Ερωτική φαντασίωση για το μεγαλύτερο μέρος του ανδρικού πληθυσμού, η
Κάμερον Ντίαζ είναι εντελώς απελευθερωμένη από ταμπού και συμπλέγματα.
Αυτοσαρκάζεται επίμονα και αδιαφορεί αν θα προκαλέσει αφήνοντας υπόνοιες
περί ομοφυλοφιλίας
Κατά διαστήματα οι δηλώσεις της ξαφνιάζουν, με
αποκορύφωμα την πρόσφατη αναφορά της στην έλξη που μπορεί να νιώσει μια
γυναίκα για μια άλλη γυναίκα. Με αφορμή τις νέες της ταινίες (Η «Αλλη Γυναίκα» και «Sex Tape»), η Κάμερον Ντίαζ, μια σταρ που εδώ και περίπου δύο δεκαετίες θεωρείται μία από τις πιο σέξι γυναίκες του κόσμου, μιλά αποκλειστικά στο «thema people» για τα γυναικεία λάθη και πάθη, αλλά και τη σημασία της εκδίκησης όσων έχουν απατηθεί. Η εκρηκτική Κάμερον Ντίαζ ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο και κυριολεκτικά από μια ευτυχή σύμπτωση βρέθηκε να πρωταγωνιστεί στη «Μάσκα». Στο πλευρό της ήταν ο, έως τότε επίσης άσημος, Τζιμ Κάρεϊ. Η εκπληκτική επιτυχία της «Μάσκας» ήταν το εφαλτήριο για την καθιέρωση που χρειαζόταν «το κορίτσι με το τεράστιο χαμόγελο». Ως γνωστόν, η Κάμερον Ντίαζ συναγωνίζεται μόνο με την Τζούλια Ρόμπερτς ως προς το ποια από τις δύο χαμογελά πλατύτερα και πιο πειστικά. Οι δυο τους μάλιστα είχαν την ευκαιρία να λύσουν τις «χαμογελαστές» διαφορές τους όταν κλήθηκαν να μοιραστούν το ίδιο πλατό στον εισπρακτικό θρίαμβο «Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου».
Για την Κάμερον ακολούθησαν πολλές εμπορικές ταινίες, οι οποίες την ανέδειξαν σε μία από τις πλέον περιζήτητες χολιγουντιανές σταρ. Η αμοιβή της άγγιξε τα 20 εκατ. δολάρια για κάθε φιλμ, ενώ οι εταιρείες παραγωγής κέρδιζαν τα οκταπλάσια -τουλάχιστον- για κάθε δολάριο που της κατέβαλλαν ως αμοιβή. Μολονότι στην πορεία της καριέρας της οι επιλογές της κινήθηκαν σε πιο σοβαρά μονοπάτια, η ίδια ποτέ δεν εγκατέλειψε αυτό που μοιάζει με φυσικό της χώρο, δηλαδή την κωμωδία. Η «Αλλη Γυναίκα», παρά τα κλισέ που αναπόφευκτα περιέχει εφόσον πρόκειται για ένα ανάλαφρο φιλμ που προορίζεται για «μαζική κατανάλωση», είναι ξεκαρδιστική σε ορισμένες στιγμές της, κυρίως χάρη στο εξωφρενικό κέφι των πρωταγωνιστριών - και ιδιαίτερα, βέβαια, της Κάμερον Ντίαζ. Βλέποντάς την να πλησιάζει στο σημείο της συνάντησης για τη συνέντευξη, κάθε άνδρας δεν μπορεί παρά να βλέπει ολόκληρη τη ζωή του σαν ταινία εφόσον βρίσκεται ένα βήμα από την ώρα της κρίσης, δηλαδή απέναντι στην Κάμερον Ντίαζ αυτοπροσώπως. Στην πραγματικότητα είναι πολύ ψηλή, αδύνατη, λίγο σπασμένη στο πρόσωπο, αλλά πάντα γελαστή. Μαζί με τις συμπρωταγωνίστριές της συζητούσαν για τα ρούχα που φορούσαν, χαριεντίζονταν και αντάλλασσαν πειράγματα δίνοντας την εντύπωση ότι είναι μια εντελώς αθώα γυναικοπαρέα. Σίγουρα, η ταινία «Αλλη Γυναίκα» είναι μια κωμωδία που προκαλεί αβίαστα το χαχανητό - είναι κάτι σαν μια «ένοχη απόλαυση» για ένα κοινό που αποφεύγει τις φάρσες, τα γκαγκ και το λεγόμενο «εύκολο γέλιο» τύπου σλάπστικ. Η Κάμερον Ντίαζ δεν έχει κανένα πρόβλημα με όλα αυτά - αρκεί να είσαι ειλικρινής μαζί της. Αυτό είναι και το μόνο που απαιτεί.
