Σάντος σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό τις Κολομβίας: «Δεν θα νικήσετε την Ελλάδα»

Σίγουρος και... ατρόμητος ο ομοσπονδιακός τεχνικός Ο τεχνικός της Εθνικής μας ομάδας σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό της Κολομβίας απάντησε σε πολλές ερωτήσεις για το παιχνίδι του ομίλου του Μουντιάλ και δεν δίστασε στο τέλος της να στείλει και ένα ξεκάθαρο μήνυμα…
«Δεν θα μας νικήσετε», ήταν η απάντηση του ομοσπονδιακού μας τεχνικού. Αναλυτικά οι δηλώσεις του ομοσπονδιακού τεχνικού μας: Για τον τρόπο παιχνιδιού της Εθνικής: «Λέτε ότι η Ελλάδα παίζει αμυντικά. Μην ξεχνάτε ότι μ' αυτό τον τρόπο πήραν ένα Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Εγώ έχω προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια να αλλάξω λίγο τρόπο και είναι γεγονός ότι έχει αλλάξει και η ομάδα παίζει πιο επιθετικά. Αλλά είμαι ομοσπονδιακός προπονητής και κάνω λίγες προπονήσεις πριν τους αγώνες οπότε δεν μπορούν να αλλάξουν και όλα. Στην καριέρα μου έχω προπονήσει ομάδες που παίζουν επιθετικό ποδόσφαιρο. Έχω προπονήσει τους τρεις μεγάλους της Πορτογαλίας, την Πόρτο, την Μπενφίκα και την Σπόρτινγκ, ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό. Και για να κάνεις πρωταθλητισμό δεν μπορείς να παίζεις αμυντικά. Έχω προσπαθήσει να αλλάξω τον τρόπο που παίζει η Εθνική ομάδα και δείτε τα 8-10 τελευταία παιχνίδια, νομίζω έχει αλλάξει κάπως» επεσήμανε αρχικά. Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...