«Έχω ζήσει πολλά χρόνια με πολύ λίγα χρήματα» αποκαλύπτει η Ζέτα Μακρυπούλια

«Δεν προέρχομαι από μία ευκατάστατη οικογένεια και έχω δουλέψει πάρα πολύ για να μπορέσω να κερδίσω κάποια χρήματα και να καταφέρω να αγοράσω αυτό το ένα σπίτι που έχω σήμερα»
Έχει ζήσει με λίγα χρήματα, υπήρξε περίοδος που τα οικονομικά της δεν ήταν καλά και έχει υπερχρεώσει τις πιστωτικές της κάρτες, με λίγα λόγια η Ζέτα Μακρυπούλια δηλώνει απλή Ελληνίδα στην πιο πρόσφατη συνέντευξή της σε κυπριακό περιοδικό.


«Έχω ζήσει πολλά χρόνια, με πολύ λίγα χρήματα. Ο καθένας, βέβαια, διαμορφώνει στην πορεία τις ανάγκες του, ανάλογα και με το πόσα χρήματα μπορεί να βγάλει... Δεν προέρχομαι από μία ευκατάστατη οικογένεια και έχω δουλέψει πάρα πολύ για να μπορέσω να κερδίσω κάποια χρήματα και να καταφέρω να αγοράσω αυτό το ένα σπίτι που έχω σήμερα», δήλωσε η ξανθιά ηθοποιός και παρουσιάστρια.

Ακόμα και όταν δεν είχε πολλά χρήματα, παραδέχτηκε ότι ήταν σπάταλη: «με τις δύο κολλητές μου βγαίναμε, μία περίοδο της ζωής μας, σχεδόν κάθε βράδυ, καμία όμως από τις τρεις μας -αν και δουλεύαμε και οι τρεις- δεν είχε πολλά χρήματα μαζί της. Το πώς τα καταφέρναμε δεν μπορώ να καταλάβω! Και ήμασταν και περήφανες -δεν είναι ότι βγαίναμε και μας κερνούσαν. Τώρα πώς γινόταν, τι κάρτες χρεώναμε, ένας Θεός ξέρει! Και τότε έκανα μόνο ραδιόφωνο και τα χρήματα ήταν, ούτως ή άλλως, πολύ λίγα».

Σήμερα αν και ακόμα δεν είναι καλή στη διαχείριση των οικονομικών της, «έχω καταφέρει να αποκτήσω ένα σπίτι. Έχω κάνει κάποιες επενδύσεις, αλλά δεν είμαι καλή σ’ αυτά. Ευτυχώς με βοηθά πάρα πολύ ο μπαμπάς μου σε κάποια θέματα, διαφορετικά δεν θα είχα μεγάλη επαφή».

Τέλος, η Ζέτα Μακρυπούλια τόνισε στο περιοδικό «Omikron» ότι δεν κάνει έξαλλη ζωή, αλλά προτιμά να περνά ήρεμα με συγκεκριμένους ανθρώπους και παραδέχεται ότι «έχω περάσει φάσεις όπου έπεσα ψυχολογικά, οι οποίες κράτησαν αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα, για λόγους προσωπικούς αλλά και επαγγελματικούς. Έχω περάσει περιόδους και χρονιές στη ζωή μου, που δεν ήταν όλα στρωμένα με ροδοπέταλα...».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...