Ποιο iPhone αρέσει στον συνιδρυτή της Apple, Στιβ Βόζνιακ;

«Λατρεύω την εικόνα των iPhone 4 και 5. Λατρεύω την εμφάνιση και την ομορφιά αυτών των προϊόντων. Ε, λοιπόν το 5S μοιάζει περισσότερο με αυτά. Γι’ αυτό δεν είμαι ενθουσιασμένος με το 5C», είπε ο Βοζ στο βρετανικό Wired

«Δεν έχω προσέξει ιδιαίτερα το 5C γιατί δεν μου ήταν πολύ ελκυστικό. Βέβαια, πολλά από τα προϊόντα της Apple πρέπει πρώτα να τα κρατήσεις στα χέρια σου. Και μετά μπορεί να έχεις μια εντελώς διαφορετική άποψη για αυτά. Εχω μόνο δει φωτογραφίες στο διαδίκτυο. Ετσι δεν μπορώ να κρίνω, αλλά τίποτα δεν μου τράβηξε την προσοχή σε αυτό, αντίθετα με πολλά άλλα προϊόντα της Apple».

O Στιβ Βόζνιακ, συνιδρυτής της Apple και στενός φίλος του Στιβ Τζομπς, μίλησε στη βρετανική έκδοση του περιοδικού Wired, σχολιάζοντας από τα νέα iPhone, μέχρι τα γυαλιά της Google και το πως αντιλαμβάνεται την τεχνητή νοημοσύνη.

Και αφού λίγο-πολύ έβγαλε νοκ-άουτ του χρωματιστό iPhone, αποθέωσε το 5S, λέγοντας μάλιστα ότι πρέπει τώρα να αγοράσει τρεις νέες συσκευές, για να το έχει σε όλα τα χρώματα: «Συνήθως ενδιαφέρομαι για τα πιο high-end μοντέλα και λατρεύω την εικόνα των iPhone 4 και 5. Λατρεύω την εμφάνιση και την ομορφιά αυτών των προϊόντων. Ε, λοιπόν το 5S μοιάζει περισσότερο με αυτά. Γι’ αυτό δεν είμαι ενθουσιασμένος με το 5C. Αλλά ίσως υπάρχει μια τεράστια αγορά για τη συσκευή αυτή και εγώ δεν είμαι παρά ένας από τους πολλούς».

Αναφερόμενος στα γυαλιά της Google, ο Στιβ Βόζνιακ τόνισε πως πιστεύει ότι θα έχουν την ευκαιρία τους στην αγορά και ο λόγος είναι πως «και γω θέλω ένα ζευγάρι. Και δεν τα έχω, γιατί δεν είχα αρκετό χρόνο να είμαι ένας από τους πρώτους που θα τα δοκίμαζαν».

Μίλησε επίσης για τα «έξυπνα» ρολόγια, μια νέα κατηγορία προϊόντων που αναμένεται να έχει εκρηκτική διόγκωση μέσα στα επόμενα χρόνια –προβλέψεις θέλουν την πώληση περισσότερων από οκτώ εκατομμυρίων smartwatches το 2014 και 214 εκατομμυρίων κομματιών στο τέλος του 2018. «Θέλω ολόκληρο το smartphone, ολόκληρο το Internet στον καρπό μου», είπε ο Βοζ, που σήμερα εργάζεται ως επιστημονικός διευθυντής για την εταιρεία μέσων αποθήκευσης Fusion-io, επενδύοντας παράλληλα σε νέες τεχνολογίες και εφαρμογές.

«Θέλω μεγαλύτερη οθόνη από αυτή με την οποία ξεκίνησαν. Οι οθόνες των πρώτων μοντέλων είναι στο μέγεθος αυτής του iPod nano, το οποίο είναι το μέγεθος ενός συνηθισμένου ρολογιού από το παρελθόν. Νομίζω ότι πρέπει να πάμε λίγο πιο πέρα από αυτά τα ρολόγια που ανήκουν στο παρελθόν». Πάντως, στη φωτογραφία που δημοσίευσε στην on line έκδοσή του το βρετανικό Wired, μόλις που διακρίνεται στον καρπό του ένας ευμεγέθες, μοντέρνο, στρογγυλό ρολόι...

Μιλώντας τέλος για το πως αντιλαμβάνεται την καινοτομία και τις εφαρμογές που είναι ψηλά στη λίστα του ενδιαφέροντος του, αναφέρθηκε σε αυτές που υιοθετούν μια πιο έξυπνη προσέγγιση στην κατανόηση της ανθρώπινης ομιλίας: «Σε αυτές που θα μπορείς να μιλήσεις σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Θέλω να είμαι σε θέση να μιλήσω με λάθη στη διατύπωσή μου, με λάθη στη γραμματική. Θα ήθελα έξυπνες εφαρμογές που να αναγνωρίζουν ότι δεν εννοούσα ακριβώς αυτό που είπα, αλλά κάτι παρόμοιο. Αυτό, βέβαια, θα χρειαστεί πολύ δουλειά και σημαντική εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης για τα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια».

Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...