H Miley Cyrus μιλάει για τον χωρισμό της από τον Liam Hemsworth

Η Miley Cyrus, που ψηφίστηκε ως η «καλύτερη καλλιτέχνις» για το 2013 από το δορυφορικό τηλεοπτικό κανάλι MTV αποφάσισε να μίλησε για τον χωρισμό της από τον αρραβωνιαστικό της Liam Hemsworth.

Η Miley Cyrus, αποφάσισε να αναφερθεί στον χωρισμό της από τον αρραβωνιαστικό της Liam Hemsworth -είναι από τις σπάνιες φορές που το κάνει- τον οποίο γνώρισε στα γυρίσματα της ταινίας The Last Song τον Ιούνιο του 2009.Η Miley Cyrus, που ψηφίστηκε ως η «καλύτερη καλλιτέχνις» για το 2013 από το δορυφορικό τηλεοπτικό κανάλι MTV είπε: «Ήμουν τόσο φοβισμένη να μείνω μόνη μου. Αυτή τη χρονιά όμως κατέκτησα τον συγκεκριμένο φόβο και νιώθω πραγματικά πολύ χαρούμενη γι’ αυτή τη μετάβαση. Από εδώ και στο εξής δε θέλω να έχω ποτέ ξανά ανάγκη κάποιον. Να αισθάνομαι ότι χωρίς αυτόν δεν μπορώ στιγμή να είμαι αυτό που είμαι, δηλαδή ο εαυτός μου».

Όσον αφορά στον αρραβώνα της, η ίδια δήλωσε: «Δε νομίζω ότι είχα συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να είσαι 19 χρονών και να αρραβωνιάζεσαι. Σίγουρα όμως δεν θα άλλαζα το γεγονός ότι το έκανα. Είχε πολύ μεγάλη πλάκα να φοράς αυτό το μεγάλο διαμάντι στο δάχτυλό σου για τόσα χρόνια».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...