Η Kate Upton νιώθει ότι την αντιμετωπίζουν σαν… παιχνίδι!

Και όλα αυτά λόγω της φωτογράφησής της για το εξώφυλλο του Sports Illustrated
Το πρώτο της εξώφυλλο για το Sports Illustrated το 2012 είχε προκαλέσει πολλά σχόλια, ενώ πολλοί είχαν χαρακτηρίσει την Kate Upton από «πολύ ζουμερή» μέχρι «πάρα πολύ ξανθιά».


Τώρα, όμως στην πιο πρόσφατη συνέντευξή της για το περιοδικό Elle, η ξανθιά σεξοβόμβα μίλησε για τις συνέπειες εκείνης της φωτογράφησης, λέγοντας ότι αντιμετωπίζεται σαν ένα «παιχνίδι».

Και όλα αυτά τα δηλώνει την ώρα που ποζάρει για το περιοδικό, τονίζοντας τις καμπύλες της και φορώντας από μακριά φορέματα μέχρι εφαρμοστά κορμάκια.

«Μετά το πρώτο εξώφυλλο στο Sports Illustrated, ένιωθα απαίσια με τον εαυτό μου για έναν ολόκληρο μήνα. Κάθε ένας που γνώριζα ήταν είτε παντρεμένος ή έτοιμος να παντρευτεί και ένιωθα σαν να ήμουν το γαμήλιο δώρο του», είπε η 21χρονη Kate στο περιοδικό.
«Δεν είμαι παιχνίδι, είμαι άνθρωπος. Δεν είμαι εδώ για να χρησιμοποιηθώ. Είμαι μεγάλη γυναίκα και θα πρέπει να βάλετε στο μυαλό σας».

Το αμερικανικής καταγωγής μοντέλο εξήγησε πώς αντιμετωπίζει τους ανθρώπους που την θεωρούν «χαζή ξανθιά». «Οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα μοντέλα όπως στα παιδιά. Νομίζουν ότι μπορούν να τους επιβληθούν, είπε και συνέχισε: «Είναι πραγματικά αστείο. Εγώ είμαι πάντα συγκεντρωμένη στο να γοητεύσω κάποιον και εκείνος σκέφτεται ότι είμαι χαζή χωρίς καν να με ξέρει».
Όσο για σχέση; Μπορεί κατά το παρελθόν να είχε σχέση με τον Mark Sanchez και τον Justin Verlander, αλλά τώρα φημολογείται ότι είναι με τον χορευτή του, Dancing With The Stars, Maksim Chmerkovskiy. Όμως εκείνη δηλώνει ότι δεν έχει πολύ χρόνο για «σοβαρή σχέση». «Πραγματικά δεν είχα ποτέ μια σοβαρή σχέση μέσα από το χώρο. Απλά περνάω καλά. Προφανώς έχω ένα πολύ γεμάτο πρόγραμμα αυτή τη στιγμή στη ζωή μου και δεν βάζω τις σχέσεις ως προτεραιότητα».






πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...