Teen Vogue Selena Gomez: «Είμαι από το Νότο και μου αρέσει το junk food»

«Μου αρέσει πολύ το junk food. Είμαι από το Νότο και λατρεύω το μεξικάνικο φαγητό, τα μακαρόνια και τα τηγανητά»
Στο εξώφυλλο του νεανικού περιοδικού «Teen Vogue» της αμερικανικής έκδοσης φιλοξενείται η 21χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιός Selena Gomez, η οποία δηλώνει τη μεγάλη της αδυναμία στο.junk food:




«Μου αρέσει πολύ το junk food. Είμαι από το Νότο και λατρεύω το μεξικάνικο φαγητό, τα μακαρόνια και τα τηγανητά. Προσπαθώ πολλές φορές να βάζω στον οργανισμό μου πράγματα που είναι υγιεινά αλλά δεν τα καταφέρνω. Και δεν μου αρέσει καθόλου να γυμνάζομαι. Ποτέ δεν μου άρεσε.

Βέβαια πρέπει να είμαι γυμνασμένη και με ενέργεια στα σόου μου. Εχω 13 χορογραφίες και το κάθε σόου μου διαρκεί 90 λεπτά. Αυτή φαντάζομαι ότι είναι και η γυμναστική μου».








pηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...