Βίντεο: Οι βωμολοχίες της Gwyneth Paltrow-«Γα...σε ό,τι λέει ο καθένας! Δεν έχει σημασία τι πιστεύει»

Τα «γαλλικά» της βραβευμένης με Όσκαρ ηθοποιού σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Red»
Μπορεί να είναι σέξι και ταλαντούχα, αλλά έχει και ένα στόμα που όταν το ανοίξει, μένεις άφωνος...

Ο λόγος για την ηθοποιό Gwyneth Paltrow, η οποία μίλησε στο περιοδικό «Red».


«Γα...σε ό,τι λέει ο καθένας! Δεν έχει σημασία τι πιστεύει», είπε αρχικά η 44χρονη για το πώς συνδυάζει καριέρα και οικογένεια, ενώ στη συνέχεια ανέφερε:

«Δεν έχει σημασία τι πιστεύουν όλοι οι άλλοι. Με κάνει να θυμώνω. Προσωπικά πιστεύω ότι η ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και την οικογένεια για κάθε γυναίκα θα έπρεπε να είναι ακριβώς όπως εκείνη τη νιώθει σωστή. Και δεν μπορεί κανείς άλλος να βάλει πρόγραμμα και κανείς δεν μπορεί να της πει πόσες ώρες θα αφιερώσει στα παιδιά ή τη δουλειά της».

Στη συνέχεια μίλησε για τα παιδιά της, υπογραμμίζοντας: «Όταν είμαι μαζί με τα παιδιά, τους δίνω όλα όσα έχω. Και όταν δεν είμαι, δίνω τα πάντα σε αυτό με το οποίο ασχολούμαι. Και εκεί ακριβώς βρίσκεται η ισορροπία μου... Δεν έχει σημασία τι σκέφτεται ο καθένας. Σημασία έχει εσύ τι πιστεύεις για τον εαυτό σου. Και τι πιστεύουν τα παιδιά σου»

Τέλος η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός σημείωσε: «αν κάποιος ζητήσει τη συμβουλή μου, θα του πω “κάνε αυτό που είναι σωστό για εσένα και χέστηκες για ό,τι πιστεύει ο καθένας!».

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...