και μάλιστα την πατάει εύκολα. Αυτά και άλλα πολλά δήλωσε ο ίδιος στην εκπομπή Movies & Stars του Γιώργου Σατσίδη στο Mtv.

Δείτε επίσης: Αλέξης Γεωργούλης: «Αν δημοσιοποιούσα την προσωπική μου ζωή θα την έχανα»

Μεταξύ άλλων είπε: «Επειδή το μισό χρόνο είμαι εδώ η προσωπική ζωή μου μοιράζεται. Έχω μάθει με το που αλλάζω χώρο να προσαρμόζομαι. Στο Λος Άντζελες αλλά και στην Ελλάδα δεν ευδοκιμεί ένας έρωτας γιατί μοιράζω το χρόνο μου και πότε είμαι εκεί και πότε εδώ. (…) Δε δυσκολεύομαι να ερωτευτώ. Είμαι ευαίσθητος και την πατάω εύκολα! Η δέσμευση είναι κάτι που έρχεται από μόνο του χωρίς να το καταλάβεις, έρχεται και δε σε ρωτάει. Η τελευταία φορά που δεσμεύτηκα ήταν πριν πολλά χρόνια. Η μοναχικότητα με έχει διδάξει πολλά πράγματα. Το κυριότερο είναι ότι έχω μάθει να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου, να περνάω καλά με τον εαυτό μου και να μην φοβάμαι ότι θα μείνω μόνος για μεγάλο χρονικό διάστημα. (…) Όλοι οι άνθρωποι είναι κυνηγοί στον έρωτα. Οι γυναίκες κυνηγάνε με τα δίχτυα ενώ οι άντρες με καμάκια. Στην Αμερική σαφώς αισθάνομαι περισσότερο κυνηγός αφού έχω περισσότερες ευκαιρίες. Δεν είναι μόνο το ερωτικό, εκεί μπορείς να πειραματιστείς σε τρόπο προσέγγισης καθώς δεν είσαι γνωστός και μπορείς να κάνεις πράγματα που δεν θα τολμούσες να κάνεις ποτέ εδώ. Δεν έχω στάνταρ εμφανισιακά στις γυναίκες . Θέλω να είναι χαρούμενη και να είναι ο εαυτός της. Ο τέλειος άνθρωπος είναι αυτός που είναι ο εαυτός του».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...