Μετά το Facebook, θα είναι η μεγαλύτερη IPO νέας τεχνολογίας στη Wall Street .
Αυτή τη φορά, όμως, θα έρθει από την Κίνα.
Η κινεζική Alibaba, η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου με 45% μερίδιο αγοράς στην Κίνα, αποφάσισε να μπει στο χρηματιστήριο και διάλεξε αυτό των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι διαδικασίες ξεκίνησαν, αν και οι αναλυτές σημειώνουν ότι δεν είναι η καλύτερη στιγμή για την εταιρεία.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Alibaba είναι ότι δεν προηγείται στις αγορές μέσω κινητών. Οι εταιρείες, με τις οποίες συνεργάζεται, όπως η LINE, δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν εκεί. Πρέπει να βρει μία καλή λύση για αυτό το πρόβλημα.» σημειώνει ο Ζανγκ Τσενχάο.
Η Alibaba ξεκίνησε ως startup, πριν 15 χρόνια, στο διαμέρισμα ενός καθηγητή αγγλικών. Τώρα έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο, 20.000 υπαλλήλους και διακινεί περισσότερα προϊόντα από EBay Inc και Amazon.com. μαζί.
Η αξία της υπολογίζεται σε 140 δισεκατομμύρια δολάρια.
Παρόλα αυτά, το μερίδιο αγοράς της έπεσε το 2013, την ώρα που όλων των ανταγωνιστών της αυξήθηκε.
Η αγορά διαδικτυακών πωλήσεων στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει τα 300 δισεκατομμύρια δολάρια, τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Αυτή τη φορά, όμως, θα έρθει από την Κίνα.
Η κινεζική Alibaba, η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου με 45% μερίδιο αγοράς στην Κίνα, αποφάσισε να μπει στο χρηματιστήριο και διάλεξε αυτό των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι διαδικασίες ξεκίνησαν, αν και οι αναλυτές σημειώνουν ότι δεν είναι η καλύτερη στιγμή για την εταιρεία.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Alibaba είναι ότι δεν προηγείται στις αγορές μέσω κινητών. Οι εταιρείες, με τις οποίες συνεργάζεται, όπως η LINE, δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν εκεί. Πρέπει να βρει μία καλή λύση για αυτό το πρόβλημα.» σημειώνει ο Ζανγκ Τσενχάο.
Η Alibaba ξεκίνησε ως startup, πριν 15 χρόνια, στο διαμέρισμα ενός καθηγητή αγγλικών. Τώρα έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο, 20.000 υπαλλήλους και διακινεί περισσότερα προϊόντα από EBay Inc και Amazon.com. μαζί.
Η αξία της υπολογίζεται σε 140 δισεκατομμύρια δολάρια.
Παρόλα αυτά, το μερίδιο αγοράς της έπεσε το 2013, την ώρα που όλων των ανταγωνιστών της αυξήθηκε.
Η αγορά διαδικτυακών πωλήσεων στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει τα 300 δισεκατομμύρια δολάρια, τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου