Blake Lively: Πρόσωπο για… αφίσα!

Το πρώην Gossip Girl είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της L'OrealΤο όνομα, αλλά και το πρόσωπό της φιγουράρουν σε νέα διαφημιστική καμπάνια γνωστής εταιρείας καλλυντικών, μιας και η Blake Lively αποκαλύφθηκε ότι είναι η νέα μούσα της L' Oreal Paris.

Στις δύο φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν από την εκστρατεία είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι η Blake «γιατί το αξίζει».



Σε ασπρόμαυρο φόντο, το 26χρον πρώην Gossip Girl δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Με μάτια τονισμένα με smokey make- up και μαλλιά που κυματίζουν, η Lively παραδέχεται ότι είναι ένα από τα κορίτσια που μεγάλωσαν «με το μήνυμα της L'Oréal ‘γιατί σου αξίζει’. Πόσο σημαντικό να το πιστεύει κάθε γυναίκα… για αυτό είμαι τόσο περήφανη που είμαι μια γυναίκα της L' Oreal Paris».
Η Blake, που παντρεύτηκε τον Ryan Reynolds, το 2012 και ολοκλήρωσε και τα γυρίσματα του Gossip Girl την ίδια χρονιά, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει διαφημίσεις και άλλων προϊόντων της εν λόγω εταιρείας: προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης μαλλιών και βαφές μαλλιών θα γίνουν συνώνυμα με το όνομά της.



«Είμαι ενθουσιασμένη και είναι μεγάλη μου τιμή να είμαι και εγώ μία από τις απίστευτες γυναίκες που εκπροσωπούν τη L' Oreal Paris », σχολίασε για το νέο της ρόλο.



Είναι το τελευταίο γυναικείο όνομα που προστέθηκε στη… λίστα της L' Oreal Paris, ακολουθώντας ονόματα, όπως αυτό της Eva Longoria, της Scarlett Johansson, της Jennifer Lopez και της Beyonce – κάνοντας όλους να σκεφτούν ότι τελικά η εταιρεία ξέρει να επιλέγει τις πιο όμορφες γυναίκες και έχει γούστο!



Δεν είναι η πρώτη φορά, μάλιστα, που η ξανθιά ηθοποιός έχει επιλεγεί για να εκπροσωπήσει ένα μεγάλο brand, μιας και της έχουν εμπιστευτεί προϊόντα τους οι οίκοι Chanel και Gucci.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...