Στην Αθήνα ο περήφανος... Νέλσον Βαλντέζ (pics)

Επί ελληνικού εδάφους «πάτησε» στις 12:50π.μ. ο Νέλσον Βαλντέζ, ο οποίος στο αεροδρόμιο φόρεσε κασκόλ του Ολυμπιακού και φάνηκε στην έκφραση του προσώπου του η σιγουριά υλοποίησης της μεταγραφής.

Τα «ερυθρόλευκα», λοιπόν, προβάρει ο Παραγουανός άσος, ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην Αλ Τζαζίρα.
Ο Βαλντέζ έφθασε στην Αθήνα λίγο μετά τα μεσάνυχτα για να συναντηθεί την Πέμπτη (30/1) με τη διοίκηση του Ολυμπιακού και να κλείσει η μεταγραφή.
Ο Βαλντέζ συνιστά επιλογή Μίτσελ… Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ισπανός τεχνικός επέμεινε στην απόκτηση του Λατινοαμερικάνου άσου αντί του Μπερμπάτοφ που ήταν ο «έτερος» παίκτης που εξέταζαν οι Πειραιώτες για τη θέση του Μήτρογλου.
«Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα με σπουδαία παράδοση σε τίτλους και στην Ευρώπη, είμαι πολύ περήφανος που είμαι στην Ελλάδα, είμαι πολύ χαρούμενος που έχω τραβήξει το ενδιαφέρον μίας τέτοιας ομάδας», ήταν τα πρώτα λόγια του Βαλντέζ στο «Ελεύθεριος Βενιζέλος».
«Παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Ολυμπιακό και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να έρθω πλέον εδώ, είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ελπίζω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να παραμείνω εδώ», κατέληξε ο Παραγουανός άσος.
Ο 30χρονος φορ έχει σπουδαίο βιογραφικό, καθώς έχει φορέσει τις φανέλες των Βέρντερ Βρέμης (113 συμμ., 30 γκολ και 14 ασίστ), Μπορούσια Ντόρτμουντ (126 συμμ., 18 γκολ και 20 ασίστ), στην Γερμανία, Χέρκουλες (25 συμμ., οκτώ γκολ και 3 ασίτ), Βαλένθια (40 συμμ., εννέα γκολ) στην Ισπανία, Ρουμπίν Καζάν (31 συμ., επτά γκολ) στην Ρωσία, ενώ τελευταία του ομάδα ήταν η Αλ Τζαζίρα (8 συμμ. δύο γκολ).
Παράλληλα, είναι διεθνής με την εθνική ομάδα της Παραγουάης από το 2004, στην οποία μετρά 66 εμφανίσεις και 12 γκολ.
Από κει και πέρα, εξέλιξη αναμένεται να υπάρξει και στο θέμα του αντί-Βάις. Τρέχο και Πέρες είναι σε πρώτο πλάνο και ο Ολυμπιακός θα επιδιώξει εντός των επόμενων ωρών να πάρει έναν εκ των δυο ποδοσφαιριστών, προκειμένου να καλυφθεί το κενό του Σλοβάκου που μετακόμισε την Κυριακή (27/1) στο Κατάρ.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...