Katy Perry: «Θα έλεγα ναι σε ένα ραντεβού με τη Scarlett Johansson»

Η 29χρονη Perry, η οποία στο παρελθόν έχει ερμηνεύσει τη γνωστή επιτυχία «I Kissed a Girl», στην ίδια συνέντευξη, προχώρησε ακόμα πιο πέρα στις αποκαλύψεις λέγοντας ότι αν της ζητούσε η Scarlett Johansson να βγουν ραντεβού, θα εγκατέλειπε τον φίλο της και θα έβγαινε μαζί της

Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της αποκάλυψε η τραγουδίστρια Katy Perry σε πρόσφατη συνέντευξή της στο γαλλικό περιοδικό «Entrevue», στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ είπε ότι σε ηλικία 15 χρόνων ήταν ερωτευμένη με μια φίλη της: «Όταν ήμουν 15, ερωτεύτηκα μια καλή μου φίλη. Ηταν πολύ όμορφη και ήθελα να της μοιάσω. Είχε μεγάλη επίδραση στη ζωή μου αλλά ποτέ δεν της είπα πώς ένιωθα».

Η 29χρονη Perry, η οποία στο παρελθόν έχει ερμηνεύσει τη γνωστή επιτυχία «I Kissed a Girl», στην ίδια συνέντευξη, προχώρησε ακόμα πιο πέρα στις αποκαλύψεις λέγοντας ότι αν της ζητούσε η Scarlett Johansson να βγουν ραντεβού, θα εγκατέλειπε τον φίλο της και θα έβγαινε μαζί της:

« Εχω πει στον John Mayer ότι αν η Scarlett Johansson μου ζητούσε να βγούμε ραντεβού, θα έβγαινα μαζί της. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Η γυναικεία ομορφιά μπορεί να έχει απίστευτη δύναμη. Πραγματικά έχω εμμονή με τη γυναικεία ομορφιά αλλά και με την κομψότητα που μπορεί να έχει μια γυναίκα. Μου αρέσει το παράδοξο του να είναι κάποιος ταυτόχρονα αθώος και σέξι».
PΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...