- Η «Αλλη Γυναίκα» είναι πραγματικά μια ξεκαρδιστική ταινία - είναι πολύ αστείο όταν γυναίκες γελοιοποιούνται, χωρίς όμως να χάνουν τον ερωτισμό και τη θηλυκότητά τους. Πόσο δύσκολο ήταν για σας να παραμείνετε σέξι αλλά να είστε και αστεία;
Μου αρέσει να είμαι σέξι και να βρίσκομαι ανάμεσα σε σέξι γυναίκες όπως οι συμπρωταγωνίστριές μου. Ευχαριστώ για το σχόλιο και θα συμφωνήσω στο ότι μια γυναίκα μπορεί να είναι σέξι ακόμα και αν διακωμωδεί τον εαυτό της. Τώρα πώς το καταφέραμε αυτό στο Η «Αλλη Γυναίκα» δεν ξέρω, ήμασταν ο εαυτός μας. Το δύσκολο είναι να έχεις τρεις γυναίκες που είναι ατρόμητες και πρόθυμες να κάνουν τις ηλίθιες, αλλά παράλληλα να είναι γυναίκες, με πολλές διαφορές μεταξύ τους και να απολαμβάνουν όλες αυτές τις πτυχές τους. Το να μπορείς να σπας πλάκα με τον εαυτό σου όταν γελοιοποιείται είναι άκρως ερωτικό.
- Η «Αλλη Γυναίκα» θυμίζει αρκετά τις κωμωδίες της δεκαετίας του ’80 και του ’90, τότε που ντίβες όπως η Μπέτι Μίντλερ ή η Λίλι Τόμλιν τσαλάκωναν ανελέητα την εικόνα τους για να προκαλέσουν γέλιο. Συμφωνείτε;
Εμένα πάλι μου θύμισε ταινίες από ακόμη πιο παλιές περιόδους, τις κλασικές κωμωδίες του αμερικανικού κινηματογράφου, τότε που ένα στραβοπάτημα ή μια λάθος επιλογή θα τις έκανε να γελοιοποιηθούν. Οταν διάβασα το σενάριο έμεινα με την αίσθηση ότι τους ρόλους θα μπορούσαν να υποδυθούν η Λουσίλ Μπολ ή η Ντόρις Ντέι. Είμαι πολύ χαρούμενη που ένας τέτοιος ρόλος έπεσε στα χέρια μου.
- Στην ταινία «Το κλαμπ των χωρισμένων γυναικών» η Ιβάνα Τραμπ καταλήγει στην ατάκα «μην τα παίρνετε στο κρανίο, πάρτε τους τα σώβρακα». Υποστηρίζετε αυτή τη θεωρία ή σας αρέσει να ζείτε το δράμα σας αλά Εντίθ Πιαφ;
Δεν θα πήγαινα στο ένα άκρο ή στο άλλο, είμαι κάπου στη μέση. Η εκδίκηση είναι όντως ένα νόστιμο πιάτο που τρώγεται κρύο. Ομως και το δράμα είναι αναγκαίο στη ζωή μας.
- Τι νομίζετε ότι ωθεί τους άντρες στην απιστία; Είναι κάτι στα γονίδιά τους ή κάτι άλλο;
Λένε ότι οι άντρες απατούν από ανασφάλεια, αλλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω τόσο εύκολα μια πράξη που δεν γίνεται τυχαία. Κυκλοφορεί η άποψη ότι οι άντρες απατούν περισσότερο από τις γυναίκες, αλλά πιστεύω ότι απλώς οι γυναίκες ξέρουν να το κρύβουν καλύτερα. Οι γυναίκες είμαστε συγκαταβατικές στον έρωτα. Από την άλλη, όταν απατήσουμε, ξέρουμε να ξεφεύγουμε πιο εύκολα λόγω έμφυτης πολυπραγμοσύνης. Μπορούμε επίσης να επιτυγχάνουμε πολλά πράγματα την ίδια στιγμή - τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση αυτό ισχύει.
- Σε ποιο σφάλμα πέφτουν συνήθως οι γυναίκες όταν ερωτεύονται;
Φοβούνται την προδοσία τόσο πολύ που δεν απολαμβάνουν τον έρωτα. Λένε «θα με απατήσει» ή «με απάτησε» κ.λπ. Οι γυναίκες οφείλουμε να έχουμε αυτοεκτίμηση. Πώς θέλουμε να προσελκύσουμε άντρες που θα είναι άξιοι αυτού που ζητάμε όταν εμείς δεν είμαστε βέβαιες για τη δική μας αξία;
- Μοιάζει δύσκολο το να παραμείνει ένα ζευγάρι ερωτευμένο, ιδιαίτερα όταν βρίσκεται για πολλά χρόνια σε μια σχέση. Ποιο είναι το μυστικό μιας ευτυχισμένης πολύχρονης σχέσης;
Αυτό διερευνά η «Αλλη Γυναίκα» και η δυναμική της κρύβεται στο ότι δεν δίνει απαντήσεις, αλλά αν είσαι γυναίκα σε βάζει να σκεφτείς τι θα έκανες στη θέση μιας απατημένης και, αν είσαι άντρας, να δεις τι μπορεί να κάνει μια γυναίκα για να εκδικηθεί όταν νιώσει προδομένη. Κατά τη διάρκεια της ταινίας καταλαβαίνεις ότι κάποιες σχέσεις δεν μπορούν να έχουν διάρκεια χρόνου. Ακόμα και αν ο κεντρικός χαρακτήρας δεν απατούσε τη σύζυγο και δύο ερωμένες, δεν είναι σίγουρο ότι ο γάμος του θα πήγαινε καλά. Τα πάντα είναι θέμα ισορροπιών. Στις σχέσεις που πάνε καλά τα ζευγάρια απλώς μαθαίνουν να κρατάνε τις ισορροπίες. Είναι μια μακρά διαδικασία που κρατάει καιρό και το αποτέλεσμά της πάντα παραμένει αβέβαιο. Είναι όπως η ζωή, δεν είναι ποτέ ένα μόνο πράγμα, αλλάζει και εξελίσσεται συνεχώς.
