Βίκυ Σταυροπούλου στο Πρωινό mou: Το όχι στην εκπομπή, ο γάμος και οι πολίστες

Ορεξάτη, ευδιάθετη και με τεράστιες δόσεις χιούμορ, η Βίκυ Σταυροπούλου βρέθηκε στην πρωινή εκπομπή του Mega, την οποία την είχαν κάνει πρόταση να παρουσιάσει, και μίλησε γι’ αυτό και για πολλά άλλα.

Μπαίνοντας μέσα στο πλατό, ο Πέτρος Κωστόπουλος θέλοντας να ανοίξει το θέμα για την άρνηση της να παρουσιάσει, της είπε: «Ήταν παγίδα που ήρθες σήμερα εδώ. Για πες μου, ποιος ήταν να παρουσιάσει την εκπομπή πρώτος;
Το ότι αρνήθηκες δεν είχε καμία σχέση με τα λεφτά. Αλλά ήθελες να έχεις μαζί σου την Εθνική ομάδα ομάδα πόλο. Εφτά συν τους αναπληρωματικούς. Επειδή εμείς θέλουμε να σου δώσουμε την εκπομπή και να πάμε σπίτι μας, σου φέραμε τους πολίστες».

Η Βίκυ Σταυροπούλου στάθηκε δίπλα στον παρουσιαστή –και όχι στη θέση των καλεσμένων, πήρε για λίγο τη θέση του Πέτρου Κωστόπουλου παρουσιάζοντας τον εαυτό ης ως καλεσμένη και απάντησε σε ερωτήσεις, που τις έκαναν με ζωντανή σύνδεση παίκτες του πόλου. Μία από τις ερωτήσεις των παικτών ήταν: «Η Κατερίνα Λέχου παντρεύτηκε πολίστα. Εσύ τι δεν καταλαβαίνεις και δεν το κάνεις;». Και η ηθοποιός απάντησε με άφθονο χιούμορ: «Τι δεν έχω καταλάβει; Το γάμο σ

Διαβάστε ακομη: Ρούλα Κορομηλά: Τι είπε για Ζέτα Μακρυπούλια, Δούκισσα Νομικού και Κατερίνα Καραβάτου
Ενώ το θέμα του γάμου επανήλθε λίγο αργότερα και έκανε την κωμική ηθοποιό να δώσει μία πιο σοβαρή απάντηση για το αν σκέφτεται ξανά να παντρευτεί: «Όχι. Ίσως γιατί έχω παιδί και δεν με αφορούσε το να ξανακάνω. Όταν παντρευτήκαμε ήμασταν μικροί. Μεγαλώναμε και αλλάζαμε. Γιατί να ξαναπαντρευτώ; Ίσως συνέβαλε και η καριέρα μου σε συνδυασμό ότι είχα και το κοριτσάκι μου».
Κλείνοντας τη συνέντευξη η Βίκυ Σταυροπούλου, επιβεβαίωσε ότι δεν αρνήθηκε την παρουσίαση της πρωινής εκπομπής επειδή δεν τα βρήκαν στην αμοιβή της: «Δεν το έκανα για τα οικονομικά. Αυτό ήταν μέγα λάθος. Βασικός λόγος ήταν ότι είχα ήδη κλείσει την παράσταση. Τελειώνω αργά. Άσε που στο όνειρο μου είδα ότι υπάρχει ένα ζευγάρι που θα το κάνει πολύ καλύτερα από εμένα!».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...