«Cosmopolitan» Miranda Kerr: «Είμαι πιο δυνατή από όσο νομίζουν»

"Είμαι πολύ πιο δυνατή από όσο νομίζουν οι άλλοι. Ξεκίνησα τη δική μου εταιρεία, επενδύοντας τα χρήματά μου, και προσπαθώ να ξεπερνάω μόνη μου τα προβλήματα που εμφανίζονται"
Λαμπερή και σέξι η καλλονή Miranda Kerr φιλοξενείται στις σελίδες του γυναικείου περιοδικού «Cosmopolitan» Νοεμβρίου φορώντας ρούχα από τους οίκους Dior, Marc Jacobs, Roberto Cavalli και Rag&Bone.


Η 30χρονη σύζυγος του ηθοποιού Orlando Bloom, η οποία τράβηξε τα βλέμματα αυτές τις μέρες από τη σούπερ σέξι εμφάνισή της στο σόου της Stella McCartney, στην Εβδομάδα Μόδας, στο Παρίσι, μίλησε στο «Cosmopolitan» για τη δουλειά της αλλά και για το δυνατό χαρακτήρα που κρύβει μέσα της:

«Είμαι πολύ πιο δυνατή από όσο νομίζουν οι άλλοι. Ξεκίνησα τη δική μου εταιρεία, επενδύοντας τα χρήματά μου, και προσπαθώ να ξεπερνάω μόνη μου τα προβλήματα που εμφανίζονται. Είμαι επίσης ο άνθρωπος που λέει ότι πάντα υπάρχει η λύση σε ένα πρόβλημα. Ετσι σκέφτεται το μυαλό μου πάντα. Αν κάποιος μου πει ότι αυτό δεν γίνεται, θα του πω ότι μπορώ να κάτσω δίπλα του και να του
 αποδείξω ότι αυτό γίνεται».
























ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...