Eλλάδα-Μουσική:Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Στο παζάρι του ληστή

Δίσκος: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Copyright: 1978
Δισκογραφική εταιρία: Minos

Στο παζάρι του ληστή
πούλησα τα δάκρυά μου
κι είδα την πόρτα σου κλειστή,
αγάπη, αγάπη, αγάπη μου
πούλησα και την καρδιά μου.

Στο παζάρι του φονιά
σ' έφεραν σαν περιστέρι
Σάββατο βράδυ στις εννιά
και πούλησα και πούλησα τα μάτια μου
κι αγόρασα μαχαίρι.

Στα παζάρια όλης της γης
παίξαν ζάρια την καρδιά μου
αγάπη μου σ' αγόρασαν
μ' αλυσίδες, μ' αλυσίδες και πληγές
και καρφιά στον έρωτά μου.
..


Δίσκος: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Copyright: 1978
Δισκογραφική εταιρία: Minos


Δίσκος: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Copyright: 1978
Δισκογραφική εταιρία: Minos


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...