- Τι εννοούσατε όταν σε μια πρόσφατη συνέντευξή σας είπατε ότι «κάθε γυναίκα έχει ερωτευτεί έστω μια φορά στη ζωή της κάποια άλλη γυναίκα»;
Δεν είπα ακριβώς αυτό. Είπα ότι όλες οι γυναίκες μπορούν να εκτιμήσουν τη σεξουαλικότητα μιας άλλης γυναίκας ή την ελκυστικότητά της. Ολες οι γυναίκες μπορούν να εκτιμήσουν την ομορφιά μιας άλλης γυναίκας. Αυτό είναι που αγχώνει τους ανθρώπους, να παραδεχτούν ότι κάποιος ή κάποια μπορεί να στείλει ερωτικά σήματα και αυτά να έχουν παραλήπτη ακόμα και άτομο του ίδιου φύλου.
- Οι συμπρωταγωνίστριές σας στην «Αλλη Γυναίκα» εκπέμπουν τέτοιου είδους ερωτισμό;
Η Λέσλι Μαν μπορεί να σε κάνει να κατουρηθείς πάνω σου. Είναι πολύ αστεία, ίσως γιατί παίρνει πολύ στα σοβαρά την κωμωδία. Αυτές οι μεταβάσεις από το σοβαρό στο αστείο την κάνουν εκλεπτυσμένη και ερωτική. Οσο για την Κέιτ Απτον, τι να πω; Οποια γυναίκα τη δει δίπλα στον άντρα της είναι βέβαιο ότι θα φοβάται πως από μέρα σε μέρα θα της έρθει το διαζύγιο και μάλιστα μέσω ταχυδρομείου.
- Πιστεύετε ότι βγαίνει ηθικό δίδαγμα για τις σχέσεις μέσα από την ταινία;
Μη μισείς ποτέ μια γυναίκα επειδή απλώς είναι πολύ όμορφη. Δεν μπορείς να γνωρίζεις αν και αυτή έχει πέσει θύμα ενός άντρα που την έχει καταστρέψει. Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να πω ότι μισώ κάποια γυναίκα επειδή απλώς είναι όμορφη. Απεναντίας, θαυμάζω την απαστράπτουσα ομορφιά. Οσες μισούν ή φθονούν απλώς δεν έχουν βρει τη δική τους ομορφιά.
- Εχετε επισκεφτεί την Ελλάδα;
Οχι. Η Λέσλι Μαν όμως μας έλεγε για ένα ταξίδι που είχε κάνει στην Κρήτη με την αδελφή της. Είχε πάει σε ένα μέρος με σπηλιές που είχαν σκάψει στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, νομίζω. Ξέρω ότι ο Κατ Στίβενς έμενε εκεί τη δεκαετία του ’70. Δεν θυμάμαι πώς το έλεγαν το συγκεκριμένο σημείο, αλλά η Λέσλι μας είπε ότι τότε έκανε για πρώτη φορά στη ζωή της γυμνόστηθη μπάνιο στη θάλασσα και το είχε βρει συναρπαστικό. Μας είπε ότι οι Ελληνίδες είχαν φρικάρει που τις έβλεπαν με τα στήθη έξω. Είχε πολλή πλάκα.
- Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα πράγματα και για τη νέα κωμωδία σας που θα βγει το καλοκαίρι με τίτλο «Sex Tape»;
Και αυτή η ταινία έχει πολλή πλάκα. Η ιστορία έχει να κάνει με ένα ζευγάρι που βρίσκεται σε σχέση η οποία περνάει κρίση. Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν ένα σεξ βίντεο για να την αναζωογονήσουν. Το βίντεο όντως θα τους βοηθήσει να βρουν ξανά τη φλόγα που έχουν χάσει, αλλά ένα μικρό τεχνικό λάθος θα τους φέρει αντιμέτωπους με πολύ αστείες, αλλά και εξευτελιστικές καταστάσεις.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου