Μητέρα Μπεν: Πήραν και τον γιο μου τσιγγάνοι, όπως τη Μαρία

Ρομά πιστεύει ότι βρίσκονται πίσω από την εξαφάνιση του γιου της η μητέρα του Μπεν Νίνταμ, όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση της μικρής «Μαρίας» που εντοπίστηκε σε καταυλισμό στα Φάρσαλα.

Σε δηλώσεις της χθες στον Σκάϊ, η μητέρα του Μπεν ανέφερε ότι η «τώρα βρέθηκε η Μαρία με Ρομά, οπότε είναι πιθανό να είναι και ο Μπεν στη γύρω περιοχή», ανέφερε, καθώς όπως δήλωσε πριν από χρόνια είχαν πληροφορίες ότι ο γιο της είχε θεαθεί με τσιγγάνους στη Λάρισα.

«Εγώ και η οικογένειά μου συνεχίζουμε να ψάχνουμε. Ζητάμε από τους Έλληνες πολίτες αν έχουν πληροφορία να τη δώσουν στην αστυνομία ή στα μέσα ενημέρωσης της Ελλάδας. Πιστεύω ότι ο Μπεν είναι ζωντανός και κάποιος έχει αυτές τις πληροφορίες. Είναι 22 χρόνια που λείπει και δεν θα σταματήσω ποτέ να τον ψάχνω μέχρι να τον βρω. Πιστεύουμε ότι τον πήραν από το νησί της Κω οι Ρομά για να τον κρατήσει μια οικογένεια ρομά στην Ελλάδα», πρόσθεσε.

«Εχουμε πληροφορίες από έλληνες πολίτες που επικοινώνησαν μαζί μου μέσω τηλεοπτικών προγραμμάτων και μου έδωσαν πληροφορίες Η αστυνομία δεν έκανε έρευνα γιατί λέει ότι οι Ρομά δεν κλέβουν παιδιά και ότι ένα ξανθό παιδί δεν μπορεί να είναι σε χωριό ρομά. Πλέον ξέρουμε ότι αυτό δεν ισχύει...», συμπλήρωσε.

«Εχουμε πολλές πληροφορίες για ρομά στη Λάρισα και στη γύρω περιοχή. Πολλοί πιστεύουν ότι είναι στη Λάρισα. Ζητάμε από τις ελληνικές Αρχές να ερευνήσουν όλες της πληροφορίες που έχουμε», είπε.

«Αν ο Μπεν ταξιδεύει και είναι με τους Ρομά, ίσως δεν έχει δει τις εκκλήσεις μου, ίσως δεν ξέρει καν ότι είναι ο Μπεν. Νομίζω, ότι κάποιος θα πρέπει να του το πει», συνέχισε η μητέρα του χαμένου παιδιού.

Ο Μπεν Νίνταμ εξαφανίστηκε το μεσημέρι της 24ης Ιουλίου 1991 έξω από ένα υπό ανέγερση εξοχικό σπίτι στην περιοχή Ηρακλής, στην Κω. Εκείνη την ημέρα το παιδί βρισκόταν υπό την επίβλεψη του των παππούδων του, Εντι και Κριστίν Νίνταμ.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...