Beyonce: «Ήθελα να σας δείξω το σώμα μου!»Θέλησε να δώσει ένα μήνυμα στις γυναίκες που γέννησαν πρόσφατα

Η ποπ σταρ εξηγεί τον λόγο που «γδύνεται» στα νέα της video clips
Τον λόγο που «γδύνεται» στα νέα της video clips αποκάλυψε η Beyonce, μιλώντας σε ντοκιμαντέρ που αφορά τo νέο visual άλμπουμ της. «Ήθελα να σας δείξω το σώμα μου!» είπε η ποπ σταρ που εξήγησε ότι με αυτόν τον τρόπο θέλησε
να δώσει κουράγιο στις γυναίκες που γέννησαν πρόσφατα και να τις κάνει να πιστέψουν ότι μπορεί να επανακτήσουν τη σιλουέτα τους.

Τρανό παράδειγμα η ίδια, που κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της πήρε 30 ολόκληρα κιλά. Όπως αποκάλυψε, όταν το 2011 έφερε στον κόσμο την κόρη της Blue Ivy, ζύγιζε 88 κιλά τα οποία κατάφερε να χάσει, μετά από πολύ προσπάθεια . «Έχασα 30 κιλά. Δούλεψα πολύ σκληρά για να αποκτήσω ξανά τη σιλουέτα μου. Ήθελα να σας δείξω το σώμα μου. Να σας δείξω ότι όταν έχεις παιδί και γυμναστείς πολύ μπορείς να αποκτήσεις ξανά το σώμα σου!» είπε η Beyonce και συνέχισε: «Γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλές γυναίκες που αισθάνονται το ίδιο μετά τη γέννα. Μπορείς να έχεις παιδί και να διασκεδάζεις και να είσαι sexy, να κάνεις τα όνειρά σου και να ζεις τη ζωή σου».

Αν και εμφανίζεται ιδιαίτερα αποκαλυπτική στα περισσότερα από τα νέα της video clips, ωστόσο εκείνο που έχει προκαλέσει τις περισσότερες αντιδράσεις είναι το clip του «Partition» στο οποίο η 32 χρονη Beyonce εχει τον ρόλο μίας στριπτιζέζ σε στριπ club. Τα πρώτα αρνητικά σχόλια εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που χαρακτηρίσαν «πρόστυχη» και «σιχαμερή» την Beyonce ενώ γονείς και ακτιβιστές έκαναν έκκληση στο iTunes, να αποσύρει το άλμπουμ «Beyonce» λόγω του «ακατάλληλου περιεχομένου του» όπως είπαν. «Δεν νιώθω καμία ντροπή με το να είμαι sexy. Δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να κρύψω αυτήν την πλευρά του εαυτού μου γιατί πιστεύω ότι η σεξουαλικότητα είναι μία δύναμη που όλοι έχουμε» είπε η Βeyonce στη συνέντευξη της.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...