Δέσποινα Βανδή: «Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσα όμορφα λόγια που μου γράφετε!!!»

Δέσποινα Βανδή: «Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσα όμορφα λόγια που μου γράφετε!!!»Το ευχαριστώ της τραγουδίστριας μετά την πρεμιέρα του «The Voice»
Λίγες ώρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του νέου ριάλιτι του ΑΝΤ1, «The Voice», που έκανε τα μηχανάκια της AGB να «χτυπήσουν» κόκκινο, μία εκ των διασήμων της κριτικής επιτροπής, η Δέσποινα Βανδή έστειλε το δικό της ευχαριστήριο μήνυμα μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook.


Λίγο τα μηνύματα για συγχαρητήρια και ευχές που δέχτηκε από τους θαυμαστές, λίγο και η θερμή υποδοχή που επιφύλαξε το τηλεοπτικό κοινό στο σόου, έκαναν την τραγουδίστρια να γράψει στη προσωπική της σελίδα στα social media: «Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσα όμορφα λόγια που μου γράφετε!!! Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά της παραγωγής για την πολύτιμη βοήθεια τους καθώς επίσης τους αγαπημένους μου Αντώνη, Μιχάλη και Μελίνα! Παιδιά τι ωραία περνάω μαζί σας!!!».ΠΗΓΗ
 Δέσποινα Βανδή: «Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσα όμορφα λόγια που μου γράφετε!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...