Η Coca Cola προσέφερε 84,6 εκατ. ευρώ για να μπει το όνομά της μαζί με του γηπέδου της Ρεάλ - «Δεν οραματιζόμαστε ως όνομα για το γήπεδό μας το «Santiago Bernabeu Coca-Cola» αναφέρουν πηγές της ομάδας
Η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης αναζητά χορηγό για να συγκεντρώσει ένα μέρος από τα 400 εκατ. ευρώ που χρειάζονται για την ανακατασκευή της έδρας της με τις Fly Emirates, Microsoft και Coca Cola να είναι κάποιοι από τους υποψήφιους «νονούς» του νέου γηπέδου.
Την Παρασκευή η Ρεάλ Μαδρίτης θα παρουσιάσει το projet της ανακατασκευής με την Coca Cola να μην συμμετέχει στη διαδικασία συνεργασίας, μετά το όχι από τη Βασίλισσα.
«Η σχέση ανάμεσα σε Ρεαλ και Coca Cola είναι πολύ καλές, η Coca Cola είναι από τους επίσημους χορηγούς του συλλόγου, όμως προς το παρόν δεν οραματιζόμαστε ως όνομα για το γήπεδό μας το ‘Santiago Bernabeu Coca-Cola’», αναφέρεται από πηγές μέσα από την ομάδα της Μαδρίτης.
Το πιθανότερο σενάριο είναι να δοθεί το πράσινο φως για τη συνεργασία
της Ρεάλ Μαδρίτης με την Microsoft με την οποία οι διαπραγματεύσεις
λέγεται πως βρίσκονται σε πάρα πολύ καλό δρόμο.
Μάλιστα, το όλο project θα έχει εκτός των άλλων ως στόχο την
κοινωνική προσφορά με στόχο τη βοήθεια προς τα παιδιά της Λατινικής
Αμερικής μέσω των σπορ και της τεχνολογίας.
Τώρα σχετικά με το νέο γήπεδο, δεν αναμένεται να κατασκευαστούν 7.000
νέες θέσεις μετά το όχι του Δήμου όμως θα κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο
και ξενοδοχείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου