Χρήστος Χολίδης: «Χωρίσαμε με τη Δούκισσα»

Δηλώνει και πάλι εργένης
Επιβεβαίωσε το χωρισμό του με τη Δούκισσα Νομικού, μέσα από την πιο πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Χρήστος Χολίδης, ενώ μίλησε και για το πώς χειρίζεται τη δημοσιότητα.


«Τελικά τα κατάφεραν και μας χώρισαν. Είναι αλήθεια, ναι. Ασφαλώς και το ρήμα «κατάφεραν» το χρησιμοποιώ χαριτολογώντας. Για πολύ καιρό ακούγαμε και εμείς διάφορα, χώρισαν δεν χώρισαν, κυρίως αυτό συνέβαινε επειδή δεν βγαίναμε έξω και καθόμασταν σπίτι μας. Να όμως που ήρθε η στιγμή. Χώρισα παιδιά! Βαράτε τώρα, αλλά τουλάχιστον βαρέστε εμένα, γιατί εγώ αντέχω», είπε ο τραγουδιστής όταν ρωτήθηκε αν ισχύουν τελικά οι φήμες χωρισμού του με την πρώην Σταρ Ελλάς που κυκλοφορούν εδώ και μερικές εβδομάδες.

Παράλληλα, σημείωσε ότι μόνο τώρα οι φήμες χωρισμού είναι αληθινές.

Για το ότι γράφτηκε ότι υπήρξε τρίτο πρόσωπο στη σχέση τους, ο Χρήστος Χολίδης είπε στο HELLO!: «Όλο αυτό τον καιρό ακούω και βλέπω και εγώ ο ίδιος να γράφονται γελοιότητες. Είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα απ’ όσο θέλουν να τα παρουσιάζουν κάποιοι, που έχουν ανακατέψει μέσα σε αυτή την ιστορία κόσμο και κοσμάκη. Θα το χαρακτήριζα άνανδρο όλο αυτό γιατί κάποιος που με γνωρίζει καλά δεν θα έγραφε τέτοιου είδους πράγματα. Θα αρκεστώ να σας πω ότι ο μάγκας φαίνεται όταν φεύγει. Θα πάρω το βάρος πάνω μου και εάν θέλει να επιμένει κάποιος να ασχοληθεί με αυτή την ιστορία, επαναλαμβάνω βαρέστε εμένα και κανέναν άλλο».

Όσο για το αν τον ενοχλεί όλη αυτή η δημοσιότητα και οι φήμες; «Κάποια στιγμή με ενόχλησε, πλέον πέρασαν τα χρόνια και έχω συμβιβαστεί με αυτό. Με ενοχλεί όμως πάρα πολύ όταν διαβάζω να γράφονται για εμένα περίεργες ιστορίες. Με εκνευρίζει αφάνταστα αυτό. Μερικοί σκαρφίζονται κάτι σενάρια που ξεπερνούν κάθε φαντασία», δήλωσε.

Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με το αν έφυγε από αυτή τη σχέση μετά από ώριμη σκέψη, απάντησε: «Δεν θα ήθελα να πω περισσότερα πράγματα πάνω σε αυτό το θέμα. Ας αρκεστούμε στο γεγονός ότι είμαι εργένης ξανά. Ίσως τελικά να είμαι γεννημένος για εργένης».
Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...