Βασιλική Τρουφάκου: «Είχα μεγάλη τύχη που βρέθηκα να είμαι στο "Παρτάλι"»

«Δεν ήξερα ότι ήταν κάτι τόσο καλό!», είπε η 27χρονη ηθοποιός Για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην πολύ πετυχημένη σειρά «Κάτω Παρτάλι»,
τη συνεργασία με τους υπόλοιπους ηθοποιούς του cast, αλλά και για την προσωπική της ζωή μίλησε η Βασιλική Τρουφάκου στην πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη το πρωί της Πέμπτης.


«Είχα μεγάλη τύχη που βρέθηκα να είμαι στο "Παρτάλι", ήταν κάτι που ήρθε μέσα στην πορεία μου. Και δεν ήξερα, αυτό ήταν το πιο ωραίο. Δεν ήξερα ότι ήταν κάτι τόσο καλό!», εξομολογήθηκε η «Μυρτώ» της σειράς στο «Πρωινό mou».
 Αν και η ηθοποιός δεν ήθελε καθόλου να μιλήσει για τα προσωπικά της, ο Πέτρος Κωστόπουλος θέλησε να επιμείνει και της είπε ότι τα ζώδια και η Βίκυ Παγιατάκη λένε ότι οι δίδυμοι θέλουν τους άγριους άνδρες... Εκείνη τότε απάντησε:
«Η Βίκυ είπε ότι ενδεχομένως μπορεί να μου αρέσουν οι πιο δυναμικοί άνδρες και μετά να γίνουν λίγο πιο ήρεμοι μαζί μου!» Ακόμα είπε ότι δεν της αρέσουν οι «γλυκούληδες» και στη συνέχει μίλησε για μια μεγάλη σχέση που είχε και πως εκείνος «ήταν πιο ήρεμος άνθρωπος.
 Ήταν δίπλα μου υποστηρικτικός. Λιγότερο νευρικός και ανήσυχος». Μίλησε ακόμα για την οικογένειά της: ο μπαμπάς της ήταν χημικός και η μαμά της μαθηματικός και εκείνη από μικρή κρατούσε μια βούρτσα και χόρευε στον καθρέφτη!
Τέλος, η 27χρονη ηθοποιός παραδέχτηκε πως μένει μόνη της αλλά δεν κάνει καμία δουλειά του σπιτιού!


 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...